• File

Сергій

Системний адміністратор

Considering positions:
Системний адміністратор, Помічник адміністратора систем
Age:
20 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ: Панченко Сергій Сергійович
Дата народження: 18.03.2005(19 років)
Контакти:
[open contact info](look above in the "contact info" section)(телефон)
@TartilaPajulaia(телеграм)

Освіта: Фаховий молодший бакалавр за спеціальністю "Комп'ютерна інженерія".

Професійні навички: практичний досвід з мережевим обладнанням MikroTik,
Ubiquiti, системою моніторингу Zabbix, адміністрування програмного
забезпечення Gmail, MS Office, PrestaShop, GLPI, Bitrix24, WikiJS, Деканат,
керування службами Active Directory, DHCP, Powershell

Досвід роботи:

2017-2020

Місце роботи: Бровари, noname сервісний центр
Посада: Молодший інженер, касир

Займався первинною діагностикою, дрібним ремонтом і обслуговуванням
техніки, яку приносили клієнти. Паралельно обіймав посаду касира.
У мої обов'язки входив ремонт ноутбуків: діагностика, закупівля необхідних
комплектуючих за доступною ціною, заміна HDD, SSD, ОЗУ, батарей тощо. У
випадку ПК проводив перевірку кожного комплектуючого окремо, оскільки
найчастіше клієнти приносили комп'ютер зі словами: “він просто не вмикається”.
Також займався підбором комплектуючих для ПК та збирав індивідуальні
“кастомні” збірки під замовлення.
Окрім цього, надавав консультації людям похилого віку, яким була потрібна
допомога з освоєння нової техніки. Простими словами — пояснював складні для
них речі у доступній та зрозумілій формі.
2022-2023

Місце роботи: Київ, Київський фаховий коледж туризму і готельного господарства
Посада: Junior системний адміністратор-access manager

Працював у великому коледжі з кількістю користувачів близько 300 (не
враховуючи студентів). Реагував на технічні проблеми, наприклад: “я видалила
інтернет”, редагував права в системі оцінювання студентів “Деканат”,
підготовував робочі місця для методистів і викладачів, обслуговував робочі
машини та сервери, на яких працювали бази 1С, сама система “Деканат” і
файлові сховища.

Також займався впровадженням нової системи “Деканат”: з нуля прописував
права доступу для кожного користувача та групи, створював алгоритм подачі
заяв для звітності. Проводив дрібний монтаж, наприклад, заміну камер або
точок доступу.

2023-працюю по теперішній час

Місце роботи: Київ, Stylus
Посада: middle системний адміністратор

Обслуговую головний офіс на 100+ людей, 12 точок роздрібної торгівлі (точки
видачі) та 2 контактні центри (КЦ).

У мої обов'язки входить:

 Підготовка техніки, переважно ноутбуків, або збірка ПК під конкретні
задачі (наприклад, відеоспостереження чи робота з базами даних для
окремого користувача й відділу з конкретними доступами).
 Обслуговування техніки і вирішення технічних проблем у юзерів
 Написання інструкцій для юзерів про те як користуватись тим чи іншим
сервісом
 Дрібний монтаж(заміна або додавання камер, точок доступів тощо)
 Видача VPN-сертифікатів
 Акаунтинг у Bitrix24 та розподіл доступу по відділах.
 Коригування та створення багатоступінчастих бізнес-процесів у Bitrix24
для автоматизації задач відповідно до потреб відділів.
 Створення облікових записів у Active Directory з відповідними групами
доступу для користувачів, налаштування прав доступу до папок.
 Синхронізація облікових записів Active Directory з Bitrix24 та WikiJS.
 Обслуговування системи моніторингу Zabbix: оперативне реагування на
алерти (наприклад, проблеми з провайдером на певній локації).
 Інвентаризація техніки за допомогою програми GLPI.
 Акаунтинг на PrestaShop, адміністрування панелей управління для різних
відділів (КЦ, роздріб тощо), редагування прав та видача номерів
телефонії на базі Asterisk.

Також до моїх обов'язків входить відкриття нових точок:

 Створення схеми приміщення та кошторису для закупівлі мережевого
обладнання, систем відеоспостереження, периферійного обладнання (яке
я повністю налаштовую самостійно) та витратних матеріалів для
серверних шаф.
 Пошук провайдерів на нових локаціях, комунікація з підрядниками та
координація робіт.

Приклади останніх робіт із проєктування додаю в резюме.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: