• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11952760/

Customer Care Manager

City of residence:
Novovolynsk
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ксенія Курстак Особиста інформація

Електронна пошта:
ДОСВІД [open contact info](look above in the "contact info" section)

Номер телефону:
Провідний спеціаліст відділу обслуговування корпоративних клієнтів і VIP | PZU Ukraina (PZU SA) [open contact info](look above in the "contact info" section)
10.2006 - 02.2008 | Київ
спеціаліст центру обслуговування клієнтів (2006р); Адреса:
спеціаліст відділення з обслуговування корпоративних та VIP-клієнтів (2007р); Україна
провідний спеціаліст відділення з обслуговування корпоративних та VIP-клієнтів (2007-2008рр).
• обслуговування постійних клієнтів, співпраця з бізнес-партнерами: оф. імпортер Volkswagen (Порше
Лізинг), Райффайзен Банк Аваль, Райффайзен Лізинг; ОТП Банк.
• організація та проведення бізнес-візитів, оформлення і підписання договорів; Мови
• розробка та узгодження індивідуальних, спеціальних умов для клієнтів;
• взаємодія з регіональними представництвами, філіями;
• Українська Рідномовний спікер
• організація та ведення систематичної звітності.

• Польська Рідномовний спікер

Керівник відділу корпоративних продажів | Українська страхова група (Vienna Insurance Group)
• Російська Рідномовний спікер
03.2008 - 10.2008 | Київ
• організація та розвиток корпоративних продажів в Україні; • Англійська Добре
• аналіз існуючого переліку корпоративних клієнтів у регіональних філіях;
• розробка політики корпоративних продажів;
• підбір, навчання співробітників та допомога регіонам у залученні корпоративних клієнтів;
• контроль і аналіз корпоративних продажів; Навички
• підписання договорів про співпрацю;
• обслуговування, розвиток існуючих та залучення нових клієнтів.
• Комунікаційні навички, Клієнтоорієнтованість,
Командна робота

Заступник директора відділення №1 | UNIQA Україна (UNIQA Insurance Group Austria) • Аналітичні навички, Навички ведення
12.2008 - 02.2016 | Київ переговорів, Управління проектами
• рекрутинг та прийом на роботу, навчання, мотивація персоналу (визначення цілей та контроль їх
виконання); • Проблемно-орієнтоване мислення, Вирішення
• управління та координація роботи команди з 25 осіб; конфліктів
• знання техніки продажів, навчання співробітників та забезпечення їх актуальними знаннями
продуктів страхування;
• моніторинг показників продажів і рівня збитковості; аналіз, звітність; аналіз конкуренції на ринку; • MS Office, Linux, BaseLinker, Subiekt GT
• розвиток мережі мультиагентів та підписання договорів, співпраця з бізнес-партнерами
(автосалони, банки, лізинг, компанії, підприємства, приватні особи); • Comarch ERP XL, EasyUploader, SAP Biznes One
• щоденні прямі контакти та візити з клієнтами, бізнес-партнерами, мультиагентами;
• активна участь в житті компанії та багатьох внутрішніх і зовнішніх тренінгах.

Спеціаліст з продажів та експорту | APOZ Sp. z o.o. (PlushMinky)
05.2017 - 07.2019 | Білосток Польща
• спеціаліст з роздрібних продажів та експорту (05.2017 – 12.2017р)
• обслуговування інтернет магазину в роздрібних продажах;
• відповіді на електронні листи, месенджери, телефонні дзвінки клієнтів;
• підтримка адміністратора ін.магазину, перевірка та оновлення асортименту на сайті, в тому ведення
обліку продажів тканин в аутлетах, залишків тканин на експорт;
• підготовка роздрібних та аутлет прайс-листів, 80% в Excel;
• обробка замовлень, виписка проформ, рахунків і квитанцій, перевірка, проведення платежів,
допомога в оплаті замовлень;
• підготовка та друк кур'єрських етикеток, перевірка відправки замовлень;
• надання пропозицій щодо співпраці;
• робота з митною системою Tax free / підготовка документів, оформлення та розрахунок Tax free;
контакти з митницею та агенствами;
• участь в 4ти денній виставці як експонент у Варшаві (Ptak Warsaw Expo).

Старший спеціаліст експорту | Schilsner Industry Group Sp. z o.o.
08.2020 - 06.2024 | Вроцлав, Польща
ДОСВІД
• щоденне обслуговування клієнтів через електронну пошту, телефон, месенджери;
• співпраця з митними органами, транспортними та експедиторськими компаніями;
• розширення закордонних продажів, в тому в нових країнах на 28%;
• оформлення комплектного пакету експортних документів; оформлення і переклад документції,
договорів, когтрактів;
• робота на 4-х мовах та приймання участі на 4-денних виставках в якості експонента в Румунії BIFE-
SIM та в Італії SICAM;
• співпраця з промисловими фабриками IKEA (Румунія, Франція, Литва), робота в системі IKEA
PipeChain.
• аналіз потреб ринку через контакт з клієнтами, партнерами та надання результатів керівництву з
пропозицією впроваджувати нові офери та вести переговори (успіх, +2 компанії клієнти в Великій
Британії).

Освіта

Київський національний лінгвістичний університет, Київ,
Бакалавр, 2006

Юрист

Академія муніципального управління, Київ,
Спеціаліст, 2007

Юрист

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: