• File

Вікторія

Офіс-менеджер

Age:
35 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 11 грудня 2024

Гавриляк Вікторія
Асистент керівника
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 34 роки
Місто проживання: Тернопіль
Готовий працювати: Тернопіль, Дистанційно

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

HR - офіс-менеджер

01.04.2024 - 15.12.2024
Mibl IT, Тернопіль
Обов’язки :
-кадрове адміністрування (накази, трудові договори, особисті справи, посадові інструкції)

-онбординг і адаптація (знайомство новачків з бізнесом та колективом, розібратися з
робочими процесами та питаннями, допомога влитися в колектив)

-управління конфліктами (допомога у вирішенні будь-яких яких суперечок чи конфліктів у
команді)

-навчання та розвиток колег (організація навчання по вдосконаленню своїх професійних
здібностей та софт скіфів)

-робота з корпоративною культурою (принципи компанії та цінності)
-безперервна робота та організація офісу (закупівля товару)
-звіти та документообіг компанії

-організація заходів

-турботу про подарунки компанії на різноманітні свята

Офіс-менеджер
з 02.2019 по 12.2019 (10 місяців)
Unicorn IT, Тернопіль (IT)
Обов’язки :

-планування зустрічей
-ділове листування
-прийом телефонних дзвінків
-ведення комунікацій у внутрішній корпоративній системі
-робота за службами кур’єрської доставки
-забезпечення безперервного функціонування офісу ( робота з існуючими
постачальниками та пошук нових, замовлення товарів, оформлення та контроль оплати
рахунків, виявлення та усунення проблем, пов’язаних з діяльністю офісу ) -сканування,
друк, копіювання документів
-здійснення бронювання переговорних кімнат
-інвентаризація офісної техніки
-організація внутрішніх нарад та зустрічей з партнерами, та інше.

Асистент керівника
з 11.2014 по 07.2018 (3 роки 8 місяців)
Робота за кордонм ( ОАЕ ), Дубай (робота з документами, підготовка нарад, планування
дня керівника, вхідні дзвінки, організаційна робота, виконання завдань керівника, та інш.)

Клієнт-менеджер, спеціаліст з бслуговування фізичних осіб
з 07.2011 по 10.2014 (3 роки 3 місяці)
ПБ Приват Банк, Тернопіль (обслуговування великого потоку людей, робота з
банківськими продуктами)
Освіта
ТНЕУ
Банківський Бізнес, Тернопіль
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички
Користувач ПК

Знання мов
Англійська ─ вище середнього

Додаткова інформація
Гавриляк Вікторія Василівна
22.02.1990
м. Тернопіль
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1.У 2007 р. закінчила ЗОШ І-ІІІст. № 9 в м.Тернопіль
2.У 2011 р. закінчила Тернопільський Національний Економічний Університет за
спеціальністю “Банківський бізнес” , спеціаліст .
3.У 2012 р. закінчила Тернопільський Національний Економічний Університет за
спеціальністю “Банківський бізнес” , магістр .
Трудова діяльність:
Серпень 2011 - грудень 2013 - ПАТ КБ Приват Банк, посада Клієнт-менеджер
Функціональні обов'язки:
-обслуговування клієнтів банку згідно стандартів;
-залучення клієнтів на додаткові банківські продукти;
-супроводження операцій таких, як: відкриття рахунків, оформлення депозитів та видача
кредитів;
-виконання планових показників по продажу банківських продуктів.

Січень 2014 - вересень 2014 - ПАТ КБ Приват Банк , посада Спеціаліст по обслуговуваню
фізичних осіб
Функціональні обов'язки:
- надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенційним клієнтам,
- повна ідентифікація клієнта,
- оформлення кредитних договорів,
- оформлення та видача особистих, миттєвих, кредитних, зарплатних, пенсійних,
студентських, соціальних карт ( MasterCard, VISA),
- укладання договорів, повязаних iз залученням коштiв на депозити,
- відправка, виплати міжнародних грошових переказів,
- просування продуктів та послуг Банку з метою виконання поставлених кількісних та
якісних завдань,
- та інше..

Жовтень 2014 –липень 2018 – робота за кордоном ( ОАЕ ). Ассистент менеджера. робота
з документами, підготовка нарад, планування дня керівника, вхідні дзвінки, організаційна
робота, виконання завдань керівника, та інш.

Мови : українська, англійська, російська.

Особисті якості:
Характер спокійний та врівноважений, але свої погляди відстоюю активно та
аргументовано, доброзичлива, пунктуальна, комунікабельна, вмію добре логічно мислити.
Шкідливих звичок не маю.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/5130738/

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: