- File
Катерина
Фахівець по роботі з вхідною кореспонденцією, реєстратор (канцелярія)
- Age:
- 34 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11820480/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Особиста інформація: дата народження 28.06.1991 (33 роки)
Заміжня, є син
Контактна інформація: тел.: [
e-mail: [
Місце проживання: м. Київ, Дніпровський район
Мета:
Влаштуватись на цікаву роботу з гідною заробітною платою та перспективою кар’єрного росту.
Освіта:
Бажаний рівень заробітної плати:
2015 р. – Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана, спеціальність «Банківська справа»
Кваліфікація: магістр банківського менеджменту
2008-2013рр. - Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана, кредитно-економічний факультет, спеціальність «Фінанси і кредит».
Кваліфікація: бакалавр з фінансів і кредиту.
•
Гідний рівень заробітної плати
Досвід роботи:
Березень 2025 - квітень 2025, Фахівець по роботі з вхідною кореспонденцією, АТ ПУМБ
Обов’язки:
- Прийом вхідної кореспонденції( Укрпошта, кур'єрські служби, спецзв'язок).
- Обробка, реєстрація та передача в структурні підрозділи коресполнденції, що надходить на адресу банку.
- Супроводження процесу введення вхідної кореспонденції в електронну базу Банку
Вересень 2019-грудень 2024 рр, Фахівець (асистент) диспетчерської служби, ДТЕК КРЕМ м. Вишневе
Обов’язки:
- створення та фіксація повідомлень про планові/аварійні відключення електропостачання;
- донесення телефонограм до міських/сільських рад;
- внесення інформації по відключенням, ремонтним роботам у внутрішню програму компанії;
- консультування, інформування кол -центру щодо поточної ситуації;
- виконання доручень диспетчера.
Серпень 2018-листопад 2018, секретар керівника, ТОВ «Експерт Трейд»
Обов’язки:
-прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсів, пошти;
-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
-забезпечення життєдіяльності офісу;
-підготовка листів, відправка пошти;
-ведення електронного документообігу;
-зустріч гостей директора (приготування чаю / кави);
-виконання доручень директора.
Лютий 2018-червень 2018, асистент департаменту HR, ТОВ «Хотел Менеджмент Груп ЛЛС»
Обов’язки:
- координація роботи персоналу;
- формування особистих справ співробітників;
- ведення бази даних;
- участь в організації заходів для персоналу в компанії;
- складання списків днів народжень співробітників і подальше інформування персоналу про них на інформаційній дошці і по електронній пошті
- виконання доручень менеджера з підбору персоналу.
Травень 2016 – лютий 2018, секретар, ТОВ «Церсаніт Трейд»
Обов’язки:
- прийом дзвінків;
- набір текстової інформації на цифрові носії;
- прийом,реєстрація, доставка по підрозділах і розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції;
- замовлення канцелярії, води та інших офісних товарів;
- обробка пошти;
- сплата рахунків.
Серпень2015 – вересень 2015, касир-операціоніст Столичного філіалу ПАТ КБ «Приватбанк»
Обов’язки:
- валютно-обмінні операції;
- прийом платежів населення;
- поповнення / зняття готівки з карткових рахунків;
- прийом виручки юридичних осіб;
- прийом коштів на депозитні рахунки.
Серпень 2014–січень 2015, персональний помічник керівника, «Українська універсальна товарна біржа»
Обов’язки:
- прийом дзвінків;
- набір текстової інформації на цифрові носії;
- супровід клієнтів під час укладання угод;
- сплата рахунків керівника;
- робота з сайтами, створення об’яв щодо продажу товарів, прийом дзвінків потенційних клієнтів.
Вересень 2013 – січень 2014 рр, клієнт-менеджер Печерського відділення ПАТ КБ «Приватбанк»
Обов’язки:
- навчання клієнтів проведенню розрахункових операцій у зоні самообслуговування;
- вирішення проблемних ситуацій клієнтів;
- допомога клієнтам з питань, не пов’язаних з каналами самообслуговування.
Додаткові навички: впевнений користувач ПК (MSOffice, Internet) та оргтехніки, вільно володію російською та українською мовами, маю базовий рівень англійської мови, розумію основи ділового мовлення, маю досвід роботи з великою кількістю клієнтів одночасно, маю водійські права категорії В.
Інтереси: сучасний кінематограф, театр, література, спорт (відвідую тренажерний зал), подорожі.
Особисті якості: відповідальність, адекватно сприймаю стресові ситуації та зауваження, вмію працювати над своїми помилками, легко знаходжу спільну мову з колективом, зберігаю конфіденційну інформацію. До складностей та життєвих випробувань ставлюсь як до позитивного досвіду на майбутнє. Не маю поганих звичок!
Similar candidates
-
Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків
Kyiv -
Billing specialist
Kyiv -
Менеджер з документообігу
32000 UAH, Kyiv -
Фахівець з документообігу
45000 UAH, Kyiv, Boryspil -
Офіс-менеджер
Kyiv -
Фахівець з документообігу
30000 UAH, Kyiv