• File

Лілія

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор, Діловод
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лілія Драган
Дата народження 20.02.1989р.
м. Луцьк , вул.Коцько, буд.№15
тел.моб [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: Lili4kadraganLI@ ukr.net

Освіта: 2011р. закінчила Луцький національний технічний університет та
отримала повну вищу освіту за спеціальністю « Професійне навчання.
Комп’ютерні технології в управлінні та навчанні»
Додаткова освіта: 2014р. пройшла курси підвищення кваліфікації з
«Бухгалтерський облік, 1С бухгалтерія»

Трудова діяльність:
Травень 2023р - липень 2024р. АТ АКБ банк « Львів», консультант по роботі
з клієнтам
Квітень 2018р.-травень 2023р. ПАТ АКБ банк «Львів», касир-операціоніст
Активне залучення клієнтів роздрібного бізнесу, продаж продуктів Банку
клієнтам роздрібного сегменту бізнесу , кредити (споживчі, автокредити),
депозити, карткові продукти, відкриття поточних рахунків фіз. та юр.осіб, виплата
грошових переказів.

Листопад 2015р - квітень 2018р. – ТЗОВ «Волиньтабак», касир-бухгалтер.
Прийом та перерахунок готівки, підготовка інкасації до здачі в банк, ведення
касових операцій в 1С бухгалтерія. Ведення та формування касових книг та
документів дня.

Серпень 2014р.- жовтень 2015р – ПУАТ «ФідоБанк», провідний фахівець з
розрахунково-касового обслуговування.
Обслуговування клієнтів фізичних та юридичних осіб, формування
прибуткових та видаткових касових документів, здійснення грошових переказів,
формування касових документів дня, порядок ведення Книг обліку готівкових
коштів та цінностей Банку.

Вересень 2011р.- жовтень 2013р. – Волинське ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк» ,
касир «Каси перерахунку», напрямку перерахунку та інкасації грошових коштів
казначейства
Прийом і перерахунок інкасації, підготовка грошових коштів для завантаження
банкоматів, здійснення валютно-обмінних операцій, підготовка готівки для вивозу та
НБУ;

Професійні навики:
 1С: Бухгалтерія, кваліфікований користувач: MS Office (Word, Excel, Outlook ),
професійні програми: «Промінь», «АВС Б2», «середовище Альфреско», «SED»
«Sibel» Навики роботи з Internet: (MS Explorer) E:mail (Outlook Express).
 Робота з оргтехнікою ( сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС)

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, уважність,
прихильність до клієнтів, стресостійкість, ініціативність комунікабельність, бажання
навчатись і працювати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: