• File

Наталія

Керівник відділу

Considering positions:
Керівник відділу, Фінансовий директор, Директор підприємства
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Легенька Наталія Олександрівна
Дата народження 14.12.1978р.
м.Київ
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Моя мета : стати частиною команди(компанії) для досягнення сумісного успіху.

2000р. Закінчила навчальний заклад «Кримський інститут бізнесу», спеціальність «Фінанси та кредит»
Випускні екзамени та дипломна робота були оцінені на «5» балів, на 5 курсі за гарне навчання була направлена від інституту на працю у Міністерство фінансів АР Крим.
1999-2000р.р. Помічник фахівця цінних паперів у Міністерстві фінансів АР Крим у відділі цінних паперів, м. Сімферополь.
Облік цінних паперів та обіг електронних взаєморозрахунків з бюджетом.
2000-2002р.р. Зберігач та торговець цінних паперів у ТОВ «КРЕЛКОМ – цінні папери» у підрозділі НПАТ «МАСАНДРА», м. Сімферополь.
Проведення угод по купівлі – продажу винного матеріалу та винної продукції з розрахунками векселями.
2002-2007р.р. Зберігач, торговець, реєстратор , фахівець фінансового моніторингу (у наявності 4 сертифіката фахівця) у ТОВ «Кримський фінансовий центр», м. Сімферополь.
Укладання та супровід угод по цінним паперам, організація та проведення зборів Акціонерних товариств, облік та проведення переходу прав власності на цінні папери , організація, супровід по оформленню документів та проведення масових викупів цінних паперів для власників Акціонерних товариств, проведення фінансового моніторингу по угодам ,які підлягали фінансового моніторингу.
2007-2008р.р. Керівник відділу цінних паперів АТ «Банк реконструкції та розвитку», м. Сімферополь.
Супровід всіх договорів по цінним паперам з клієнтами банку, участь у перемовинах с клієнтами банку.
2008-2012р.р. Заступник директора у ТОВ «ТИТАН – Зберігач», м. Київ
Організація безперебійної роботи торговця та зберігача цінних паперів, постійний контроль законодавства України по Фондовому ринку України, набір та підготовка , сертифікація персоналу, супровід всіх договорів на обслуговування клієнтів, торгівля на Фондових біржах України, облік вексельного обігу підприємств, участь у загальних зборах Акціонерних товариств.
2012-2016р.р. Директор у ТОВ «ФК – Зберігач»,. Київ.
Відкриття підприємства з «0»: отримання ліцензії, сертифікатів та свідоцтв, набір персоналу, участь у формуванні бюджетування компаній, формування звітностей, участь у перемовинах, супровід підписання договорів, торгівля на Фондових біржах України, участь у приватизації підприємств з Фондом майна України, проведення та участь у загальних зборах Акціонерних товариств, проходження податкових перевірок, співпраця з банками.
2016- 2024р.р. Директор та співвласник ТОВ «Центр сімейної медицини «Медлайн»., м. Київ.
Початок бізнесу з «0» : отримання ліцензії, набір персоналу, оцінка ринку медичних послуг, налагодження процесів безперебійної роботи підприємства, вживання антикризових заходів у період пандемії Covid-19, планування та виконання фінансових показників, розробка систем мотивації персоналу, співпраця з банками , страховими компаніями, підготовка документів та підписання угоди з Національною службою здоров’я України» на обслуговування населення ( що дало можливість не припиняти роботу с 24.02.2022 р.).

2025 по теперішній час Директор у ТОВ «ТЦП «КРІПТЕКС»,. Київ.
Отримання ліцензії, сертифікатів та свідоцтв, набір персоналу, участь у формуванні бюджетування компаній, формування звітностей, участь у перемовинах, супровід підписання договорів, торгівля на Фондових біржах України, організація та проведення фінансового моніторингу (є в наявності сертифікат 2025 року навчання), проходження податкових перевірок, співпраця з банками.

Особисті та професійні якості:

- Ініціативність, активність, відповідальність, впевненість, тактовність, чесність та порядність у відносинах із власниками компаній, керівниками, співробітниками та партнерами.
- Системність, структурність, сильні аналітичні здібності, орієнтація на результат.
- Стратегічне бачення, критичність мислення, гнучкість у роботі, вміння визначати пріоритети, здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність.
- Творчий підхід до вирішення завдань, здатність знаходити оригінальні рішення у будь-яких ситуаціях.
- Відмінні комунікативні, управлінські та організаторські навички, як в управлінні процесами або проектами, так і в управлінні та взаємодії з персоналом.

Досвід та навички:

- Стратегічне планування, тактичне та операційне планування.
- Досвід в антикризовому управлінні та проходженні складних етапів розвитку компаній, роботі в стресових ситуаціях, у передбаченні та нівелюванні ризиків, в управлінні ризиками.
- Досвід у побудові різних команд, оптимізації структур, реорганізації компаній при побудові системних підприємств.
- Маю здібності та досвід вибудовування взаємовідносин на різних рівнях, рішення внутрішніх та зовнішніх проблемних та конфліктних ситуацій, знаходження компромісів та проведення переговорів будь-якої складності та на будь-якому рівні.
- Активна персональна допомога у розвитку співробітників та підлеглих.
- Вміння оперативно включитися та прийняти у пряме управління будь-який із підзвітних процесів.
- Плановість, прозорість та звітність у роботі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: