• File

Анастасія

Адміністратор ресторану

Age:
25 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Труніна Анастасія Павлівна
Бажана посада: адміністратор
Дата народження: 09.12.1999р.
Місто: Чернігів
Контактна інформація:
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: бакалавр, Національний університет «Чернігівська політехніка» 2017-2021рр.
Спеціальність: менеджмент – управління персоналом та економіка праці.
Про мене: Маю досвід роботи в сфері продаж та управлінні персоналом. Серйозно ставлюсь до поставлених завдань, комунікабельна, націлена на результат. Готова навчатися новому. Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Основні навички:
- Комунікабельність, робота з людьми.
- Стресостійкість, націленість на результат.
- Володію техніками продажів та подолання заперечень.
- Комп’ютерні навички: MS Office ( Word, Excel, PowerPoint).
Досвід роботи:
Бренд-консультант Marvel International Tabacco Group – період роботи з 28.01.2019 по 30.04.2019рр.
До моїх обов’язків входило:
• консультація споживачів за продуктом компанії;
• підведення до покупки, робота з запереченнями;
• складання звітів (Excel);
• виконання високого плану продажів.

Менеджер по роботі з клієнтами, ООО «ККР» - період роботи з 04.10.2021 по 24.02.2022рр.
До моїх обов’язків входило:
• робота з базою клієнтів;
• консультація клієнтів щодо умов роботи компанії /ведення переговорів;
• ведення звітності.

Бариста-касир кафе «Crunch» - період роботи з 01.12.2022 по 29.04.2023рр.
До моїх обов’язків входило:
• Обслуговування гостей;
• Приготування напоїв;
• Розрахунок гостей/ звітність та закриття каси;
• Закупка.

Офіціант в ресторанно - готельному комплексі «Riverside» - період роботи з 03.05.2023 по 10.05.2024рр.
До моїх обов’язків входило:
• Відкриття/закриття ресторану;
• Обслуговування гостей/ прийом замовлення;
• Виконання плану продажів;
• Розрахунок гостей.

Адміністратор ресторанного комплексу «Riverside» - період роботи з 10.05.2024р
До моїх обов’язків входить:
• Відкриття/закритя ресторану;
• Підбір та навчання персоналу;
• Складання фуршетного та банкетного меню/проведення заходу;
• Формування бюджету;
• Контроль дотримання стандартів персоналом ресторану, виконання плану продажів;
• Планування роботи підрозділів ресторану (формування графіків та облік робочого часу співробітників);
• Складання звітів (Excel), проведення інвентаризації;
• Вирішення конфліктних ситуацій та робота з відгуками.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: