• File

Інна

HR-менеджер

Considering positions:
HR-менеджер, Адміністратор, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з продажу
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дробот Інна Сергіївна
Дата народження 05.04.1978 г.
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Одеська Національна Академія харчових технологій ім. Ломоносова 2000-2006р.
Економічний факультет. За спеціальністю «Облік та аудит».

01.09.2022 -по теперішній час Бюро перекладів Азбука на посаді Менеджера – Керівника офісу
Продаж послуг
Нормативно правові вимоги до документів міжнародних стандартів
Перевірка якості перекладів
Введення розрахунково-касової дисціплини
Переклади документів, апостилювання, справки про не судимість
Організація роботи з перекладачами
Робота з нотаріусами

Досвід роботи:
01.01.2015 01.09.2022 р. ТОВ «Об'єкт Сервіс» на посаді менеджера з персоналу – HR менеджера, менеджера з оренди ТЦ «Афіна».
Робота з нормативно-правовими документами, що регламентують роботу з кадрами та кадрове діловодство
Пошук та підбір персоналу
Прийом
Звільнення
Ведення табеля робочого часу
Ведення та облік трудових книжок та оцифрування трудових книжок
Складання штатного розкладу
Ведення обліку відпусток співробітників
Складання графіків відпусток
Оформлення та ведення карток П2
Ведення військового обліку на підприємстві
Розробка мотиваційної системи для персоналу
Залучення клієнтів/інвесторів до оренди приміщень, розробка плану рекламно-маркетингових заходів
Комунікація з потенційними клієнтами та інвесторами компанії, як орендарями, так і орендодавцями. Оформлення, укладання та виконання договорів оренди. Контроль оплат.
Показ об'єктів оренди орендарям.
Добірка об'єкта під оренду за запитами орендарів.
Підготовка документів для оформлення та супровід угоди.
Робота з запереченнями та претензіями щодо об'єктів оренди.
Формування клієнтської бази та бази об'єктів оренди.
15.08.2013 – 29.12.2014 р. Начальник відділення №1530 ПАТ «КБ «Надра банк»
Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи відділення. Розробка низки заходів, що підвищують / впливають на привабливість Банку.
Розробка пропозицій продуктів Банку для існуючих та потенційних клієнтів.
Впровадження заходів щодо залучення клієнтів та виконання планових показників відділення Банку.
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів Банку.
Реалізація та обслуговування депозитів, поточних, карткових рахунків юридичних осіб, зарплатних проектів та інших супутніх товарів клієнтам.
Загальне управління та контроль за роботою співробітників.
Звітність перед вищим управлінням Банку
Обробка запитів клієнтів.
Управління клієнтськими потоками.

15.11.2010 –15.08.2012 р. Начальник Одеської філії по роботі з УкрСиббанком АТ «СК «АХА Страхування».
Встановлення та розвиток відносин страхової компанії з банком для забезпечення клієнтів страховими продуктами;
Пошук та впровадження нових страхових продуктів та програм співробітництва банку та страхової компанії;
Керування та забезпечення страхових продажів відділень банку;
Контроль документів та зобов'язань за страховими програмами між банком та страховою компанією;
Управління групою страхування та координація роботи відділень банку у сфері страхування;
Страхування заставного майна;
Підтримка та контроль відділень при оформленні та поновленні договорів страхування заставного майна.
Підтримка та керування процесу продажів через мережу відділень банку;
Контроль продажу та виконання планів;
Навчання співробітників з продажу страхових продуктів через мережу банку, проведення тренінгів;
Розробка системи мотивації продавців; щомісячний розрахунок премій;

17.02.2010 -16.11.2010 р. Начальник відділення №252 ВОУ ЮРД АТ «УкрСiббанк».
Керівництво та забезпечення ефективної роботи відділення банку згідно зі Статутом Банку.
Залучення юридичних осіб на обслуговування.
Збільшення та приріст депозитного портфеля.
Збільшення прибутковості з розрахунково-касового обслуговування.
Якісне обслуговування клієнтів банку; підвищення рівня лояльності клієнтів до банку.
Забезпечення бухгалтерського та статистичного обліку та звітності.
Здійснення управління персоналом відділення банку, забезпечення умов праці для співробітників.
Виведення відділення зі збитковості.

12.03.2009-17.02.2010 р. Керуючий групою відділень ВОУ ЮРД АКІБ «УкрСiббанк».
Маю досвід роботи в активних продажах, управлінні, організації та координації роботи відділення.
Маю досвід у досягненні виконання бізнес-планів.
Як найкращий начальник від Південного Регіонального Департаменту брала участь у проекті Головного Банку щодо впровадження у мережу моделей поведінки (проект з ефективного управління персоналом, спрямований на збільшення продуктивності та продажу).
Керувала поточною діяльністю відділень, розподіляла повноваження та посадові обов'язки між співробітниками.
Розробляла постановку бізнес-плану щодо продуктів та послуг банку, здійснювала високий контроль за його виконанням. Показала результат у збільшенні прибутковості структури вдвічі, за рахунок застосування технологій ефективності продажів при правильному виявленні потреб клієнтів у своїй діяльності.

01.02.2008-11.03.2009 р. Експерт з методології та організації продажів Департамент розвитку та супроводу роздрібного бізнесу ДБ АКІБ «УкрСiббанк».
Проект із впровадження та розробки моделей поведінки керівника банку, керівника відділення банку з метою збільшення обсягів продажу, покращення якості обслуговування, з метою підвищення рівня прибутковості.
05.09.2006-01.02.2008 р. Начальник відділення № 958 ВОУ ЮРД АКІБ «УкрСiббанк».
Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи відділення.
Загальне управління та контроль за роботою співробітників.
Залучення клієнтів та виконання планових показників відділення.
Обробка запитів клієнтів.
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів.
Продаж та обслуговування депозитів, поточних, карткових рахунків юридичних осіб, зарплатних проектів та інших супутніх продуктів клієнтам
Управління клієнтськими потоками.
Результат: Виведення відділення із збитковості, за три місяці роботи.

19.09.2005 р. Переведена на посаду провідного спеціаліста індивідуального бізнесу ВОУ ЮРД АКІБ «УкрСiббанк».
03.12.2004 р. переведена на посаду спеціаліста 1 категорії відділу роздрібного бізнесу ВОУ ЮРД АКІБ «УкрСiббанк».
17.11.2003 р. Фахівець 2-ої категорії сектору соціальних програм відділу депозитів та поточних рахунків Управління обслуговування фіз.осіб АКІБ «УкрСiббанк».
17.08.1995 – 16.11.2003 р. ОПЛ №1, бухгалтер.

Досягнення:
- досвід керівної роботи з лютого 2008 року;
- виведення відділення №958 із санації (червоної зони);
- участь у проекті ГБ;
- збільшення клієнтської бази по Юридичним особам та фізичним особам, депозитам, доходам РКО, внаслідок чого відділення № 252 виведено із санації.

Професійні навички:

Маю досвід роботи в активних продажах, управлінні, організації та координації роботи відділення.
Маю досвід у досягненні виконання бізнес-планів.
Як найкращий начальник від Південного Регіонального Департаменту брала участь у проекті Головного Банку щодо впровадження у мережу моделей поведінки (проект з ефективного управління персоналом, спрямований на збільшення продуктивності та продажу).
Показала результат у збільшенні прибутковості структури вдвічі, за рахунок застосування технологій ефективності продажів при правильному виявленні потреб клієнтів у своїй діяльності.
Розвиток та побудова напряму з оренди торгових приміщень та офісних приміщень у ТЦ «Галерея Афіна».
Навички роботи з комп'ютером Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel), Outlook, Професійні програми: RS-банк, ERP (SAP), 1С, Cashalot, CRM

Особисті якості.

Організована, з високим рівнем відповідальності
Володію навичками ведення переговорів на найвищому рівні.
Маю досвід роботи із великими обсягами інформації.
Легко навчаєма, маю математичний склад розуму.
Люблю цікаві завдання, що сприяють як особистісному так і професійному росту.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: