• File

Оксана

Комерційний директор

Age:
51 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Максимова Оксана Георгіївна
Контакти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Дата народження: 22.03.1974 г.
• м Нікополь Дніпропетровської обл.
Сімейний стан: заміжня, одна дитина

Освіта
1991/1995 р. Навчальний заклад: Нікопольський фінансовий інститут економіки та управління. Бухгалтер-аудитор. Спеціалізація: облік та аудит
2008 г-2013 р. Навчальний заклад: Європейський Університет. Спеціалізація; Менеджмент та адміністрування (у галузі економічного напряму)

Досвід роботи:

11.2022- ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ»

Посада Начальник відділу продажів клієнтам МСБ Дніпровського регіону

Аналіз ринку та розробка заходів щодо використання потенційних можливостей для розвитку та просування продуктів компанії. Забезпечення виконання планів продажу, ведення переговорів з ключовими клієнтами та укладення угод. Управління командою менеджерів ,ставлення завдань та контроль їх виконання.

04.2021—ТОВ «Дніпропетровьскгаз Збут»

Посада Старший менеджер зі збуту Дніпропетровського відділу продажу

Загальне керівництво відділами роботи з юридичними та фізичними особами. Підбір адаптації та навчання менеджерів. Виконання планових показників із продажу у довіреному регіоні, конкурентний аналіз, проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів, контроль дебіторської заборгованості, щомісячне планування діяльності відділів та підготовка внутрішньої звітності. Підтримка та розвиток клієнтської бази (пошук, презентації кейсу послуг)

06.2020г.-11.2020г. ТОВ «Парк Розваг Планета-Днiпро»

Регіональний директор з продажу східного регіону, B2B менеджер

Загальна стратегія продажу з вибором пріоритетних каналів; Розробка та впровадження тактичних заходів для реалізації стратегії продажів; Побудова та розвиток довгострокових відносин із ключовими клієнтами; Збільшення обсягів продажу з метою максимального прибутку компанії, активний пошук нових клієнтів та партнерів; Підготовка комерційних пропозицій для клієнта, проведення переговорів, презентацій по товарному портфелю компанії. Вибудовування ділових відносин з ключовими клієнтами та постачальниками підприємства, робота з VIP клієнтами.

06.2020г.-11.2020г. ТОВ «Парк Розваг Планета-Днiпро»

Виконавчий директор

Спеціалізація: Ресторанний бізнес, надання послуг для активного відпочинку; Загальне керівництво адміністративно-господарською та економічною діяльністю; Вирішення всіх питань, пов'язаних із наданням відвідувачам розважального парку послуг; Координація всіх питань діяльності комплексу щодо витрачання фінансових та матеріальних ресурсів; Здійснення контролю за суворим дотриманням персоналом парку техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки.; Забезпечення, оснащення комплексу спортивно-ігровим, технологічним обладнанням, інвентарем, матеріалами та здійснення контролю за їх використанням; Вжиття заходів щодо забезпечення парку кваліфікованими кадрами, щодо найкращого використання знань та досвіду працівників

01.2018- по 10.2019р ТОВ «QFM Кейтеринг»

Посада Керуючий Спеціалізація; (корпоративне харчування)

•Контроль за всіма процесами роботи ресторану-їдальні на стадії відкриття;
• Розробка та створення планів щодо просування та збільшення прибутку закладу; (прохідність 1100 чол)
• Вирішення виробничих питань, контроль за дотриманням виробничої та трудової дисципліни;
• Організація та підтримка сервісу високого рівня
• Організація та постановка роботи персоналу, підбір, мотивація, проведення інструктажу з обслуговування та сервісу
• Контроль заявок на купівлю необхідного товару та сировини;
• Проведення інвентаризації з виробництва з наступним аналізом результату;
• Контроль правильної експлуатації та збереження виробничого обладнання та інвентарю;
• Організація VIP обслуговування

Консультант з питань економіки та фінансових питань 11.2016-01.2018 р.

Незалежна професійна діяльність (віддалено)

податкове планування, оптимізація та мінімізація оподаткування, розробка фінансових інструментів для ефективного управління бізнесу, фінансове планування, аналіз операційної діяльності, аналіз відхилень фактичних та бюджетних показників.

02.2016-10.2016 Посада Виконавчий директор, Розважальний парк «Дитяча планета» м. Полтава

Спеціалізація: Ресторанний бізнес, активний відпочинок для всієї родини, послуги Управління підприємством (90 осіб)
• Координація роботи всіх відділів
• Вибудовування та вдосконалення бізнес-процесів;
• Побудова адміністративної системи управління
• Впровадження та контроль стандартів роботи підприємства.
• Забезпечення високої якості послуг
• Виконання плану продажу та затвердження бюджетів
• Організація та ведення управлінського обліку, складання передбаченої звітності по підприємству, виконання планів і бюджетів
• Робота над удосконаленням системи мотивації (винагороди) працівників
• Забезпечення виконання цінової, податкової та страхової політики, соціальної та зовнішньо-економічної діяльності
• Підбір та навчання персоналу; організація системи навчання персоналу Управління фінансами
• Контроль витрат та ефективне використання ресурсів
• Регулярне проведення економічного та фінансового аналізу діяльності підприємства
• Перевірка дотримання термінів надання звітностей та інших документів
• Управління всіма операціями організації, пов'язаними з контролем фінансів. Подання інтересів підприємства у взаємодіях з партнерами та в органах держ. влади. Захист майнових інтересів підприємства в органах державної влади та управління. Повна відповідальність від імені підприємства перед власником за виконання планів продажу послуг.

Досягнення
- підготовка всієї необхідної документації (посадові інструкції, договори, накази, організаційна структура)
- розробка нових форм статистичних звітів щодо підрозділів
- організувала службу сервісу (перехід від самообслуговування на касі до обслуговування клієнтів за столами безпосередньо офіціантами)
- організувала низку виїзних кейтеринг заходів
- прийом та навчання персоналу, розробка програми адаптації -формалізувала процеси обліку робочого часу, систему мотивації персоналу
- провела багато піар-компаній (зокрема участь у караоке на майдані) та святкування 1 року роботи закладу
- розвиток власних тематичних анімаційних програм (без залучення аніматорів)
-укладення договору з літніми таборами Полтавської області, вигравши тендер, на відвідування 5000 дітей

09.2014 -10.2015 Посада: Заступник директора з економіки «МХП» ПрАТ «Миронівська птахофабрика»
Спеціалізація підприємства: підприємство замкнутого циклу від виробництва добового молодняку ​​до виробництва м'яса курчат-бройлерів

-Організація роботи зі своєчасного перерахування платежів, податків та зборів до бюджетів різних рівнів, позабюджетних фондів, виплат заробітної плати працівникам
-Забезпечення формування виробничих планів. визначення нормативних показників витрат у структурі собівартості, контроль їх виконання
-Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства
-Постановка облікової та фінансової частини бізнес-процесу фабрики
-Регламентування процесів управління, розробка калькуляцій за видами продукції
-Розробка методик обчислення фактичної собівартості продукції, нормування витрат
-Структурування процесів, розробка та контроль бюджетів, собівартості ціноутворення
-Здійснення контролю за ефективним використанням та витрачанням всіх наявних ресурсів підприємства
-Систематизація та аналіз результатів, розробка заходів щодо раціонального використання ресурсів
-Економічний аналіз та оцінка результатів провадження господарської діяльності
-Контроль виконання фінансового плану-
Участь у розробці та укладенні Колективного договору.

Досягнення:
- організувала бюджетний процес, консолідацію даних з усіх підрозділів (за ЦФО)
-організувала бюджетний комітет та регламент його функціоналу
-розробила форми управлінських звітів (місячних, квартальних) для допоміжних підрозділів та провела навчання фахівців методики підготовки управлінських звітів
- проаналізувала ефективність допоміжних підрозділів та підготувала пропозиції щодо посилення відповідальності керівників та оптимізації витрат
- Постановка ТЗ для програмістів з автоматизації обліку цеху утилізації (прийом та переробка сировини, норми втрат та виходів ГП).
- Організація процесу та безпосередній контроль нової моделі списання витрат за ЦФО (підготовка ТЗ, реформування ланцюжка узгодження в СЕД, поділ витрат на ключові підпроцеси з прив'язкою до бюджетів)

01.02.2014-01.08.2014 Посада : фінансовий директор (проектна робота) Крила Таврії, ТОВ, Птахофабрика

Аналіз зниження можливих фінансових ризиків, аналіз собівартості доходів та витрат контроль облікових операцій за підрозділами
Досягнення:
-організувала систему планування, систему обліку витрат
-розробила та організувала процес підготовки управлінської звітності (БПіУ та ДДС)

01.06.2011р.-01.09.2013 Посада: Фінансовий директор ПрАТ ЕНЕРГОРЕСУРСИ м. Нікополь.

Спеціалізація підприємства: Виробництво стисненого повітря, нейтралізація та очищення промивних стічних вод, приготування питної води, транзит електроенергії.
-Управління фінансовими потоками підприємства
-Контроль витрат та забезпечення ефективного використання ресурсів;
-Контроль доходів та забезпечення компанії фінансами (у тому числі і кредитними);
-Податкове планування;
-Забезпечення грошима до виконання поточних зобов'язань підприємства.
-Формування оптимальних схем фінансових потоків у компанії, забезпечення внутрішнього контролю за рухом коштів компанії та концентрацією грошових ресурсів, надходженням коштів від дебіторів та виконання зобов'язань компанії перед кредиторами.
-Забезпечення компанії короткостроковими та довгостроковими позиковими ресурсами та капіталом, необхідними для ведення операцій. Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
-Забезпечення економічної безпеки
- Аналіз та зниження можливих фінансових ризиків;
- Контроль за провадженням діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства; o Проведення фінансово-економічного аналізу угод підприємства;
- Контроль за підготовкою фінансової звітності
-Податкове планування, оптимізація оподаткування
-Ведення переговорів із комерційними банками, податковими органами, робота із зовнішніми аудиторами. Бюджетний та управлінський контроль
-Координування роботи з підготовки довгострокових, середньострокових та короткострокових бюджетів функціональних підрозділів та бізнес-одиниць
-Розробка та реалізація основних нормативів та показників діяльності для функціональних підрозділів
-Забезпечення контролю за виконанням бюджетів та виробничих нормативів; контроль їх виконання на основі зіставлення фактичних та планових показників-
- Супровід процесу застосування облікової системи 1С з урахуванням особливостей виробництва.
-Розробка та використання регламентів, схеми документообігу, порядок узгодження документів, що регламентують фінансову діяльність підприємства. Успішне проходження податкових перевірок.

У підпорядкуванні: Бухгалтерія, планово-економічний відділ, відділ фінансового планування, відділ праці та заробітної плати, адміністративно-господарський відділ, IT технології.

Досягнення:

-реформувала фінансову та економічну службу із залученням нового персоналу та реорганізацією посадових обов'язків існуючого персоналу
- розробка фінансової політики підприємства:
-розробка регламенту платежів, цінової політики підприємства
-бізнес-планів та концепцій розвитку підприємства на найближчі 5 років
- перегляд бази розподілу витрат за окремими видами продукції (зниження донарахувань за збитковими операціями
- зниження утворення невикористаних ТМЦ, неліквідів на складах
- Регламентувала модель договірної компанії
-Зміна систем розрахунків
-аналіз закупівельних цін
-розробка схемних операцій, проведення взаємозаліків, прогін
-залучення ефективної системи кредитування
- розробка пропозицій за ключовими показниками ефективності співробітників. (впровадила систему преміювання з економічного департаменту)
- Керівництво складом проектної команди з впровадження програмного забезпечення 1С Підприємства 8.2, залучення розробника, постановочні завдання
-проходження 2-ух планових комплексних перевірок по підприємству

25.05.2010р.-01.06.2011р. Посада: Менеджер з питань координації діяльності сервісних підприємств ПРАТ «СЕНТРАВІС ПРОДАКШН ЮКРЕЙН» м. Нікополь
- Розробка місячних, квартальних та річних бізнес-планів, проведення експертизи проектів бізнес-планів у частині економічних показників.
-Проведення аудиту економічних розрахунків та показників ефективності інвестиційних проектів Контроль за правильним витрачанням коштів та цільовим використанням власних та позикових оборотних коштів.
-Попередження освіти товарно-матеріальних цінностей, що не використовуються, зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції, зміцнення фінансової дисципліни
-Робота з правоохоронними органами та адміністраціями з питань ціноутворення та дозвільних документів.
У підпорядкуванні: Економічно-фінансові служби двох сервісних підприємств
Досягнення:
- Забезпечення потреби бізнесу в грошах:
-ведення переговорів з акціонерами будь-якої складності
-розробка схемних операцій, проведення взаємозаліків, прогін
- запровадила нову систему повготування та погодження договірної документації
- організувала збір та аналіз інформації для прийняття управлінських рішень
- формалізувала процеси бюджетування, прогнози економічних показників
- робота із зовнішніми аудиторами, оцінювачами бізнес/активностей, органами місцевої влади
01.07.2005р..-25.05.2010р. Посада: Провідний бухгалтер з ПДВ
- Податковий та бухгалтерський облік операцій з ПДВ
-Відшкодування сум ПДВ на розрахунковий рахунок підприємства, зустрічні перевірки виробника
-Робота з інспекторами податкової адміністрації з питань обліку ПДВ (проходження планових та позапланових перевірок)
-Робота з податковими векселями, оперативний облік та складання прогнозу з ПДВ, складання декларації з ПДВ.
Досягнення:
-Повні повернення суми ПДВ на розрахунковий рахунок підприємства
-проходження податкових перевірок (планові та позапланові, податкові та документальні) без помилок.
ПрАТ «СЕНТРАВІС ПРОДАКШН ЮКРЕЙН» м.Нікополь,Україна 11.01.2001р. Посада; (бухгалтер-касир, бухгалтер з обліку господарських операцій та господарської діяльності підприємства, старший бухгалтер із заробітної плати)
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку,
-облік розрахунків за касовими операціями (гривня, валюта), розрахунки з підзвітними особами (у т. закордонного відрядження), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення звірок,
-робота з банківськими виписками, розрахунки векселями, валютні операції, банківські кредити , овердрафти, депозити.
-Нарахування заробітної плати, складання звітності до Фондів, органів ДПІ.
11.02.1999-09.01.2001р. Посада; Бухгалтер-фінансист ВАТ «Нікопольбуд» м. Нікополь, спеціалізація підприємства: будівництво

Облік розрахунків касових операцій, облік розрахунків із підзвітними особами. банківські операції.
Додаткова інформація Впевнений користувач комп'ютерних програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); 1С Підприємство 8. (впровадження загального виробничого циклу) та робота у програмі 1C 8.2
Ступінь володіння іноземними мовами: Українська, російська – експерт,
Англійська – рівень Intermediate, на даний момент удосконалюю знання мови
ОСОБИСТІ ТА ДІЛОВІ ЯКОСТІ:
Аналітичне мислення. Здатність організувати та створити команду. Вміння працювати на результат. Чудова пам'ять. Здатність до аналізу різнопланової інформації. Чітке формулювання понять та ідей. Здатність до оперативного самоосвіти. Ініціативність та послідовність у досягненні наміченої мети. Здатність працювати у стресових та екстремальних ситуаціях. Високий ступінь самоорганізованості та відповідальності. Здатність керувати ситуацією у процесі переговорів. Вміння працювати як у команді, так і самостійно, цілеспрямованість, точність.
Особисті якості: відмінні комунікаційні здібності, володіння лідерським потенціалом, чесна, пунктуальна.
Додаткова інформація: водійські права (кат.В), закордонний паспорт (рекомендаційні листи), член клубу бізнесменів WISE

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: