• File

Ирина

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу, Начальник відділу постачання, Керівник автозаправного комплексу, Менеджер проєктів, Менеджер роботи з клієнтами, Територіальний менеджер, Керівник роздрібної мережі, Генеральний директор
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Швець Ірина

Дата та рік народження: 13 квітня 1989 року.

Місце проживання: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова 5.

Контактний номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2006-2008р. – Хмельницький інститут МАУП, спеціальність «Організація
виробництва», кваліфікація менеджер бізнесу.

Стаціонарна форма навчання. Диплом міжнародного зразка з відзнакою.

2008-2011р. – Національний Університет «Львівська Політехніка», спеціальність
«Облік і Аудит», кваліфікація економіста.

Дистанційна форма навчання. Диплом міжнародного зразка

2008р. – Державні курси «Інтерлігва» , спеціальність «Облік і Аудит».

Стаціонарна форма навчання. Свідоцтво з відзнакою.

2021р. – Курси по підвищенню кваліфікації «LABA» за напрямком «Побудова відділу
продажів»

2023р. – Курс Андрія Крупкіна «Ефективний керівник відділу продажів».

2024 р. – тренінг Наталії Кравченко «Разом до цілі»

Особисті якості: порядність, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість,
цілеспрямованість, уважність. Швидко навчаюсь і адаптуюсь до нового. Маю навики
роботи в 1С, CRM системах. Впевнений користувач Microsoft office, Internet, Google
Docs. Аналітичний склад розуму і вміння працювати з великим об’ємом інформації.
Вільно володію в усній і письмовій формі українською і російською мовою, англійська
- на рівні В1.

Додатково: водійське посвідчення, категорія «В», особистий автомобіль.
Досвід роботи

02.2023р. – 06.2024 ТОВ «Укртекстиль»

Заступник комерційного директора

Функціональні обов’язки:

 Планування продажів (місяць\квартал\рік)
 Забезпечення виконання фінансових планів і КРІ
 Особисте ведення ключових клієнтів
 Роробка стратегічних і тактичних планів для досягнення цілей
 Аналіз виконання планів і їх коригування
 Аналіз ринку і внесення пропозицій для підвищення конкурентоспроможності
 Пошук нових клієнтів (Європа)
 Ведення фінансової звітності
 Аналіз виконання планів і їх коригування
 Аналіз продажів згідно категорійності товарів
 Розробка акційних пропозицій
 Проведення зустрічей з ключовими клієнтами
 Ведення документообігу і контроль дебіторської заборгованості
 Підбір і адаптація нових співробітників (менеджери з продажу)

10.2020-02.2023р. Тюнинг Ателье

Керівник відділу продажів

Функціональні обов'язки:

 Забезпечення виконання фінансового плану продажів.
 Постановка завдань і контроль роботи менеджерів і співробітників станції.
 Постановка планів продажів.
 Розвиток каналів збуту.
 Ведення фінансової звітності. (1С)
 Аналіз роботи відділу, виявлення причин відхилення.
 Контроль якості обслуговування і виконання обов'язків згідно стандартів
компанії.
 Контроль ведення CRM системи.
 Розробка КРІ та мотивації.
 Збільшення бази постійних клієнтів.
 Розробка акційних пропозицій.
 Участь в розробках рекламних компаній, співпраця з відділом маркетингу.
 Підбір, навчання і адаптація персоналу.

06.2019-09.2020р. Тюнинг Ательє

Менеджер з продажу

Функціональні обов'язки:

 Продаж продуктів і послуг компанії
 Підбір і продаж оригінальних деталей по vin коду авто, робота з оригінальними
каталогами.
 Ведення звітності в 1С системі.
 Робота в CRM системі згідно стандартів компанії.
 Оформлення замовлень і ведення первинної документації.
 Прийом і видача авто згідно стандартів компанії.

08.2016- 04.2019р. «Эліка»

Регіональний менеджер Київ, Київська область.

Функціональні обов'язки:

 Забезпечення еффективної і безперебійної роботи магазинів. 18 магазинів, які
спеціальзуються на продажі заморожених напівфабрикатів по Києву і Київській
області.
 Розширення фірмової роздрібної мережі на ввіреній території.
 Контроль роботи співробітників, виконання обов'язківі і дотримання стандартів
роботи в компанії.
 Вирішення адміністративних питань на ввіреній території ( пошук нових
торгових приміщень, підпис договорів з арендодавцями, оплати комунальних
послуг, вирішення питань з державними адміністраціями)
 Планування догодів і витрат на ввіреній території.
 Підбір, навчання і адаптація персоналу.
 Виконання поставлених планів, щомісячний аналіз результатів.

04.2014 – 06.2016 р. Будівельна компанія м. Київ

Керівник відділу продажів Центрального регіону (м.Київ, м.Житомир)

Функціональні обов’язки:
 Контроль роботи відділу продажів і маркетингу.
 Координація роботи менеджерів (12 співробітників).
 Контроль по виконанню плану продажів і фінансуванню будівництва.
 Оформлення дозвільної документації
 Аналіз будівельного ринку.
 Робота з партнерами і підрядниками.
 Ведення фінансової звітності.
 Планування бюджету відділів ( місяць, квартал, рік).
 Аналіз продажів.
 Ціноутворення (формування вартості кв.м в залежності від етапів будівництва і
ситуації на ринку).
 Розробка системи звітності, мотивації, КРІ.
 Розробка концепції і підготовка до участі компанії в тематичних виставках і
форумах.
 Проведення презентацій нових об'єктів компанії для менеджерів і партнерів.
 Розробка маркетингових компаній.
 Контроль проведення рекламних акцій.
 Організація тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників.
09.2013 – 04.2014р. Будівельна компанія м. Вінниця

Керівник відділу додаткових послуг
Функціональні обов’язки:
 Підбір, навчання і адаптація менеджерів і дизайнерів.
 Ведення фінансової звітності і контроль оплат.
 Виконання планових показників.
 Пошук підрядників.
 Авторский надзор.
 Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
 Ведення звітнгості і технічної документації по об'єктам.
09.2012 – 08.2013р. Будівельна компанія м. Вінниця

Менеджер з продажу.

Функціональні обов’язки:
 Пошук і залучення клієнтів (холодна база)
 Робота з вхідними лідами.
 Оформлення і заключення договорів.
 Аналітика будівельного ринку.
 Інформування клієнтів про етапи будівництва (фото\відео звіт), змінах цінової
політики, акціях і заходах компанії.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: