• PRO

Дмитро

HR-менеджер, 20 000 UAH

Considering positions:
HR-менеджер, Спеціаліст з продажу, Офіціант, Менеджер роботи з клієнтами, SMM-менеджер, Сервіс-менеджер, Менеджер із закупівель, Супервайзер, Адміністратор, Оператор call-центру
Employment type:
full-time
Age:
32 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Other countries, Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник групи відділу продажів

from 01.2022 to 04.2022 (3 months)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ-УКРАЇНА", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Складання робочих графіків та планування змін операторів.
Розподіл задач та контроль їх виконання.
Моніторинг якості роботи операторів, включаючи прослуховування дзвінків, аналіз звітності.
Контроль за дотриманням правил та регламентів.
Розподіл задач та контроль їх виконання.
Моніторинг якості роботи операторів, включаючи прослуховування дзвінків, аналіз звітності.
Контроль за дотриманням правил та регламентів.
Проведення тренінгів та навчань для операторів.
Надання інформації про продукти, послуги та процедури компанії.
Створення та впровадження програм розвитку для підлеглих.
Постійне мотивування та підтримка операторів.
Збір та аналіз даних щодо роботи контактного центру.
Визначення зон для покращення процесу обслуговування клієнтів.
Впровадження нових технологій та методів роботи.
Збір та аналіз даних щодо роботи контактного центру.
Визначення зон для покращення процесу обслуговування клієнтів.
Впровадження нових технологій та методів роботи.
Співпраця з іншими відділами компанії.
Підготовка звітів та аналітичних матеріалів.
Виконання доручень керівництва.
Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів.
Вирішення проблем та конфліктів, що виникають під час роботи.
Підтримка та налагодження комунікації з клієнтами.

Секретар судового засідання

from 10.2021 to 12.2021 (2 months)
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області, Житомир (Державні організації)

Здійснення судових викликів та повідомлень учасників судового процесу, включаючи виклик присяжних (за потреби).
Забезпечення повного фіксування судового засідання технічними засобами (звукозапис) та ведення протоколу засідання.
Ведення журналу судового засідання, а також протокол судового засідання, де фіксуються всі процесуальні дії.
Оформлення матеріалів справи, включаючи виготовлення копій судових рішень.
Перевірка присутності учасників процесу, з'ясування причини відсутності тих, кого викликали до суду.
Виконання всіх доручень головуючого судді, що стосуються розгляду справи.
Підготовлення матеріалів для ознайомлення учасників процесу з матеріалами справи.
Підготовлення та направлення виконавих листів в справах, за якими передбачено виконання.
Забезпечення організації та контролю за проведенням судового засідання, у тому числі в режимі відеоконференції.

Заступник директора відділення банку, опісля директор відділення банку

from 07.2015 to 09.2021 (6 years 2 months)
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Мій кар'єрний ріст у ПБ: спеціальст із обслуговування фізичних осіб, далі із юридичних, далі заступник директора відділення банку, далі директор відділення банку.
Обслуговування та консультація клієнтів.
Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам, а згодом і юридичним особам.
Виконання встановлених KPI.
Виконання посадових обов’язків директора відділення у разі його відсутності (відпустка, лікарняний, відрядження тощо).
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку.
Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях).
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів.
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу.
Виконання всіх доручень директора відділення.

Директор відділення банку:
Контроль організації ротації та переміщення спеціалістів з обслуговування клієнтів замість відсутніх (у т.ч. тимчасово) співробітників у відділення.
Контроль складання збалансованих графіків відпусток серед спеціалістів з обслуговування клієнтів у відділеннях, закріплених за регіональним менеджером.
Проведення аудиту відділень на предмет відповідності стандартам обслуговування клієнтів.
Проведення навчання та адаптації співробітників відділень, моніторинг робочої взаємодії з клієнтами, надання зворотнього зв’язку.
Надання пропозицій щодо ефективності локації відділення.
Участь у робочих групах з впровадження пілотних проектів по своєму регіону.
Обслуговування діючи клієнтів, юридичних осіб-підприємців, та актвне залучення нових.

Менеджер проектів

from 06.2015 to 07.2015 (1 month)
Телеконтакт (Житомир), Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі.
Продаж банківських кредитних продуктів.
Дотримання критеріїв коректності під час спілкування із клієнтом.
Виконання KPI, поставлених завдань і цілей, самодисципліна та самовдосконалення задля ефективності роботи.

Керіник групи операторів КЦ

from 07.2014 to 06.2015 (11 months)
Beeper, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Складання робочих графіків операторів, контроль їх дотримання, актуалізація при потребі.
Контроль дотримання стандартів роботи, виробничої дисципліни та культури обслуговування операторами.
Моніторинг та аналіз показників роботи (КІР, час обслуговування, якість роботи).
Проведення інструктажів, тренінгів та навчання операторів.
Розвиток індивідуальних планів розвитку підлеглих.
Прослуховування розмов операторів, оцінка якості обслуговування.
Надання зворотного зв'язку операторам щодо їх роботи.
Прийняття заходів для покращення якості обслуговування (тренінги, корекція роботи, вивчення нових практик).
Забезпечення безперебійної роботи контактного центру.
Розв'язання проблем, що виникають під час роботи, вирішення конфліктних ситуацій.
Контроль дотримання внутрішніх стандартів та регламентів роботи.
Забезпечення дотримання стандартів якості обслуговування, встановлених компанією.
Забезпечення комфортних та продуктивних умов роботи.
Підготовка звітної документації.
Участь у розробці та впровадженні нових процесів в контактному центрі.

Оператор вхідної лінії відділу продажів

from 08.2013 to 06.2014 (10 months)
Lamoda, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Вхідна та вихідна лінія дзвінків.
Надавання якісного та швидкого сервісу для допомоги клієнтам.
Головна мета - це продаж наявної продукції та допомога в оформленні замовлення.
Консультування клієнтів щодо наявних продуктів та переконання їх придбати.
Клієнтоорієнтований продаж наявних послуг, метою якісної презентації та відпрацювання всіх заперечень клієнта.

Помічник супервайзера

from 10.2012 to 04.2013 (6 months)
Beeper, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Слідування за прогресом виконання завдань та своєчасним реагуванням на виникнення проблем.
Складання та аналіз звітів, що дозволяють оцінити ефективність роботи команди та внести корективи в процеси.
Ведення документації, робота з CRM-системами, підготовка матеріалів для зустрічей тощо.
Надання допомоги та консультацій операторам, вирішення проблемних ситуацій.
Проведення аналізу роботи операторів та підготовка пропозицій для покращення результатів.
Навчання нових операторів, розробка стратегій продажів, аналіз даних по продажах.
Обробка вхідних та вихідних контактів, надання клієнтам необхідної інформації та допомоги.

Оператор гарячої лінії відділу продажів в КЦ

from 11.2011 to 09.2012 (10 months)
Beeper, Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Робота з поточною базою клієнтів.
пошук нових по телефону.
Активний продаж послуг компанії.
робота на вихідній/вхідній лінії по скрипту.
Ведення клієнтів по CRM, звітування та виконання плану і KPI.
Виконання плану продажів та аналіз ефективності роботи.
Консультація клієнтів з-приводу продуктівкомпанії, виявлення їхніх потреб, відпрацювання заперечень.

Education

Поліський національний університет

Юрист-правознавець, Житомир
Higher, from 2009 to 2016 (7 years)

Additional education and certificates

Холодні продажі в КЦ. Керівник групи операторів КЦ. Державне місцеве самоврядування. Ефективний керівник відділення банку.

Понад рік в загальному.

Knowledge and skills

  • Пунктуальність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Прийом вхідних дзвінків
  • Здійснення вихідних дзвінків
  • Гарна дикція
  • Обробка гарячих заявок
  • Робота із запереченнями
  • Холодний продаж
  • Телемаркетинг
  • Продаж телекомунікаційних послуг

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

  • Костенко Софія Михайлівна

    Костенко Софія Михайлівна

    Суддя, Богунський районний суд м. Житомира

    Contact details are hidden
  • Бас Юлія Миколаївна

    Бас Юлія Миколаївна

    Керівник центрального обласного відділення банку, ПриватБанку: Акціонерне Товариство Комерційний Банк "ПриватБанк"

    Contact details are hidden

Additional information

Вмію брати на себе ризики, прагну добитися успіху, проявляю ініціативу, залишаюся врівноваженим в кризі, можу бути лідером, коли це необхідно, створюю позитивну робочу середу, добре працюю в команді, ввічливий, рішучий, мотивований, прихильний до досягнення цілей компанії та її успіху. старанний, швидко адаптуюся до нових ситуацій, ефективний, маю сильні комунікативні навички, зорієнтований на результат, зі мною легко працювати, ціную чесність, винахідливий в робочому процесі, можу читати між рядків, перфекціоніст, терплячий, проникливий, переконливий, пунктуальний, відповідальний.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: