• File

Жанна

Бухгалтер, консультант програми "Бухгалтерія"

Considering positions:
Бухгалтер, консультант програми "Бухгалтерія", Консультант BAS, Бухгалтер з заробітної плати, Менеджер інтернет-магазину, Бухгалтер з первинної документації
Age:
42 years
City:
Slavutych

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Сергієнко Жанна Вікторівна
07101, Київська обл., м. Славутич, Київський кв-л, буд. 3, кв. 20,
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 25.06.1983р.
Місце народження: Молдова, м. Комрат.
Сімейний стан: заміжня, троє дітей.

Мета: шукаю роботу фахівця з продажів,менеджера по роботі з клієнтами, фахівця з бізнес проектів, економіста, бухгалтера, фінансиста, менеджера, фахівця з державних закупівель, секретаря, інспектора з відділу кадрів

Досвід роботи:

Комунальне некомерційне підприємство «Славутицька міська лікарня» СМР
Березень 2020 – грудень 2024заступник головного бухгалтера
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами.
• Оформлення первинної документації.
• Формування в базі 1С (BAS CORP) документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів.
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з контрагентами по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів
• Формування різних звітів в базі.
• Ведення обліку ПДВ.
• Проведення безготівкових розрахунків, рознесення банківських виписок
• Ведення договорів.
• Розрахунки з бюджетом
• Подання бюджетної звітності
• Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпусток, розрахункових
• Подання звітності по заробітній платі

Лютий 2019 – березень 2020 економіст (фахівець з державних закупівель)
• Складання кошторисів
• Складання, ведення, аналіз договорів
• Оформлення первинної документації
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі
• Проведення державних закупівель в системі «Прозоро» (спрощені закупівлі, відкриті торги)

КП «ДЕУ
листопад 2018 р. – січень 2019
економіст
Функціональні обов'язки:
• Складання кошторисів
• Складання, ведення, аналіз договорів
• Оформлення первинної документації
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі

МПП «РУНО»

Жовтень 2013 р. – листопад 2018
бухгалтер
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами. Формування і оформлення касової книги.
• Оформлення первинної документації.
• Формування в базі 1С документів по вступу товарів, послуг, рознос платежів.
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі.
• Розрахунок заробітної плати.
• Розрахунок лікарняних листів, відпусток, відряджень, компенсацій при звільненні.
• Підготовка пакету документів по транспортним послугам.
• Облік ТМЦ.
• Проведення безготівкових розрахунків.
• Ведення договорів.
ТОВ «Компанія «Вітава»
Грудень 2012 р. – жовтень 2013р.
комірник
Функціональні обов'язки:
• Облік готової продукції.
• Обік матеріалів и комплектуючих.
• Прийом товару.
• Відвантаження готової продукції.
• Введення даних в 1С.
• Підготовка звітних даних.
Славутицька філія «Державного Науково-технічного центру ядерної і радіаційної безпеки»
Січень 2012р. – червень 2012р.
Секретар-єкономіст
Функціональні обов'язки:
• Діловиробництво.
• Кадровий облік.
• Складання статистичної звітності.
• Складання фінансової звітності.
• Ведення договірної діяльності.
• Первинний бухгалтерський облік.
• Облік ТМЦ.
• Розрахунок кошторисів.
• підготовка документації для участі в процедурі закупівлі. (виконання обов'язків планово-економічного відділу).
Славутицьке відділення №1 АТ «Родовід Банк»
Грудень 2009р. – грудень 2011р.
Старший економіст
Функціональні обов'язки:
• Відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків.
• відкриття і ведення карткових рахунків.
• обслуговування пластикових карт.
• продаж кредитних продуктів (підготовка документів, оформлення і видача).
• супровід і обслуговування поточних кредитів.
• виплата і відправка переведень по системі Контакт; Western Union, Аваль Експрес.
• контроль ведення документів дня.
• робота із справами юр. осіб.
• обслуговування юр. і фіз. осіб.
Славутицьке відділення №1 АТ «Родовід Банк»

Березень 2007р. – листопад 2009р.
економіст

Функціональні обов'язки:
• Оформлення документів дня.
• відкриття/ закриття операційного дня банку.
• введення і оплата платіжних документів.
• робота із справами юр. особами.
• обслуговування юр. і фіз. особами.
• кредитування фіз. осіб (аналіз документації, оцінка платоспроможності клієнта).
• обслуговування фіз. осіб (залучення депозитів, відкриття поточних рахунків).

Славутицьке відділення №1 АКБ «Правекс Банка»
Лютий 2006р. – березень 2007р.
Касир
Функціональні обов'язки:
• прийом комунальних платежів.
• оформлення платежів по касі.
• ведення касової документації.
• проведення заліків.

Українсько-чеське товариство з обмеженою відповідальністю «Квінтет-Україна»
Лютий 2004р. – січень 2006р.
Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Кадрове діловодство.
• Ведення податкового обліку.
• Розрахунок заробітних плат і інших виплат.
• складання фінансової звітності.
• складський облік.
• складання договорів.
• введення даних в 1С-бухгалтерія.
• діловодство.
Освіта
Березень 2001р. – грудень 2005р.
Чернігівський інститут економіки і упраління
• факультет і спеціальність «Фінанси».
Комп’ютерні навички
Останні версії ОС, MS Office 97/00/7/8/10 (Word, Excel, Access, Power Point), Adobe Photoshop, Illustrator, Flash, Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія 8.2, BAS CORP, «Medoc», «АВК», Internet.
Особисті якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, уміння швидко орієнтуватися в складній ситуації і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і находити спільну мову, відмінні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.
Додаткова інформація
1. Є практичні навики роботи з офісною оргтехнікою.
2. Пройшла курси веб-дизайна в м. Чернігів.
3. Навчаюсь на курсах програмування
4. Захоплююся спортом.
5. Хороші знання англійської мови – А1.

Ж.В. Сергієнко

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: