Ukraine's #1 job service
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11781759/
Операційний директор
Considering positions:
Операційний директор, Начальник відділу
City:
Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ЗАВОДОВСЬКИЙ СЕРГІЙ
[open contact info ](look above in the "contact info" section) [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Сильний і досвідчений менеджер в сфері послуг
матеріально-технічного забезпечення, управління
нерухомістю, логістичних питань та операційної
діяльності банку;
20 річний практичний досвід проведення успішних
переговорів, укладення договорів, адміністрування
операційної та господарської діяльності;
Наявність сильних лідерських якостей та
управлінських навиків, досвід побудови успішних команд,
досвід управління персоналом до 300 співробітників;
Мотивований, стресостійкий та здатний
удосконалювати роботу компанії;
Рівень англійської мови: B2-C1
К ОМПЕТЕНЦІЇ
Стратегічне мислення Операційна трансформація Зміцнення команди та відносин
всередині команди
Системний підхід Глобальний розвиток Креативність, активність та
комунікабельність
Антикризовий менеджмент
Д ОСВІД РОБОТИ
Директор департаменту управління нерухомістю
та матеріально-технічного забезпечення 2022 – по теперішній час
Головного операційного управління
АТ «ПРАВЕКС БАНК»
- Реалізація загальних стратегічних та операційних цілей Банку в частині операційного
управління, звітність перед Правлінням банку та материнською компанією Intesa Sanpaolo
(Мілан,Італія);
- Проведення реорганізації банку у відповідності до вимог групи Intesa Sanpaolo та
міжнародних стандартів;
- Управління операційною нерухомістю банку (власна та орендована нерухомість);
- Робота з проблемними/ вилученими активами (repossessed assets);
- Організація якісного матеріально-технічного забезпечення банку (ремонти приміщень,
ребрендинг реклами, технічне обслуговування приміщень, клінинг, обслуговування касового
обладнання, систем кондиціонування, генератори, інвертори, сейфи і т.д. ;
- Забезпечення якісного документообігу, впровадження електронного документообігу,
адміністрування паперового архіву, координація роботи архіву;
- Управління транспортною службою банку (власний автопарк, лізинговий автопарк);
- Впровадження ESG-ініціатив;
- Впровадження принципів Smartworking для організації нового робочого середовища для
персоналу головного офісу;
- Автоматизація процесів закупівлі, оптимізація правил закупівель, підготовка технічної
документації для проведення тендерних закупівель;
- Вирішення кризових ситуацій, пов`язаних з війною, та забезпечення стабільної роботи
головного офісу та мережі відділень банку;
- Оперативне реагування на аварійні та позаштатні ситуації.
Zavodovskyi Serhii [open contact info ](look above in the "contact info" section) [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення 2019-2021
АТ «ПРАВЕКС БАНК»
- Успішне впровадження програми оптимізації забезпечення витратних матеріалів з метою
раціонального використання та економії бюджету;
-Побудова з «нуля» процесів аутсорсингового обслуговування приміщень банку в частині
технічного обслуговування (facility management) та прибирання («cleaning service»);
- Автоматизація процесів закупівлі, оптимізація правил закупівель;
-Успішне впровадження системи електронного документообігу;
- Оптимізація проекту по роботі з архівними документами, оптимізація процесу роботи з
аутсорсинговою архівною компанією;
- Складання та погодження бюджетів витрат OPEX/CAPEX з фінансовим управлінням банку;
- Комунікація з Міланом щодо погодження та впровадження ключових активностей банку в
Україні в частині Real Estate;
- Підготовка та погодження управлінських рішень з Правлінням Банку, Спостережною Радою
Банку;
- Забезпечення банку витратними матеріалами (офисний папір, канцелярські товари,
матеріали в касу, маски, респіратори, медичні перчатки, санітайзери и т.д.);
- Адміністрування договорів з аутсорсинговими компаніями (надання архівних послуг,
технічне обслуговування приміщень банку, послуги прибирання);
- Укладання договорів та координація логістичних послуг для банку (кур`єрська доставка по
Україні, міжнародні поставки, адміністрування транспортної служби банку – інкасація,
власний автопарк, таксі, проведення тендерів по вибору постачальників палива);
- Координація роботи служби діловодства банку;
- Виконання ремонтно-будівельних робіт: складання технічного завдання, вибір підрядних
організацій відповідо до правил закупівель, укладення договорів, проведення редукціонів,
адміністрування виконання будівельних робіт при відкритті відділень банку, релокації
відділень, планові та позапланові роботи;
- Адміністрування усіх господарських питань, пов`язаних з відкриттям, переміщенням,
закриттям відділень банку.
Д ОДАТКОВИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Керівник проекту по впровадженню аутсорсингових процесів в банку 2018-2019
Розвиток регіональної мережі СК «Арсенал Страхування» 2017-2018
Керівник з адміністративно-господарських питань банку
в Полтавській області 2012-2016
Директор відділення банку в м. Полтава 2010-2012
Директор Полтавської обласної дирекції банку 2008-2009
Директор відділення в м. Лубни 2004-2008
Керівник Учбового центру банку в м.Київ 2007
Директор відділення в м. Миргород 2006
Директор відділення в м. Гадяч 2005
О СВІТА
1. Полтавський національний педагогічний університет 2000-2006
Фізико-математичний факультет
Магістр фізики та інформатики (диплом з відзнакою)
2. Полтавський університет економіки та торгівлі
Спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту (диплом з відзнакою) 2011-2012
3. Англомовні курси 2017 – по теперішній час
Г РОМАДСЬКА ТА ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1). Волонтерська діяльність для допомоги тимчасово переміщеним особам
та військовим з початком російської агресії проти України 2022 - по теперішній час
2). Громадська організація «Фінансова незалежність» 2008-2018
Zavodovskyi Serhii [open contact info ](look above in the "contact info" section) [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Основна мета діяльності організації:
- підвищення фінансової грамотності населення, захист фінансових, економічних,
соціальних прав та свобод громадян;
- реалізація різних благодійних та соціальних проектів.
3). Бізнес-ліга по міни-футболу м.Полтава 2011-2015
Проект «БІЗНЕС ЛІГА м.Полтава» був створений для організації спортивних любительських
змагань на високому професійному рівні з метою об’єднання широкої маси любителів
футболу, надання можливості футболістам-любителям реалізувати свої потреби в
змагальному процесі, а комерційним підприємствам та організаціям знайти бізнес-
партнерів, широко заявити про свою торгову марку шляхом популяризації здорового образу
життя.
Zavodovskyi Serhii [open contact info ](look above in the "contact info" section) [open contact info ](look above in the "contact info" section)
[
Сильний і досвідчений менеджер в сфері послуг
матеріально-технічного забезпечення, управління
нерухомістю, логістичних питань та операційної
діяльності банку;
20 річний практичний досвід проведення успішних
переговорів, укладення договорів, адміністрування
операційної та господарської діяльності;
Наявність сильних лідерських якостей та
управлінських навиків, досвід побудови успішних команд,
досвід управління персоналом до 300 співробітників;
Мотивований, стресостійкий та здатний
удосконалювати роботу компанії;
Рівень англійської мови: B2-C1
К ОМПЕТЕНЦІЇ
Стратегічне мислення Операційна трансформація Зміцнення команди та відносин
всередині команди
Системний підхід Глобальний розвиток Креативність, активність та
комунікабельність
Антикризовий менеджмент
Д ОСВІД РОБОТИ
Директор департаменту управління нерухомістю
та матеріально-технічного забезпечення 2022 – по теперішній час
Головного операційного управління
АТ «ПРАВЕКС БАНК»
- Реалізація загальних стратегічних та операційних цілей Банку в частині операційного
управління, звітність перед Правлінням банку та материнською компанією Intesa Sanpaolo
(Мілан,Італія);
- Проведення реорганізації банку у відповідності до вимог групи Intesa Sanpaolo та
міжнародних стандартів;
- Управління операційною нерухомістю банку (власна та орендована нерухомість);
- Робота з проблемними/ вилученими активами (repossessed assets);
- Організація якісного матеріально-технічного забезпечення банку (ремонти приміщень,
ребрендинг реклами, технічне обслуговування приміщень, клінинг, обслуговування касового
обладнання, систем кондиціонування, генератори, інвертори, сейфи і т.д. ;
- Забезпечення якісного документообігу, впровадження електронного документообігу,
адміністрування паперового архіву, координація роботи архіву;
- Управління транспортною службою банку (власний автопарк, лізинговий автопарк);
- Впровадження ESG-ініціатив;
- Впровадження принципів Smartworking для організації нового робочого середовища для
персоналу головного офісу;
- Автоматизація процесів закупівлі, оптимізація правил закупівель, підготовка технічної
документації для проведення тендерних закупівель;
- Вирішення кризових ситуацій, пов`язаних з війною, та забезпечення стабільної роботи
головного офісу та мережі відділень банку;
- Оперативне реагування на аварійні та позаштатні ситуації.
Zavodovskyi Serhii [
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення 2019-2021
АТ «ПРАВЕКС БАНК»
- Успішне впровадження програми оптимізації забезпечення витратних матеріалів з метою
раціонального використання та економії бюджету;
-Побудова з «нуля» процесів аутсорсингового обслуговування приміщень банку в частині
технічного обслуговування (facility management) та прибирання («cleaning service»);
- Автоматизація процесів закупівлі, оптимізація правил закупівель;
-Успішне впровадження системи електронного документообігу;
- Оптимізація проекту по роботі з архівними документами, оптимізація процесу роботи з
аутсорсинговою архівною компанією;
- Складання та погодження бюджетів витрат OPEX/CAPEX з фінансовим управлінням банку;
- Комунікація з Міланом щодо погодження та впровадження ключових активностей банку в
Україні в частині Real Estate;
- Підготовка та погодження управлінських рішень з Правлінням Банку, Спостережною Радою
Банку;
- Забезпечення банку витратними матеріалами (офисний папір, канцелярські товари,
матеріали в касу, маски, респіратори, медичні перчатки, санітайзери и т.д.);
- Адміністрування договорів з аутсорсинговими компаніями (надання архівних послуг,
технічне обслуговування приміщень банку, послуги прибирання);
- Укладання договорів та координація логістичних послуг для банку (кур`єрська доставка по
Україні, міжнародні поставки, адміністрування транспортної служби банку – інкасація,
власний автопарк, таксі, проведення тендерів по вибору постачальників палива);
- Координація роботи служби діловодства банку;
- Виконання ремонтно-будівельних робіт: складання технічного завдання, вибір підрядних
організацій відповідо до правил закупівель, укладення договорів, проведення редукціонів,
адміністрування виконання будівельних робіт при відкритті відділень банку, релокації
відділень, планові та позапланові роботи;
- Адміністрування усіх господарських питань, пов`язаних з відкриттям, переміщенням,
закриттям відділень банку.
Д ОДАТКОВИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Керівник проекту по впровадженню аутсорсингових процесів в банку 2018-2019
Розвиток регіональної мережі СК «Арсенал Страхування» 2017-2018
Керівник з адміністративно-господарських питань банку
в Полтавській області 2012-2016
Директор відділення банку в м. Полтава 2010-2012
Директор Полтавської обласної дирекції банку 2008-2009
Директор відділення в м. Лубни 2004-2008
Керівник Учбового центру банку в м.Київ 2007
Директор відділення в м. Миргород 2006
Директор відділення в м. Гадяч 2005
О СВІТА
1. Полтавський національний педагогічний університет 2000-2006
Фізико-математичний факультет
Магістр фізики та інформатики (диплом з відзнакою)
2. Полтавський університет економіки та торгівлі
Спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту (диплом з відзнакою) 2011-2012
3. Англомовні курси 2017 – по теперішній час
Г РОМАДСЬКА ТА ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1). Волонтерська діяльність для допомоги тимчасово переміщеним особам
та військовим з початком російської агресії проти України 2022 - по теперішній час
2). Громадська організація «Фінансова незалежність» 2008-2018
Zavodovskyi Serhii [
Основна мета діяльності організації:
- підвищення фінансової грамотності населення, захист фінансових, економічних,
соціальних прав та свобод громадян;
- реалізація різних благодійних та соціальних проектів.
3). Бізнес-ліга по міни-футболу м.Полтава 2011-2015
Проект «БІЗНЕС ЛІГА м.Полтава» був створений для організації спортивних любительських
змагань на високому професійному рівні з метою об’єднання широкої маси любителів
футболу, надання можливості футболістам-любителям реалізувати свої потреби в
змагальному процесі, а комерційним підприємствам та організаціям знайти бізнес-
партнерів, широко заявити про свою торгову марку шляхом популяризації здорового образу
життя.
Zavodovskyi Serhii [
Similar candidates
-
Директор підприємства
Kyiv -
Операційний директор
Kyiv -
Операційний директор
Kyiv, Remote -
Директор з маркетингу та розвитку бізнесу
120000 UAH, Kyiv -
CEO
Kyiv -
Асистент керівника
Kyiv, Poltava