- File
Марина
Бухгалтер
- Age:
- 43 years
- City of residence:
- Kropyvnytskyi
- Ready to work:
- Kropyvnytskyi, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11970532/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Телефон: [
Skype: marinka1282
е-mail: [
Ключові навички:
Організація фінансово-господарської діяльності:
Ведення первинного бухгалтерського обліку ЮО та ФОП (на ЄП та ЗС)
Контроль за доходами та витратами підприємства,
Контроль дебіторської заборгованості
Контроль з нарахуванням та сплатою податків, аудит електронного кабінету
Проведення інвентаризацій
Фінансова та податкова звітність
Компютерні компетенції:
1С Підприємство 7.7,8.2, 8.3, BAS, КУП, M.E.doc, Вчасно Каса
Програмний комплекс Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Професійний досвід:
Аутсорсингова бухгалтерська компания
Бухгалтер з первинної документації01.2018- поточний час
• Проведення в базах клієнтів документів ФОП і ТОВ на загальній та спрощеній системі оподаткування (галузі – оптова та роздрібна торгівля, будівництво, виробництво; транспортні компанії, ЗЕД)
• Облік безготівкових грошових розрахунків, робота з Клієнт-банком, формування платіжних доручень;
• Оформлення авансових звітів;
• Облік ПММ, подорожні листи;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, ВМД, формування рахунків;
• Облік основних засобів, МНМА, МШП та нематеріальних активів;
• Контроль стану розрахунків з постачальниками та замовниками, акти звірок;
• Виписка та реєстрація ПН покупцям, внесення вхідних податкових накладних;
• Формування калькуляцій та виробничих звітів;
• Формування звітності.
ТОВ «Торгівельно-дистрибуційна компанія»
Бухгалтер з розрахунків03.2022- 09.2022
• Облік ПММ, формування подорожних листів авто компанії;
• Звірка з постачальниками;
• Внесення прибуткових накладних та актів отриманих послуг;
• Формування роздрібних податкових накладних;
• Формування маркетингових актів, контроль продаж
Інтернет-магазин автозапчастин
Контент-менеджер12.2017- 03.2018
• Створення карток товарів ;
• Складення описів товарів ;
• Обробка фото та заливка товарів на сайт компанії
ТОВ «Аптекар-Групп»
Бухгалтер09.2016 –10.2017
• Оприбуткування та видача готівкових грошових коштів;
• Видача грошових коштів під звіт, проведення авансових звітів;
• Облік безготівкових грошових розрахунків, робота з Клієнт-банком, формування платіжних доручень
• Облік ПДВ, формування та реєстрація податкових накладних;
• Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід;
• Ведення кадрового обліку, формування табелів обліку робочого часу;
• Розрахунок заробітної плати;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, прийом заявок;
• Контроль наявності товарних залишків, АВС-аналіз товарів;
• Контроль стану розрахунків з постачальниками, формування платіжного календаря;
• Формування звітності.
ТОВ «Екостайл»
Менеджер зі збуту 03.2016-09.2016
- Проведення переговорів з клієнтами;
- Підготовка договорів;
- Формування рахунків та актів виконаних робіт;
- Проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами;
- Робота з дебіторською заборгованістю.
ТОВ «Аптекар-Груп»
Економіст по управлінню запасами/Інженер 1С07.2015 – 03.2016
• Оцінка рівня потреб торгівельних точок аптечної мережі;
• Аналіз діяльності торгівельних точок, фінансових показників роботи організації;
• Проведення інвентаризацій;
• Перевірка і оцінка роботи фармацевтів та провізорів з питань дотримання касової дисципліни;
• Встановлення системи 1С Роздріб на торгівельних точках, підключення торгівельного обладнання
• Проведення тренінгів та навчання персоналу в програмах 1С Роздріб, 1 С УТП8.2 та з РРО;
• Внесення прибуткових та видаткових накладних, прийом заявок;
• Формування податкових накладних та їх реєстрація в ЄРПН;
• Адміністративна робота (прийом та реєстрація вхідної кореспонденції, прийом дзвінків, проведення звірок з контрагентами, видача довідок і відповіді на запити контролюючих органів, заказ канцтоварів)
Обласне управління «Кіровоградекоресурси» Державного підприємства з питань поводження з відходами
Головний спеціаліст08.2014 – 06.2015
- Проведення переговорів з клієнтами;
- Підготовка документів та укладення договорів;
- Ведення первинного бухгалтерського обліку філіалу (акти виконаних робіт, податкові накладні, банківські виписки, платіжні доручення, акти звірок);
- Організація та координація поточної роботи з діловими партнерами
- Представлення інтересів організації в органах державної влади, інших підприємствах та організаціях;
- Контроль своєчасного виконання розпоряджень керівництва;
- Забезпечення повноцінного документообігу;
- Організація ділових поїздок та проведення зустрічей;
Кіровоградський коледж статистики Національної академії статистики, обліку та аудиту
Викладач інформаційних та економічних дисциплін 09.2008 – 07.2014
з суміщенням посади завідувача кабінету ЕОМ
- Викладання навчальних дисциплін інформаційного та економічного напрямів: «Інформатика», «Інформатика та комп'ютерна техніка», «Інформаційні системи та технології у бухгалтерському обліку», «Інформаційні системи та технології у фінансових організаціях», «Вступ до спеціальності (бухгалтерський облік)», « Бухгалтерська звітність підприємства»;
- викладання на професійних курсах від Кіровоградського міського центру зайнятості навчальних тренінгів «Користувач 1С Бухгалтерський облік 8.2» та «Основи бухгалтерського обліку»;
- ведення звітності про навчальний процес та контроль рівня знань студентів та слухачів;
- ремонт та обслуговування персональних комп'ютерів кабінетів інформатики;
- Встановлення та налаштування операційних систем та драйверів пристроїв;
- робота з офісною технікою (принтер, сканер, факс);
- налаштування та контроль роботи локальної мережі навчального закладу;
- створення та постійне наповнення контентом сайту коледжу;
- адміністратор єдиної державної електронної бази з питань освіти;
- збір статистичних даних та формування звітів щодо роботи коледжу в єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- участь в організації рекламних проектів коледжу;
- Розробка рекламних плакатів та листівок.
Кіровоградський національний технічний університет
Асистент кафедри автоматизації09.2003 – 05.2011
ииробничих процесів
- Проведення практичних та лабораторних занять із навчальних дисциплін «Теорія автоматичного управління», «Методи оптимізації»;
Освіта:
• Магістр систем управління 1998-2003
• Кіровоградський національний технічний університет
• молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку2010-2012
• Кіровоградський коледж статистики Національної академії статистики, обліку та аудиту
Додаткова освіта, курси, тренінги:
«Бухгалтерський облік на підставі П(С)БО» («Інститут сучасних професій, 2008).
«Фінансовий менеджмент» (Києво-Могилянська академія, онлайн-курс, квітень – травень 2015)
Особисті якості
Цілеспрямована, тактовна, дисциплінована, здатна до самоосвіти та самовдосконалення, з аналітичним складом розуму, комунікабельна, стресостійка, відповідальна, не конфліктна, не порушую норм внутрішнього розпорядку, пунктуальна, доброзичлива.
Володію досконало українською та російською мовами, англійську на рівні листування з технічним напрямком. У вільний час займаюся додатковою освітою з економічних та комп'ютерних питань.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер
40000 UAH, Bakhmach, Remote -
Бухгалтер, економіст, фінансист
Remote -
Бухгалтер
10000 UAH, Kropyvnytskyi -
Бухгалтер
35000 UAH, Ivano-Frankivsk, Bohorodchany, Remote -
Бухгалтер
Remote -
Бухгалтер, адміністратор
Remote