- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12051610/
Офісний працівник
- Considering positions:
- Офісний працівник, Бухгалтер первинної документації, Економіст, Асистент керівника, Закупівельник
- Employment type:
- full-time, part-time
- City of residence:
- Smila
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Головний спеціаліст з публічних закупівель
from 08.2023 to now
(2 years)
Неприбуткові, благодійні та громадські організації
Головний спеціаліст - економіст
from 08.2022 to 07.2023
(11 months)
ВКСМР, Сміла (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Бухгалтер роздрібного складу
from 03.2021 to 07.2022
(1 year 4 months)
АВ метал груп, ТОВ, Сміла (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Менеджер в оптовій торгівлі відділу з обслуговування клієнтів
from 06.2019 to 06.2020
(1 year)
Континент-Груп, Сміла (Будівельна промисловість, деревообробка)
Education
Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова
Фінанси, банківська справа, страхування, Черкаси
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)
Відокремлений структурний підрозділ "Смілянський промислово-економічний фаховий коледж Черкаського державного технологічного університету"
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Сміла
Unfinished higher, from 2020 to 2022 (2 years)
ЦППРК №5
Швея - закрійник, Сміла
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)
Additional education and certificates
Фахівець з публічних закупівель, ПРИВАТНА УСТАНОВА "УНІВЕРСИТЕТ "КИЇВСЬКА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ
2024, 3 місяці
Knowledge and skills
- Ведення договірної роботи
- ІПК Місцевий бюджет
- Організаційними
- MS Excel
- Здатність до навчання
- Водійські права кат. B
- Контроль документообігу
- Укладання угод
- Ведення переговорів з постачальниками
- Самостійне прийняття рішень
- Уміння аналізувати
- Закупівля товарів
- MS Word
- MS Paint
- Е-ten
- E-Tender
- Prozorro
- Користувач 1С
- Неконфліктність
- Комунікабельність
Additional information
Маю облаштований домашній офіс, що забезпечує комфортні умови для ефективної дистанційної роботи. Досвід у продажах, публічних закупівлях (через Prozorro), договірній та адміністративній роботі, що дає змогу швидко включатися в робочі процеси та вирішувати поставлені завдання.
Брала участь у підготовці тендерної документації, комунікації з постачальниками, супроводі процедур згідно з чинним законодавством. За потреби — готувала відповіді на запити та моніторинги контролюючих органів.
Впевнено працюю з Excel, Word, PowerPoint та іншими інструментами для створення звітів, таблиць і ділових документів. Відповідальна, організована, орієнтована на результат.
Розглядаю пропозиції з гідною оплатою праці, цікавими завданнями та перспективою професійного розвитку. Готова навчатися та опановувати нові напрямки за підтримки роботодавця.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
40000 UAH, Remote, Lviv -
Помічник керівника
Remote -
Помічник керівника
Remote -
Бізнес-асистент
50000 UAH, Remote -
Асистент керівника
Remote -
Асистент керівника
35000 UAH, Remote, Kropyvnytskyi