• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11839596/

Юрисконсульт

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Відомості про себе

Мета пошуку роботи
Рік та місце народження: 14.05. 1982р Україна, г. Київ;
Місце проживання: м. Київ, вул. Драгоманова
Посвідчення адвоката № 7087/10
Посвідчення водія кат. В
Освіта: 2006р. КНУ ім. Т.Шевченко, магістратура, юрист, спеціалізація – господарське та фінансове право.
Контакти: тел.: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

керівник юридичного відділу, підвищення професійного рівня,
стабільно висока оплата праці.

Місце роботи:

Функціональні обов’язки:

1) ТОВ «Газтрон-Україна» 01.11.2015-по теперішній час
Посада – керівник юридичного департаменту
2)ТОВ «Сіан БізнесМенеджмент» 01.11.2013-01.11.2015
Посада - юрисконсульт
3) ТОВ «РОС БІЗНЕС ПРОЕКТ» 15.01.2009-по 20.10.2013
Посада - Юрисконсульт
4) ЗАТ «Вік Ойл» 09.08.2005 – по 15.12.2008
Посада – головний спеціаліст відділу правового супроводу корпоративного розвитку Юр.департаменту
5) КМДА (Київрада) м.Києва 01.06.2003 – 08.08.2005.
Посада - головний спеціаліст відділу орг.забезпечення діяльності замголови КМДА

Розробка структури групи компаній
- аналіз законодавчих змін та їх вплив на діяльність компанії, підготовка погодження внутрішніх нормативних актів компанії
- створення юридичних осіб, ФОП, внесення змін в статутні документи компаній, супровід закриття, виділення, приєднання юридичних осіб, виготовлення печаток, штампів;
- супровід корпоративних рішень та змін (зміна директора товариства, зміна КВЕД, відкриття рахунків, зміна юр.адреси ТОВ)
- отримання виписок, витягів з ЄДРПОУ, реєстру платників ПДВ
Договірна робота
- комплаєнс контрагентів, розробка договорів, додаткових угод: (купівлі-продаж товарів, поставка ПММ, оренда, суборенда, надання послуг, зберігання, позики, комісії, доручення переведення боргу, охорони, ремонт авто, укладення договорів на постачання електроенергії, кредитні угоди, договори застави, лізинг, будівельний підряд, змішані договори, договори купівлі-продажу нерухомості, оренда землі, супровід ЗЕД контрактів);
Представництво в судах
- стягнення дебіторської заборгованості, податкові спори (визнання податкових накладних, оскарження ППР) сімейні спори (позбавлення батьківських прав, розлучення, поділ майна), господарські спори (стягнення оплати за землю), адміністративне оскарження штрафів укртрансбезпека, ДАІ, повернення водійських прав, трудові спори, митні спори (оскарження карток відмови);
Оформлення землі та нерухомості
-юридичний аналіз документів по землевідведенню, оформлення права власності на землі комунальної і приватної власності, оформлення та поновлення оренди землі, викуп на аукціонах земельних ділянок по всій України, погодження проектів землеустрою, зміна цільового призначення, отримання довідок, нормативно-грошових оцінок.
- супровід бізнес-проектів пов’язаних з будівництвом та введенням АЗС, АГЗС, ГНС, НБ, в експлуатацію, тех.інвентаризація, оформлення права власності;
- оформлення купівлі-продажу об’єктів нерухомості (АЗС, АГЗС, ГНМ,НБ, будівлі, земля) по Україні (підготовка, укладення договорів купівлі-продажу нерухомого майна, нотаріальне оформлення, реєстрація права власності);
- супровід сумісної діяльності (розробка договору про сумісну діяльність, реєстрація в ДПС, будівництво комплексів, закриття ДСД)
Контролюючі органи
- Супровід обшуків (підготовка заперечень до протоколів обшуку, повернення незаконно вилученого майна);
- Співпраця з БЕБ (підготовка відповідей, підготовка та участь в допитах)
- Реєстрація торгівельних марок;
- Отримання ідентиф. коду, дозволу на працевлаштування в Україні.
- Супровід податкових перевірок ДПС, держпраці, СБУ, органів слідства (підготовка відповідей, заперечень, оскаржень дій, адвокатських запитів)
- Виведення компанії з ризикових, розблокування ПН
- Супровід перевірок АМКУ, оскарження результатів тендерів а АМКУ
- Надання юридичних консультацій керівництву та працівникам, підготовка висновків з земельного, податкового, митного, корпоративного, трудового права.
- Оформлення ліцензій (оптова і роздрібна торгівля пальним, зберігання і виробництво пального), дозволів держпраці на здійснення небезпечних робіт та роботу механізмів
Розблокування ЗЕД
- Взаємодія з банками

Професійні навички та знання:
• Робота в операційних системах Windows,програмах Microsoft Office (Word, Excel, Access), Ліга-закон, Youcontrol, Asana, навігація в мережі Internet
• Досвід роботи з програмами SAP R3 та 1С Казна
• Підвищення кваліфікаційного рівня адвоката, участь в семінарах з питань оподаткування, ліцензування, земельних відносин
• Участь в переговорах, супровід угод, підготовка документів
• Здатність генерувати та впливати на рішення
• Готовність до відряджень
• Зміна судової практики по стягненню орендної плати за землю (справи 922/1379/18, 922/883/20) , Позитивні судові рішення по адміністративних справах при оскарженні ППР (справа 640/8047/20 акцизний податок, справа 640/8047/20 контрагенти, справа 640/27445/21 зупинення роботи держпрацею)

Знання мов: Українська - вільно, Англійська (Upper Intermediate), польська (розмовна).

Особисті якості: Критичне мислення, пунктуальність, енергійність, ініціативність, відповідальність, відмінні комунікативні навички, здатність організовувати себе, колег та робочі процеси. Здатна оперативно вирішувати професійні задачі та обґрунтовувати управлінські рішення нормами законодавства. Високі навички самоорганізації робочого процесу та ведення одночасно декількох проектних задач (вміння розділяти задачу на дрібні та реалізовувати їх по-кроково. Контроль за виконанням поставлених завдань, особиста відповідальність)
Можу працювати як одноосібно та в команді, легко знаходжу мову з будь-якими людьми.
Маю широкий кругозір, спокійно ставлюся до критики.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: