• File

Ольга

Менеджер з тендерних закупівель

Considering positions:
Менеджер з тендерних закупівель, Менеджер складського обліку, Діловод, Менеджер з закупівель, Аналітик, Оператор 1С, Логіст
Age:
26 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Уницька Ольга Сергіївна

Дата народження: 24.09.1998р.
Адреса: м. Житомир, проспект Незалежності 174, кв. 21
Телефон, e-mail:: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружена
Тип зайнятості: дистанційна робота

Освіта:
Вища (бакалавр), спеціальність: облік та оподаткування
Вища (магістр), спеціальність: агрономія

Професійні навички:
 володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Microsoft Word, Excel, 1С, BAF, Potamus,
NAV, частково - Медок);
 аналіз інформації, складання статистичних даних;
 подавання тендерів державних та комерційних на Prozorro та Prozorro Market, SmartTender, як
допорогові закупівлі так і відкриті торги та укладання договорів з клієнтами;
 робота з клієнтами та постачальниками (укладання договорів, виписка видаткових накладних, ттн,
довіреності, акти взаєморозрахунків);
 робота з постачальниками: запити цін, контроль резервів, прорахунок вартості та аналіз ринку;
 знання законодавства та процедур у сфері тендерів; аналіз ринку та пошук нових можливостей для участі
у тендерах;
 підготовка тендерних пропозицій та документації для участі у тендерах; координація та контроль
дотримання термінів та вимог тендерних процедур;
 збір документів та їх оформлення на суд (позов та клопотання);
 робота з електоронними документами – формотування, накладення підписів,
печатки.
 ведення кадрового діловодства (пошук працівників, прийом на роботу, накази, переведення, звільнення);
 робота в Instagram (створення публікацій, спілкування з клієнтами)
 документообіг в системі у процесах переміщенння товару; створення оптимальних логістичних маршрутів
до клієнтів; підсортування на складі, контролю залишків та строків

Досвід роботи:
1. ТОВ «ВКФ»ВВ»
Менеджер з продажу – тендерні процедури (14 травня 2019 року – 11 липня 2020 року)
- оптовий продаж канцелярських товарів;
- прийом і обробка клієнтських замовлень;
- оперативна підготовка документів;
- приймання участі в тендерах (створення прорахунку та визначення прохідної ціни (пропозиція,
специфікація), надання необхідних документів, які вимагаються замовником, подання повного пакету
тендерної документації за усіма вимогами);
- оскарження тендерних рішень;
- вивантаження та реєстрація податкових накладних (через Медок).
2. ТОВ «Діва-Агролан»
Економіст-діловод (14 липня 2020 року – 5 лютого 2021 року)
- робота з клієнтами та постачальниками (укладання договорів, виписка видаткових накладних, ттн,
довіреності, акти взаєморозрахунків);
- ведення кадрового діловодства;
- збір документів та їх оформлення на суд (позов та клопотання);
- ведення діловодства
- прийом працівників на роботу, звільненення

3. Міжнародні стажування
Менеджер (5 лютого 2021 року – 2 червня 2023 року)
- робота в Instagram - створення публікацій, спілкування з клієнтами;
- робота у фоторедакторі;
- швидка відповідь клієнту та консультація щодо вакансій;
- підбір вакансії у країнах Європи;
- отримання завдатку до вакансії (тобто її продаж), збір документів та відправлення клієнта закордон.

4. ТОВ «Епіцентр К»
Фахівець з тендерних продажів – тендерні процедури (12 червня 2023 року – 30 червня 2024 року)
- оперативна підготовка документів;
- робота з постачальниками щодо альтернативного товару або аналогічного, пошук найнижчих цін, замовлення
товару
- приймання участі в тендерах, надання необхідних документів, які вимагаються замовником, подання повного
пакету тендерної документації за усіма вимогами);
- ведення переговорів та листування з організаторами торгів;
- моніторинг тендерних майданчиків;
- розробка стратегії перемоги в тендерах;
- оформлення, погодження, підписання та контроль договорів
- пошук помилок конкурентів задля перемоги та усунення їх –
дискваліфікація; оскарження тендерних рішень;

5. ТОВ “Брокард-Україна”
Логіст, аналітик товарних запасів (1 липня 2024 року — по цей час)
- прийом заявок на товар від магазинів та оптових мереж
- формотування заявок по торгових марках та передача їх на склад до збирання
- контроль збирання товару та перевірка його по системі.
- заведення накладних від постачальників у систему
- створення рахунків, накладних, ТТН (робота з електоронними документами)
- організація доставки товару до клієнта;
- створення оптимальних логістичних маршрутів до клієнтів
- підсортування на складі, контролю залишків та строків

Особисті дані:
відповідальна, уважна, комунікабельна, дисциплінована, працюю на результат, швидко освоюю нову інформацію,
навчаюсь та готова до роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: