• File

Viacheslav

Головний інженер

Considering positions:
Головний інженер, Начальник відділу розвитку, заступник директора, Регіональний менеджер, Керівник відділу якості, Фахівець з продажу
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пушкар Вячеслав Миколайович

Дата народження: 07 жовтня 1979 року.
Місце проживання: м. Київ.
Освіта: вища, інженерна.
Сімейний стан – одружений. Діти: два сина,
віком 14 та 7 повних роки.

Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль
Шукаю роботу: начальник відділу, керівник відділу розвитку, директор

Освіта
У 2006 році закінчив Національний Аграрний Університет (м. Київ), та отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Лісове господарство», і здобув кваліфікацію інженера лісового господарства.

Досвід роботи

З липня 2021 по лютий 2024 року – директор A GRANARY OF TASTES LLC, Київ
Промисловість та Виробництво.
Основні функціональні обовязки:
• пошук якісного обладнання для роботи;
• підготовка обладнання до роботи;
• забезпечення процесу виробництва всіма необхідним обладнанням та матеріалами;
• пошук персоналу та навчання;
• ремонт та документальне оформлення виробничого цеху;
• пошук постачальників сировини;
• налагодження процесу виробництва готової продукції;
• розробка макету, пакування та реєстрація власного бренду;
• збут готової продукції.

З липня 2018 по 25.10.2021 – обіймав посаду директор комерційний у групі компаній «Укрхімпром», яка спеціалізується на продажу: ЗЗР, посівного матеріалу, МКД, мінеральних добрив, внесення безводного аміаку.
Основні функціональні обов’язки:
• формування відділу збуту в різних регіонах України;
• бюджетування і дотримання бюджетних показників;
• мотиваційна політики для підлеглих;
• написання ТЗ для 1С та введення їх в дію;
• пошук нових перспективних постачальників та домовленості про співпрацю;
• запровадження нових проектів;
• маркетингові заходи різного формату.

З 19 лютого 2020 по 15.10.2021 року, обіймав посаду директор у ТОВ «СЕУ» (місто Київ). У підпорядкуванні був завод з переробки пивних дріжджів. Готову продукцію відправляли замовнику на експорт.
Основні функціональні обов’язки:
• формування структури компанії;
• налагодження стосунків з постачальниками та пошук нових постачальників сировини;
• переговори з постачальниками та участь у тендерах
• організація доставки сировини до заводу;
• організація доставки готової продукції кінцевому споживачу;
• контроль експлуатації обладнання;
• формування дозвільної та робочої документації;
• пошук підрядників по ремонту обладнання та доведення його до оптимальних показників;
• ведення переговорів зі всіма контролюючими та дозвільними органами;
• формування матеріально-технічної бази заводу;
• співпраця з митницею
• контроль витратної частини та оптимізація витрат

З серпня 2016 по вересень 2017 року, обіймав посаду керівника господарства ТОВ «Перемога-2003» (Житомирська та Хмельницька області), з земельним банком 4,5 тис. га.. Паралельно з функціоналом керівника господарства, займав посаду - керівник інженерного відділу, одночасно по 3-х господарствах. До основних задач входило:
• побудова «з нуля» інженерного відділу (підбір персоналу, формування та контроль виконання основних задач, функціонал, відповідальність);
• відповідальність за якісне відновлення практично всієї техніки господарств (капітальний та поточний);
• введення журналів по обслуговуванню і ремонту техніки. Контроль їх заповнення;
• оптимальне формування складу запчастин;
• закупівля: техніки, обладнання, розхідних матеріалів, запчастин, ПММ. Повний моніторинг ринку;
• організація доставки техніки до господарств у сезон;
• закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
• забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач (інструмент, господарка);
• заключення договорів з постачальниками послуг, обладнання, запчастин.
• запуск нових систем GPS з проточними датчиками, та відеоспостереження в господарстві;
• формування нового колективу механізаторів та водіїв;
• постійний пошук нових постачальників послуг та запчастин;
• організація та ведення нових інвестиційних проектів, будівництво «з нуля», ремонти складських та офісних приміщень;
• обновлення техніки та обладнання;
• ведення проекту по виробництву мікродобрив для власних потреб;
• весь спектр робіт з залізницею.

З серпня 2015 року по серпень 2016 року - стажування на посаді керівник господарства ТОВ «Аграрна компанія Форвард» (Сумська область), з земельним банком 3,4 тис. га.. Основні задачі та обов’язки:
• визначення потреби у техніці;
• побудова штатної структури та її функціонал. Введення її в дію.
• підбір персоналу;
• проведення тендерів та купівля техніки і обладнання;
• поточний та капітальний ремонт техніки (вибір підрядних організацій для капітального та якісного ремонту техніки і обладнання);
• закупівля на сезон розхідних матеріалів та ПММ. Формування складу запчастин;
• запровадження нових штатних посад;
• введення розцінок та системи нарахування у більш розширеному та зрозумілому вигляді як для працівників, так і для бухгалтерії;
• початок ведення повноцінного обліку запчастин, насіння, ЗЗР, мінеральних добрив;
• пошук та заключення договорів з постачальниками обладнання та послуг;
• закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
• організація роботи господарства під час весняно-польових робіт;
• забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач;
• введення системи охорони праці у господарстві;
• введення в дію різних інвестиційних проектів і якісне їх завершення.

З 02.01.2008 по 30.12.2014 р.р.. - переведений на посаду начальника відділу організації діяльності регіональних структурних підрозділів ПРАТ «УкрАгро НПК» (дочірня структура Холдингу «Ostchem»). До виконання службових обов’язків входили наступні питання:
• пошук складських приміщень у потенційно цікавих комерційних регіонах України;
• збір технічної та юридичної документації для здійснення процесу купівлі складських приміщень;
• технічне супроводження домовленостей до фактичної купівлі – продажу об’єкта;
• переоформлення документів різного характеру для початку здійснення трудової діяльності (договір оренди землі, відновлення та введення в експлуатацію залізничної колії, РЕМ, СЕС, екологія, водопостачання, податкова, дозвільні центри і т.д.);
• підбір персоналу (від сторожа до керівника підрозділу) за для початку здійснення трудової діяльності підрозділу. Підготовка персоналу на всіх рівнях до поточної роботи;
• формування та навчання комерційного відділу підрозділу, знайомство з потенційними клієнтами, формування кількості актуальних продуктів регіону;
• бюджетування окремих структурних підрозділів;
• проведення першочергових ремонтних та інвестиційних робіт будівель, споруд, залізниці;
• організація та проведення профілактичних або капітальних робіт техніки та виробничого обладнання;
• забезпечення підрозділу всіма необхідними засобами для здійснення повноцінної роботи;
• вивчення комерційної зони, створення клієнтської бази та бюджету нового підрозділу;
• відновлення та переформатування роботи виробничих об’єктів;
• вирішення проблемних питань, пов’язаних з поточною роботою підрозділу.
Також займався відновленням діяльності (рестартом) «старих» підрозділів, де за тих чи інших причин почалися проблеми у комерційній складовій – невиконання бюджету, яке пов’язане з людським фактором.
За час моєї діяльності в даній компанії, фактично відкрито та відновлено15 складських і виробничих підрозділів, які успішно працюють по сьогодні.

З 12.12.2005 по 02.01.2008 р.р..- був прийнятий в литовсько – датську компанію ЗАТ «УкрАгро НПК», на посаду - інженер з організації управління виробництвом. До безпосередніх обов’язків входили в основному питання, що пов’язані з:
• пошук, у потенційно цікавих, в комерційному відношенні, регіонах України, складських приміщень для зберігання мінеральних добрив, які б відповідали певним критеріям, як за логістичною складовою (автомобільного та залізничного транспорту), так і за інженерними та дозвільними чинниками;
• збір відповідних дозвільних юридичних та будівельних документів на потенційні території;
• технічне супроводження домовленостей до фактичної купівлі – продажу об’єкта.

В лютому 2010 року займався вивченням комерційної зони, конкурентного середовища та потенціалу продажів традиційних мінеральних добрив на території Молдови.

Під час трудової діяльності в ПРАТ «УкрАгро НПК», за сумісництвом, у період з 2011 по 2014 роки, обіймав посаду голови правління ПАТ «Баришівська сільгоспхімія» (Київська область).

З жовтня 2002 по грудень 2004 років, перебував на стажуванні в Данії, у компанії «Mollegardens Planteskole» (Fun, Ringe). Основні напрямки діяльності компанії: вирощування декоративних рослин для озеленення та живих огорож. Здобув наступні навики:
• використання в роботі іноземної технікою з різного роду агрегатами;
• порядок обслуговування та експлуатації техніки;
• виконання різних технічних операцій: оранка, боронування, дискування, полив, рихлення міжрядь, завантаження- розвантаження вантажівок карою і т.д.;
• організація роботи в полі персоналу;
• вивчення повного циклу від посадки до прибирання, фасування та пакування рослин на продаж.

Участь у семінарах
Осінь 2008 року - пройшов навчання на тренінг на семінарі «Ефективний тайм – менеджмент для керівників».

Додаткові навички
Мови: українська та російська – вільно, англійська – середній рівень.
Вільно володію комп’ютером, офісною технікою.
Маю водійське посвідчення категорій A, B, C. Практичне знання автомобільних доріг України.

Хобі та інтереси
Нумізматика, антикваріат, військова література, спорт.

Особисті якості
Цілеспрямований, пунктуальний, комунікабельний, відповідальний, веду здоровий спосіб життя.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: