- PRO
Максим
Керівник групи розвитку
- Considering positions:
- Керівник групи розвитку, Торговий менеджер, Менеджер проєктів
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 36 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1205247/
Work experience
Керівник групи розвитку партнерської мережі
from 02.2024 to now
(1 year 6 months)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)
- Організація та оптимізація роботи групи розвитку партнерської мережі;
- Створення методології розвитку партнерської мережі;
- Оцінка території для розвитку партнерської мережі;
- Розвиток мережі партнерських відділень;
- Контроль виконання плану відкритів/переїздів партнерської мережі;
- Контроль своєчасності відкриття/переїзду підрозділів партнерської мережі;
- Контроль своєчасності створення візуалізацій та план-схем для Партнерів;
- Оновлення чинних та написання нових нормативних документів;
- Проектна робота;
- Аналіз та погодження ЧЛ для відкриття нових та переїзду діючих підрозділів партнерської мережі;
- Аналіз та погодження запитів від партнерів на призупинення/закриття/відновлення роботи підрозділів партнерської мережі;
- Зустрічі з Партнерами;
Менеджер з розвитку
from 07.2021 to 02.2024
(2 years 7 months)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)
1. Аналіз, погодження та контроль відкриття локації для переїзду та відкриття нових відділень.
2. Контроль виконання операційних процесів та дотримання deadline переїзду/відкриття нових відділень.
3. Створення плану розвитку та бюджетування на наступний рік для відкриття та переїздів відділень.
4. Збір, аналіз та консолідація інформації згідно відповідних запитів.
5. Створення звітів, ведення періодичної та постійної звітності.
6. Актуалізація нормативних документів, що регламентують операційні процеси.
7. Розробка візуалізацій та план-схем майбутніх локацій для переїзду/відкриття нових відділень.
Керівник відділення
from 06.2015 to 07.2021
(6 years 1 month)
ТОВ "Нова Пошта", Київ (Транспорт, логістика)
-Організація ефективної роботи відділення;
-контроль виконання стандартів компанії, дотримання показників якості та сервісу компанії та на основі аналізу їх покращення;
- підбір персоналу, адаптація та навчання згідно стандартів компанії,
-контроль забезпечення відділення матеріально-технічними ресурсами, МШП, поліграфією, відповідно до об'єму витрат, контроль складення та затвердження бюджету.
-аналіз роботи відділення (вантажообіг, розрахунок прогнозу ефективності та продуктивності відділення згідно аналізу затрат відділення у розрізі 1 грн/ЕН та використаних люд/год. );
- робота з графіком виходу персоналу на основі даних зі звіту Reporting та аналізуючи приріст чи зменшення вантажообігу у розрізі за минулий місяць/тиждень;
-аналіз причин виникнення потенційних черг та розроблення системи заходів для запобігання виникнення черг;
- індивідуальна робота з клієнтами при виникненні конфліктних ситуацій на відділенні;
-звітність перед керівництвом;
-проведення інвентаризацій;
-контроль за дотриманням касової дисципліни;
-робота з інструкціями по охороні праці та пожежній безпеці;
-взаємодія з контролючими органами при перевірках відділення;
-контроль за ОЗ, МШП, НМА(замовлення, переміщення, списання);
-робота з підрядними організаціями;
-бюджетування витрат щодо ремонту\поліпшення відділення;
- виконання делегованих функцій територіального менеджера.
Основні досягнення:
-Підбір персоналу та розроблення графіків виходу персоналу для уникнення переробітку персоналу, завдяки даній схемі вдалося практично усунути плинність персоналу на відділенні;
-кураторство над частиною відділень мережі, в результаті чого навчився віддалено керувати роботою інших відділень;
-за відсутності територіального менеджера він повністю делегував мені всі його функції;
- переговори з постійними клієнтами та переведення їх повністю на оформлення ІД завдяки цьому на відділенні частка ІД зараз становить 75-79% від загального вантажообігу;
-переговори з постійними клієнтами для заключення договору з ПОСТ ФІНАНС та перехід їх з послуги «Грошовий переказ» на послугу «Контроль оплати» завдяки цьому зменшився ризик черги так як клієнти не стоять 30-40 хвилин займаючи одного фахівця оператора для отримання грошових переказів;
-проведена робота з підбору персоналу на 0,5 ставки, що дозволило перекрити пікові навантаження на відділення що також зменшує ризик виникнення черги;
-Індивідуальне навчання персоналу для їх розвитку та створення кадрового резерву для компанії, в майбутньому для підвищення їх до керівників відділень (з мого відділення відібрали шість керівників відділень які наданий момент працюють в компанії);
-Самостійне проведення переговорів з орендодавцем стосовно пролонгації договорів оренди та запобігання підвищення оренди або мінімального підвищення;
-Самостійно за відсутності територіального менеджера займався відкриттям нових відділень у нашій мережі та був виконуючим обов’язків територіального менеджера під час його відпустки
Адмінстратор магазину
from 10.2013 to 07.2015
(1 year 9 months)
СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА, Київ (Обслуговування)
- управління продавцями-консультантами;
-контроль виконання показників КРІ;
-проведення тренінгів та вебінарів для підлеглих;
-розміщення товарів (мерчендайзинг) у закріплених відділах магазину згідно затверджених планограм;
-проведення інвентаризації;
-контроль працівників, щодо дотримання затверджених компанією стандартів (обслуговування клієнтів, супроводження клієнтів);
-вирішення конфліктних ситуацій з покупцями магазину;
-повернення товару від покупців.
-конроль дотримання касової дисципліни
Змінний технолог
from 08.2012 to 04.2013
(8 months)
ПАТ "Український бекон", Костянтинівка (Харчова промисловість)
-Організація роботи цеху і виробничого персоналу (кількість персоналу складає 45 осіб);
-Табелювання персоналу;
- Робота з Нормативними документами;
- Контроль виконання завдання зміни;
- Контроль якості продукції, що виготовлється на всіх етапах виробництва;
- Звітність про виконання завдання зміни перед керівництвом підприємства.
Складач фаршу
from 01.2007 to 08.2007
(7 months)
Житомирська мясна гільдія, Житомир (Харчова промисловість)
Education
Національний Університет Харчових Технологій (стаціонарне навчання)
Технологія зберігання, консервування та переробки м'яса, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 9 months)
Проходив виробничу практику на підпиємствах м'ясної промисловості, а саме на таки "Тульчин м'ясо", "Перемога Нова" (Миронівський хлібопродукт) та "Черкаська продовольча компанія" та ООО ”Глобинский мясокомбинат.”
Additional education and certificates
Вище Професійне Училище №10
2006 р. Спеціальність: Майстер ковбасного виробництва
Lean Yellow Belt
2024
Certificate
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- Комунікабельність
- MS Excel
- Водійські права кат. B
- Робота в команді
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Посвітчення водія категорії "В"
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник з розвитку
70000 UAH, Kyiv -
Керівник з розвитку
Kyiv -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Директор з розвитку бізнесу
Kyiv, Other countries -
Директор з розвитку
Kyiv, Ternopil