- File
Дмитро
Керівник відділу збуту, закупівель (операційний менеджмент)
- Considering positions:
- Керівник відділу збуту, закупівель (операційний менеджмент), Менеджер з продажу, Керівник відділу закупівель, Регіональний менеджер
- Age:
- 49 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11853879/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дзюбенко Дмитро,
Тел., моб.: [
Дата народження: 23.06.76
Місце проживання: м. Київ
Посада, що претендується: операційний менеджмент,
керівник відділу продаж; керівник відділу закупівлі.
Бажаний рівень доходу від 60 000 грн./місяць (ставка+KPI+%).
Освіта:
Вища-економічна: Донецька державна академія управління, 1995-2000рр.
Спеціальність: менеджмент у виробничій сфері.
Основні дисципліни: менеджмент, маркетинг, економіка, психологія.
Середня-технічна.
Професійні навички:
● Досвід побудови національної дистрибуції (18 років);
● Досвід виведення торгових марок на ринок України (10 років);
● Досвід роботи у регіональній дистрибуції (8 років);
● Досвід управління логістикою (закупівля, склад, доставка) дистрибуційної компанії (3,6 року);
● Досвід продажу FMCG, Non-food (18 років):
електрообладнання 0,4-110kV: модульні/силові/повітряні/вакуумні автоматичні вимикачі,
контактори, група АВР, ОПН, комплектуючі до КРП, електромонтажні аксесуари …
канцелярські товари.
● Досвід продажу FMCG, food (8 років):
м'ясо та м'ясні вироби: свіжоморожене м'ясо, риба та морепродукти (крабові палички,
креветка), напівфабрикати, ковбасні вироби;
молочні вироби: сири, сирні продукти, масло вершкове, спред, паста, маргарин, цільномолочна
продукція;
бакалія: майонез, соуси, крупи, макаронні вироби, рослинні олії, консерви, цукор, сіль;
курячі яйця;
хлібобулочні вироби: заморожені вироби з хліба.
● Досвід роботи у сфері закупівлі. Non-food - Китай, Європа - 3 роки; Food - українські виробники
- 9 років).
● Досвід у співпраці з Дистриб'юторами на умовах розподілених фондів.
● Досвід створення фокусних та ексклюзивних команд (підбір, адаптація персоналу).
● Досвід у складанні річного бюджету компанії.
● Досвід організації/проведення національних виставок та корпоративних розваг.
Зайнятість:
На посаді керівника відділу збуту – 09.08.2022 – 13.12.2024 (2 роки 4 міс.)
ТОВ «НЕОЕЛЕКТРО» – імпортер комутаційного електрообладнання під напругу 0,4-110кV. Офіційний
представник в Україні ТМ CNC electric, NEO electric.
На посаді начальника сектора непрямих продажів – 23.10.2020 – 09.08.2022 – ТОВ
«ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» національний виробник ковбасних, сиромасленних виробів, а
також імпортер молочної продукції. Національний виробник/імпортер.
На посаді заступника директора з комерційних питань - 01.12.2019 – 15.07.2020 - ТОВ
ЛАКШМІ, м.Краматорськ, регіональна дистрибуція продуктів харчування.
На посаді директора департаменту логістики – 01.01.19 – 01.07.2019 (7 міс.)
На посаді керівника відділу продажів – 01.10.2014 – 31.12.2018 (4 роки 2 міс.)
ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТИК», м. Маріуполь Регіональна дистриб'юційна компанія. Дистриб'ютор
продуктів харчування що вимагають охолодження та заморозки (www.daniil-logistic.com.ua). Торгові
марки, що дистрибутувались: БАЩИНСЬКИЙ, РЯБА, ЛЕГКО, ПИРЯТИН, СЛАВІЯ, ДОБРЯНА, НАШ
МОЛОЧНИК, ЩЕДРО, Veladis, АКВАМАРИН, GUSTO (ОЛІС), NORVEN, ХУТОРОК, LA PASTA та ін.
09.04.98 - 01.10.2014 (16 років 6 міс.)
ТОВ «Торговий дім АКС», м. Донецьк - Компанія-Імпортер. Оптова та роздрібна торгівля
канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами на території України та близького зарубіжжя
(займані посади – менеджер відділу продаж; менеджер відділу закупівлі; бренд-менеджер
відділу маркетингу; з 12.11.2006 по 01.10.2014 включно – керівник відділу розвитку
продажу). Торгові марки: SCHOLZ, NORMA, 4OFFICE, CLASS, SAFARY, УМКА.
Рекомендації:
При необхідності отримати відгуки, готовий надати контакти засновників, служби безпеки,
представників відділів продажів вище вказаних підприємств.
__________
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
На посаді керівника відділу збуту – 09.08.2022 – 13.12.2024 (2 роки 4 міс.)
ТОВ «НЕОЕЛЕКТРО» – імпортер комутаційного електрообладнання під напругу 0,4-110кV. Офіційний
представник в Україні ТМ CNC electric, NEO electric.
Посадові обов'язки:
Створення і впровадження:
✔ Заходів по оновленню та розвитку торгового відділу (Підбір персоналу);
✔ Задач та функцій представників відділу;
✔ Принципу стимулювання підвищення технічної компетенції;
✔ Мотивації відділу;
✔ Інструментів для продажу;
✔ Умови для формування структури внутрішнього і зовнішнього технічного коучінгу;
✔ Заходів по актуалізації та категоризації АКБ;
✔ Заходів по юридичній та фінансовій безпеці;
✔ Додатковий механізм зменшення % дефіциту;
✔ Формування плану продажу;
✔ Забезпечення умов виконання плану продажів;
✔ Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
✔ Єдиного, національного індикативу в інтернет-мережі.
Досягнення за рахунок виконання посадових обов’язків:
✔ Створена/оновлена торгова команда.
✔ Збільшена АКБ – на 17% до 2021р.
✔ Збільшено середній чек – на 31% до 2021р.
✔ Збільшено товарообіг – на 42%, в у.о. до 2021р.
23.10.2020 – 09.08.2022 – ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» національний виробник
ковбасних, сиромасленних виробів, а також імпортер молочної продукції. Національний
виробник/імпортер.
Посада: начальника сектора непрямих продаж.
Посадові обов'язки:
✔ Забезпечення кількісної та якісної дистриб'юції;
✔ Навчання/адаптація торгової команди Дистриб'ютора;
✔ Постановка планів;
✔ Контроль виконання планів;
✔ Ротація асортименту Дистриб'ютора;
✔ Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
✔ Нарахування заробітної плати торговій команді Дистриб'ютора;
✔ Введення новинок підприємства у прайс-лист Дистриб'ютора;
✔ Укладання Договорів із новими Дистриб'юторами;
✔ Контроль та скорочення компенсаційних витрат торгової команди Дистриб'ютора;
Досягнення:
✔ Створено дві фокусних команди на базі існуючого Дистриб'ютора;
✔ Заключено Договір з новим Дистриб'ютором з додаванням нової території;
✔ Заведені новинки виробника в асортимент Дистриб'ютора;
✔ Проведено оновлення/ротації в торгових командах;
✔ Розпрацьовано та впроваджено регламент надання знижок/бонусів клієнтам Дистриб'ютора;
✔ Під новий напрямок компані' заключено Договір з новим Дистриб'ютором.
01.12.2019 – 15.07.2020 – ТОВ ЛАКШМІ, м.Краматорськ, регіональна дистрибуція.
Посада: заступник директора з комерційних питань.
Посадові обов'язки:
✔ Створення та розвиток торгового відділу;
✔ Формування плану продажу;
✔ Забезпечення умов виконання плану продажів;
✔ Забезпечення якісного зворотного зв'язку між структурними підрозділами;
✔ Розширення асортиментного портфеля (визначення пріоритетного спрямування, відбір
асортименту, укладання Договору, формування ціноутворення, постановка плану продажу);
✔ Визначення стратегії розвитку підприємства на найближчі 3 роки.
✔ Створення та реєстрація власних торгових марок;
✔ Створення конкурентних переваг власних торгових марок;
Результати:
1. Укомплектував відділ продажу;
на момент початку роботи: торгова команда намагалася самоусунутися.
2. Розширив асортимент, залучивши нових виробників та наявних (приблизно на 1,5 млн.грн/міс.)
3. В два рази збільшив АКБ, зокрема, розширив територію покриття.
4. Розробив принципи повернення товару з ТТ за рахунок виробників і покупців.
5. Вжив своєчасних заходів, на початку карантину, що дозволило зберегти товарообіг.
6. Сприяв новому стратегічному розвитку підприємства: відмова від фейків, створення та розвитку
власних ТМ. Торгові марки зареєстровані.
01.10.2014 – 01.07.2019. ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТИК», м. Маріуполь. Дистриб'ютор продуктів
харчування (ковбасні вироби, сири, олії, с/м м'ясо, с/м риба, бакалія, майонез, напівфабрикати,
маргарин тощо. Загалом більше 1500 найменувань.) (www.daniil-logistic.com.ua). Штат понад 150
людей.
З 01.01.2019 – 01.07.2019.
Посада: директор департаменту логістики (штат 82 особи).
Ціль: «Оптимально закупити – ідеально зберігати – вчасно доставити»
Посадові обов'язки:
✔ контроль за своєчасним оформленням профільних дозвільних документів, необхідних для
діяльності підприємства;
✔ створення мотиваційних карт для відділу закупівлі, відділу доставки, співробітників складу та
відділу операторів;
✔ Підбір персоналу;
✔ Пошук, проведення переговорів та укладання Договорів із постачальниками;
✔ Контроль та оптимізація товарних запасів;
✔ Проведення тендерів між операторами ринку ПММ. Пошук та укладання Договорів з
постачальниками ПММ;
✔ Оптимізація маршрутів доставки;
✔ Розробка та впровадження технологічних процесів, що впливають на швидкість та якість
роботи складу та доставки;
✔ Організація ремонту-профілактичних робіт ТЗ та складського обладнання;
Досягнення:
1. Заощадження коштів, що витрачалися на збереження парку 17 ТЗ склала більше 500 000
грн.
2. Створені системні маршрути, за рахунок чого товарообіг збільшився вдвічі.
3. Досяг 9 денного оптимального товарного залишку, без дефіциту. Перед цим товарний
залишок складав 21-63 день, при відтермінуванні від постачальників 14 к.днів.
З 01.10.2014 до 31.12.2018р.
Посада: керівник відділу продажу (штат 30 осіб).
Посадові обов'язки:
Продажі
✔ Забезпечення виконання плану продажу;
✔ Забезпечення кількісної та якісної дистриб'юції на території покриття http://www.daniil-
logistic.com.ua/karta-1.html;
✔ Організація промозаходів;
✔ Забезпечення якісного зворотного зв'язку відділу продажу з іншими відділами підприємства
(відділом закупівлі, доставки, складу, бухгалтерії);
✔ Аналіз та систематизування клієнтської бази (проведення заходів щодо утримання та
залучення клієнтів компанії);
✔ Контроль стану дебіторської заборгованості клієнтів;
✔ Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
✔ Розробка та впровадження системи мотивації для клієнтів компанії (бонуси, акції);
✔ Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
✔ Розробка та впровадження мотивацій для торгових представників відділу продажу;
✔ Організація навчання, тренінгів для торгових представників;
✔ Контроль зовнішнього вигляду, стану робочих місць та дисципліни;
✔ Підбір співробітників відділу та їх адаптація на підприємстві;
✔ Удосконалення інструментів продажу (мобільного додатка для оформлення заявок).
Маркетинг
✔ Дослідження ємності ринку та визначення пріоритетних напрямків для підприємства.
✔ Організація рекламних заходів, спрямованих на просування та формування лояльності до
бренду «Даниил-Логістик» серед активних/потенційних клієнтів/постачальників компанії:
✔ проведення локальних рекламних кампаній;
✔ організація виробництва P.O.S. матеріалів;
✔ брендування вантажних транспортних засобів підприємства;
✔ створення та підтримання сайту компанії http://www.daniil-logistic.com.ua;
✔ організація привітання клієнтів компанії зі святами.
Закупівля
✔ Проведення перших переговорів із потенційними постачальниками;
✔ Укладання Договорів;
✔ Формування асортиментного портфеля;
✔ Формування ціноутворення;
✔ Формування систематичних заявок з подальшим навчанням та делегуванням цих функцій
супервайзерам;
✔ Оптимізація залишків на складі;
✔ Проведення заходів щодо мінімізації повернень з роздробу;
✔ Формування планів для команд.
12.11.2006 до 01.10.2014. ТОВ «Торгівельний дім АКС-опт». Оптова та роздрібна торгівля
канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами. Штат понад 150 людей. Причина звільнення
– війна.
Посада: керівник відділу розвитку продажів.
Посадові обов'язки:
✔ Розвиток продажів у неохоплених регіонах. Розвиток продажів через мережі (маркети).
✔ Моделювання розвитку продажу у регіонах – підготовка списку потенційних каналів та його
статусу (дистриб'ютор, дилер); залучення нових клієнтів (вивчення цінностей, потенціалів,
підготовка аргументів, переговори, отримання першого замовлення); просування
імпортованих товарів через мережі (визначення потенційних каналів, визначення їх
цінностей, підготовка базової пропозиції, проведення перших переговорів, формування
ціноутворення, укладання договору, контроль відвантаження першого та другого
замовлень); розподіл торговельного обладнання, P.O.S.-матеріалів та фірмових каталогів –
контроль застосування та розрахунок ефективності інвестицій.
Уклав Договори з АШАН, АТБ, Експансія, Таврія.
✔ Проведення заходів щодо збільшення обсягів продажу:
✔ Організація проведення щорічної спеціалізованої виставки (визначення доцільності,
планування, договірна робота, підготовка проекту завдань, організація проведення, підбиття
підсумків та розрахунок ефективності інвестицій).
✔ Проведення презентацій.
✔ Ведення клієнтської бази покупців та вільних операторів.
✔ Сприяння у формуванні "товарних портфелів" клієнтів (аналіз їх прайс-листів, формування
аргументації зміни асортименту).
✔ Сприяння придбання дистриб'юторами нових клієнтів (пошук клієнтів, виявлення їх
цінностей, підготовка аргументів, переговори).
✔ Розміщення імпортованих товарів у каталогах сервісних служб (визначення доцільності,
ведення договірних відносин, розрахунок ефективності інвестицій).
✔ Аналіз розвитку торгівлі клієнтів за персоналіями та регіонами.
✔ Організація привітань з днем народження та святами ОВЗів та ОПРів.
✔ Підготовка річного бюджету відділу.
• 01.01.2003–12.11.2006. ТОВ «Торгівельний дім АКС-опт». Оптова та роздрібна торгівля
канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами.
Посада: менеджер відділу маркетингу (бренд-менеджер).
Посадові обов'язки:
Організація та проведення рекламних заходів на оптовому ринку: планування рекламних заходів
для компанії та торгових марок (ТМ); розробка креативів та текстів для рекламних звернень та
організація їх виробництва;
Брендинг: планування просування ТМ; розробка та організація виробництва інструментів
просування товарів ТМ;
Розвиток ТМ: вивчення споживчих знань та переваг; визначення позиціонування; виділення товарів
у місцях продажу; аналіз кількості та якості каналів збуту; формування асортименту; визначення
виробника; формування першого та другого замовлень.
• 05.10.2001–29.12.2002. ТОВ «Торгівельний дім АКС». Оптова та роздрібна торгівля
канцелярськими товарами, аксесуарами та сувенірами.
Посада: менеджер відділу закупівлі.
Посадові обов'язки:
Робота з вітчизняними та іноземними виробниками: проведення переговорів, ЗЕД, здійснення
закупівель, забезпечення логістики постачання, організація договірних відносин; аналіз товароруху
підприємства, управління товарними залишками, аналіз цін та пропозицій на ринку, формування
товарного портфеля, ціноутворення.
• 09.04.98–05.10.2001. ТОВ «Торгівельний дім АКС». Оптова та роздрібна торгівля канцелярськими
товарами, аксесуарами та сувенірами.
Посада: менеджер відділу продажів.
Посадові обов'язки:
ведення клієнтської бази по регіону продаж, пошук та залучення нових клієнтів, проведення
переговорів, укладання договорів, прийом та обробка замовлень, логістика (розробка рентабельних
маршрутів доставки товару), контроль доставки товару на склад покупця, аналіз продажів по
клієнтській базі, стимулювання продажів.
Додаткова інформація:
Військово-Обліковий документ оновлений в червні 2024р.
Знання мов: українська/рос. – вільно; англійська – зі словником (за можливості, готовий за свій
рахунок утримувати перекладача).
Знання комп'ютера: - рівень просунутий користувач; програми: операційні системи Windows
95/98/2010/NT/ME/XP, офісні програми: Microsoft Word 95/97/2000/2010, Excel 95/97/2000/2010,
PowerPoint, Outlook.; 1C: Підприємство 7.5/7.7; CorelDraw; QuarkXpress; Pinnacle Studio та ін.
Є автомобіль. Посвідчення водія категорії «В». Офіційний досвід водіння з 1999р.
Особисті якості:
Здатність до швидкого навчання, креативність, висока адаптивність, здатність швидко та самостійно
знаходити рішення, аналітичний склад розуму, гарна логіка, грамотна мова, ораторські здібності,
гарна пам'ять.
Захоплення/хобі:
Виробництво відеофільмів.
Спорт – баскетбол, футбол.
Соціальний статус:
Одружений. Двоє дітей 17 та 12 років – учні київських коледжу та школи-інтелекту.
СУПРОВІДНИЙ ЛИСТ
Вітаю,
Пропоную вам свою кандидатуру.
За мою практику керівника відділу збуту я створював, оновлював, реанімував відділи продажу і
параллельно займався закупівлями (особливо нового ассортименту), та завжди оптимізовував
залишки.
Про мій досвід у цифрах:
● Побудова національної дистриб'юції – 18 років;
● Досвід продажу/закупівель FMCG, food та non-food (26 років);
● Досвід роботи в компаніях з річним товарообігом від $2,4КК до $16КК;
● Вивід тоговельних марок у статусі бренд-менеджера, відділ маркетингу та менеджера відділу
закупівлі (імпорт) - по три роки на кожній посаді;
● Досвід роботи на посаді директора з логістики (в т.ч. розробка та впровадження мотивації
для відділів закупівлі, складу та логістики).
● Аналіз (Аналітика) та системність - це те, без чого я не починаю робочий день.
Сподіваюсь на позитивне рішення.
З повагою,
Дзюбенко Дмитро,
[
More resumes of this candidate
- PRO
60 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Керівник відділу збуту, ТОВ "НЕОЕЛЕКТРО", 2 years 4 months
- Начальника сектора непрямих продаж, Житомирський м'ясокомбінат, ТОВ, 1 year 10 months
Similar candidates
-
Керівник відділу постачання
Kyiv -
Директор з продажу
70000 UAH, Kyiv -
Операційний директор
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу ЗЕД
Kyiv -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
60000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу продажу
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities