- File
Марина
Бізнес-тренер, рекрутер, керівник відділу навчання, HR Business Partner
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Other countries, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12059524/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Тел. [
Особисті якості: націленість на результат, висока продуктивність праці, цілеспрямованість, комунікабельність. Маю 20 річний досвід праці та проведення тренінгів у компаніях УкрСиббанк, Вента, Інтероко, Менора, Київстар та 13 річний досвід у HR management. Вмію встановлювати довірливі відносини під час навчання, завдяки чому маю покращення продуктивності після навчання, позитивний зворотній зв’язок та 100 відсоткову відвідуваність. Розглядаю вакансії бізнес-тренера, менеджера з навчання, методолога, HR Business Partner.
Професійні навички:
- розробка індивідуальних програм навчання під потреби компанії;
- проведення тренінгів на теми: «Техніка та психологія продажів», «Робота з запереченнями», «NPS», «Командоутворення», «Управління змінами», «Особистісний ріст», «Креативність»; «Soft Skills»; «Як залишатись в ресурсі під час пошуку роботи».
- проведення online, offline майстер-класів, фасилітаційних сесій;
- вимірювання NPS, eNPS, залученості, задоволеності;
- cтворення моделі компетенцій, рекрутинг, адаптація, управління єфективністю, HR стратегія, аналіз та звітність, управління корпоративною культурою, управління проектами і talant management.
Hard Skills: Microsoft Word, Excel, SRM,LMS platform, Бітрікс, Teams, Google Docs, PowerPoint,Canva, ChatGpt, Slack, Jam Board.
Soft Skills: комунікабельність, публічне мовлення та презентаційні навички, лідерські якості, вміння працювати в обмеженому часі, вміння працювати на результат, прийняття рішень, вміння створювати гарні стосунки, критичне мислення, адаптивність та гнучкість, розв’язання конфліктів та емоційний інтелект.
Досвід роботи:
05.2022 – 12.2024, Викладач Soft Skills,у компанії яка займається навчанням програмуванню дітей та підлітків “GO IT”.
Зона відповідальності:
- Навчання дітей віком від 9 до 17 років;
- Проведення тренінгів «Тайм менеджмент», « Світ професій», « Як дружити», «Мапа бажань», « Вміння працювати в Canva», «Цілі по SMART», «Самодисципліна», «Мої сильні та слабкі сторони», «Цінності та пріорітети», “Як допомагати собі в стрессових ситуаціях», «Твої особисті межі», «Впевненість у собі-головна складова твоїх досягнень», «Як перемагати страхи»
Досягнення:
- Контроль якості моїх навчань 98-100 відсотків.
- Залученість всіх учасників на протязі навчання, що давало гарний зворотній зв’язок та утримання кліентів.
09.2019 – 02.2022, HR Business Partner,компанія БІКО виробництво товарів широкого споживання, штат компанії 200 осіб, чотири філії.
Зона відповідальності:
- Вимірювання залученості, задоволеності, лояльності до компанії; Проведення зустрічей one-to-one з керівниками та підлеглими;
- Створення моделі компетенцій для усіх відділів компанії, рекрутинг, адаптація, управління єфективністю, HR стратегія, аналіз та звітність, управління корпоративною культурою, управління проектами та talant management.
- Організація та проведення «клубу продажів», «клубу новачка», круглих столів, фасилітаційних сесій;
- Визначення амбасадорів бренду та EVP компанії;Організація та проведення корпоративних заходів компанії.
Досягнення:
- Завдяки ініціативі проведення «клубу продажів» покращено комунікацію між філіями. Ініціація «клубу новачка» допомогла новим співробітникам виявити зони напруження, легше адаптуватися та підвищити ефективність.
- Завдяки довірливим відносинам із колегами розумію клімат у колективі, що допомагає запобігати можливим непорозумінням.
- Завдяки адаптації нових співробітників плинність кадрів зменшено на 80%.Завдяки правильному підбору персоналу зросла ефективність співробітників.
- Створення моделі компетенцій допомогло виміряти ефективність та створити метрики оцінки персоналу.
- За 2,5 роки роботи штат компанії виріс утричі.
09.2017 – 08.2019, керівник відділу персоналу у фармацевтичній дистриб’юторській компанії «Вента», штат компанії понад 700 осіб, п’ять філій.
Зона відповідальності:
- Написання програм навчання; Проведення тренінгів для персоналу відділу збуту (менеджер, помічник менеджера) — навчання техніці та психології продажів;
- Підбір персоналу;Ведення внутрішнього кадрового резерву;Адаптація новоприйнятого персоналу;
- Проведення корпоративних заходів; Формування корпоративної культури; Співпраця з навчальними закладами міста щодо залучення студентів; Кураторство практики студентів у компанії; Участь у виставках вакансій міста.
Досягнення:
• Розробка унікальної програми у відділі збуту з роботи з дебіторською заборгованістю, допомогла підвищити мотивацію персонала;
• Створення скриптів (мовних модулів) для роботи із запереченнямиб покращило продажі;
• Завдяки розробці програми та проведення тренінгів на теми: «Техніка та психологія продажів у дистриб’юторському бізнесі» підвищилась залученість персонала;
• Уміння переконувати, утримувати увагу аудиторії, працювати зі складними учасниками допомогло мати гарний відгук учасників після навчання;
• Уміння «читати» людей та підбирати їх під потреби компанії та керівника, що сприяло створенню довірчих відносин із відділом персоналу.
09.2013 – 11.2016, регіональний БІЗНЕС-ТРЕНЕР АТ «УкрСиббанк», банківська сфера (Дніпропетровський регіон), штат вертикалі понад 300 осіб.
Зона відповідальності:
- Підбір персоналу різних рівнів;Участь у відборі кандидатів нва вакантні позиції;
- Проведення тренінгів для тренерів із методології написання тренінгів, структури тренінгу, ораторського мистецтва; Розробка навчальних програм для банківського персоналу, наприклад: «Робота із запереченнями», «Активні продажі», «Управління змінами», «Наставництво», «Командоутворення»;
- Навчання, атестація, діагностика банківського персоналу (співробітники підрозділу споживчого кредитування, працівники відділень банку, менеджерський склад) — вступне навчання, продуктові тренінги (включно з енергозберігаючим кредитуванням) та тренінги навичок;
Досягнення:
- Утримання та мотивація нових співробітників на позиції консультанта після вступного навчання;
- Впровадження показника NPS (задоволеності клієнтів якістю обслуговування) у Дніпропетровському регіоні (на рівні 72%);
- Контроль і підтримка показника Mystery Shopping (таємний покупець) на рівні 92%;
- Впровадження проектів із мотивації персоналу «Скриня ідей» та «Управління змінами»;
- Формування внутрішнього кадрового резерву;
07.2012 – 08.2013, менеджер із персоналу комплексу «Менора», штат компанії понад 200 осіб.
Зона відповідальності:
- Підбір персоналу для комплексу (управитель, покоївки, адміністратор-ресепшн, швейцар, сантехнік, прибиральниця, маркетолог, програміст, спеціаліст із продажів, шеф-кухар, офіціант);
- Навчання персоналу готелю, ресторану, відділу продажів та маркетингу на теми: «Ефективне обслуговування гостей», «Швидке та якісне прибирання номера», «Продаж у холодному дзвінку», «Кроки в продажах», «Довірена особа у служінні гостю»;
- Мотивація та адаптація персоналу (формування корпоративної культури комплексу, створення довіри до компанії, залучення та підтримка персоналу);
- Аудит роботи персоналу (контроль обслуговування гостей, експертна оцінка продажів у холодному дзвінку та продажу орендних площ)
.Досягнення:
- Для готелю **** «Менора» розроблено два рівні навчання для адміністраторів, створено програми обслуговування для покоївок і швейцарів;
- Якісний підбір персоналу з моменту ремонту та відкриття комплексу «Менора», при цьому понад 50% співробітників досі працюють;
- Мінімізація плинності персоналу на рівні не більше 10% завдяки якісному підбору, навчанню, мотивації та адаптації співробітників.
04.2006 – 03.2012, регіональний бізнес-тренер із навчання та розвитку зовнішньої торговельної мережі ЗАТ «УРС» ТМ «Київстар».
Зона відповідальності:
- Навчання менеджерського складу компанії «Beeline» у Запорізькій та Дніпропетровській областях, включаючи дистриб’юторів, за різними темами: продуктовий ряд («Майстри продажів», «Мерчандайзинг») і навички («Тайм-менеджмент», «Цілепокладання»);
- Розробка навчальних програм, створення слайдів, підбір відеоматеріалів за необхідною темою, розробка попереднього анкетування, а також тестування знань продукту та навичок;
- Складання річного графіка навчання.
Досягнення:
- Кар’єрний старт у компанії «Beeline» із менеджера з продажів пакетних пропозицій до бізнес-тренера;
- Участь у міжнародних конференціях «Beeline університету», на яких проводила майстер-класи на теми «Майстер ефективних продажів», «Мотивація у продажах»;
- Збільшення продажів у регіоні на 11% після проведеного навчання.
Освіта: Дніпропетровський університет залізничного транспорта, денна форма навчання, інженер-будівельник.
Додаткова освіта:
- 09.2019 – 02.2020: LvBS «HR у бізнесі»;
- 11.2020 – 12.2020: «Лідерство та менеджмент» Оксана Сергєєва;
- 02.2021 – 04.2021: «Маркетинг для HR», Ірина Примак;
- 01.2021 – 04.2022: англійська школа «Соловова».
- 01.2024 - 06.2024 HR manager, European certificate.
Іноземні мови : -Англійська мова на рівні В2
Similar candidates
-
Спеціаліст з персоналу
25000 UAH, Remote -
Рекрутер
25000 UAH, Remote -
Фахівець з пошуку персоналу
25000 UAH, Remote -
HR-менеджер
Ternopil, Remote -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
25000 UAH, Nizhyn, Remote -
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Kyiv, Remote