• PRO

Валерія

Помічник керівника, 20 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
20 years
City of residence:
Tulchyn
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 04.2025 to now (4 months)
YellowDuckCoders, Дистанційно (IT)

- Перевірка та опрацювання документації, досвід роботи з Google Docs.
- Виконання різнопланових особистих доручень керівника.
- Планування поїздок: розрахунок маршруту, часу, підготовка списку визначних місць певного міста.
- Організаційна підтримка та допомога в повсякденних завданнях компанії.

Помічник керівника

from 04.2024 to 04.2025 (1 year)
приватне БТІ, Вінниця (Юриспруденція)

- Виконання адміністративних та організаційних доручень керівника.
- Взаємодія з нотаріусами, забудовниками та іншими партнерами.
- Надання клієнтам юридичних консультацій щодо послуг компанії.
- Повне ведення клієнтської документації та супровід справ.
- Ведення внутрішньої звітності та вирішення офісних питань.

Education

Донецький національний університет ім. Стуса

Міжнародні відносини, Вінниця
Unfinished higher, from 2021 to 2025 (4 years)

Knowledge and skills

  • Здатність до навчання
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Висока працездатність
  • Google Docs
  • Google Sheets
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • BAF
  • Notion
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • Пунктуальність

Additional information

Люблю чіткість у роботі, швидко засвоюю нову інформацію та легко адаптуюсь до нових завдань. Відкрита до розвитку й завжди прагну вивчати нові напрями діяльності. Вмію працювати самостійно та відповідально, не зупиняюсь на досягнутому й постійно вдосконалюю свої навички.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: