Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12031834/

Медичний реєстратор

Considering positions:
Медичний реєстратор, Спеціаліст документообігу, архівіст, діловод, Адміністратор, Офіс-менеджер, Організатор, Агент з нерухомості
Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Boiarka, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний фахівець відділу опрацювання запитів та розгляду звернень пра

from 03.2025 to now (5 months)
Послуги для населення та бізнесу

Заступник начальника ВПЗ, спеціаліст документообігу, діловод

from 11.2024 to 02.2025 (3 months)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Спеціаліст по роботі зі студентами, спеціаліст з документообігу

from 09.2015 to 02.2024 (8 years 5 months)
ДВНЗ ДонНТУ, Покровське (Освіта, наука)

Прийом листів, запитів, наказів, розпоряджень.
Реєстрація документів у журналі, електронній системі, передача документів на розгляд відповідальним особам.
Організація внутрішнього документообігу:
Ведення номенклатури справ.
Контроль за правильністю оформлення внутрішніх документів (наказів, актів, розпоряджень).
Забезпечення своєчасного погодження, підписання, затвердження.
Зберігання, архівування документів:
Формування справ згідно з інструкцією з діловодства.
Передача справ до архіву за встановленими строками.
Підготовка актів знищення документів, що не підлягають збереженню.
Контроль строків виконання документів:
Підготовка зведень для керівництва.
Робота з електронними системами документообігу:
Оцифрування документів (сканування, збереження в базу).
Використання програм електронного документообігу.
Забезпечення резервного копіювання та захисту інформації.
Взаємодія з іншими підрозділами.
Підготовка довідкової інформації за запитами керівництва.
Володіння українською мовою.
Уміння працювати з офісними програмами (Word, Excel, документообіг).

Knowledge and skills

  • Організованість
  • Ведення архіву документів
  • MS Office
  • MS Excel
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Робота в команді
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • MS Word
  • Комунікабельність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: