• File

Олена

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера
Age:
35 years
City:
Boryspil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Дремлюга Олена Олександрівна

Дата та місце народження: 09 липня 1990 року,
Бориспільський р-н.,с.Іванків
Вік: 34
Сімейний стан: незаміжня, дітей нема
Адреса проживання: Бориспільський р-н.,
с. Іванків, вул. Піщана,40
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль:заміщення вакантної посади

Освіта:
З 01.09.2005 по 01.07. 2008 року навчалась у Київському коледжі будівництва, архітектури та дизайну, за напрямком підготовки «Фінанси». Здобула диплом молодшого спеціаліста з фінансів.

З 01.09.2008 по 31.10.2012 року навчалась у Київському національно- економічному університеті ім. Вадима Гетьмана, за напрямком підготовки «Фінанси і кредит». Здобула диплом бакалавра.

З 01.01.2013 по 28.02.2014 року навчалась у Київському національно- економічному університеті ім. Вадима Гетьмана, за напрямком підготовки «Фінанси і кредит», спеціалізація – програма «Страховий менеджмент». Здобула диплом магістра.

Досвід роботи:
З 14.01.2009 по 28.02.2013 року працювала в Управлінні праці та соціального захисту населення Бориспільської РДА на посаді спеціаліста відділу праці, звільнена з посади у зв’язку з переведенням для подальшого працевлаштування (п.5 ст.36 КЗпП України).

З 01.03.2013 по 14.10.2013 року працювала в ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів м.Києва на посаді головного державного інспектора, звільнена з посади у зв’язку з переведенням для подальшого працевлаштування (п.5 ст.36 КЗпП України).

З 15.10.2013 року по 21.08.2020 року працювала в Бориспільському управлінні ГУ ДФС у Київській області на посаді головного державного інспектора відділу податку і зборів з юридичних осіб, звільнено із посади за згодою сторін (п.1 ст.36 КЗпП України).

З 10.09.2020 по 07.06.2021 року перебувала на обліку в Бориспільській міжрайонній філії Київського обласного ЦЗ.

З 01.10.2021 року по даний час працюю у ТОВ «Компанія Світ Тепла» на посаді бухгалтера, є досвід керівництва відділення.
В посадові обов’язки входить:
• Купівля валюти та здійснення оплати нерезидентам по ОСВ 632 та закриття валютних контролів;
• Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк по ОСВ 631– співпрацю одночасно підтримую з декількома банками;
• Взаємодія з податковими органами;
• Співпраця з банками – відкриття рахунків, погодження кращих умов, відкриття зарплатних проектів та інше;
• Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
• Виплата заробітної плати працівникам на підставі відомостей до банку – під час відсутності головного бухгалтера нараховувала заробітну плату;
• Виставлення безготівкових рахунків покупцям;
• Рознесення банківської виписки в 1С BAS Підприємство, гривневої та валютної, перевірка курсових різниць;
• Формування видаткових накладних, ТТН, договорів поставки - контроль їх відправки. Та відповідно проводжу звірку по отриманим первинним документам;
• Здійснюю інтеграцію між програмами М.E.Doc та 1С 8.3 первинних документів, податкових накладних та РК;
• Безпосередньо своєчасно реєструю податкові накладні (в середньому в місяць до 400 накладних);
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами через Медок, Вчасно та здійснення особисто в телефонному режимі);
• Оприбутковую товар від нерезидентів на ОСВ 281 із урахуванням додаткових витрат;
• Відображення документів в 1 С BAS від вітчизняних постачальників:
• Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
• Участь в проведенні інвентаризації;
• Участь у розробці стратегічних цілей компанії;
• Підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.


Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: