- File
Андрій
Керівник агропідприємства
- Considering positions:
- Керівник агропідприємства, Керівник відділу закупівель, Керівник логістичного відділу
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12128401/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
17.02.1979
м. Київ
[
[
ЯКОСТІ
Комунікабельність, стрессостійкість, відповідальність, вміння приймати самостійні рішення незалежно від ситуації, налаштованість на досягнення результату
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
Досвідчений користувач ПК, розмовна англійська, великий стаж керування автівкою
ОСВІТА
НТУУ “КПІ”
Інженер з телекомунікаційних систем та мереж
Міжнародний Університет Фінансів
Спеціаліст з фінансів підприємства
ХОБІ
Тріатлон (участь в змаганнях Ironman), кайтсерфінг, туризм, музика
СІМЕЙНИЙ СТАН
Одружений, троє дітей
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ “Ялинівка нова”
Агропідприємство в Житомирській обл.
(1000 га в обробці)
2018 - теперішній час
Операційний директор
- керування виробничими процесами на підприємстві
- визначення технології та сівозміни
- забезпечення всіма необхідними ТМЦ протягом виробничого циклу
- реалізація готової продукції
- пошук та залучення додаткового фінансування
- продаж готової продукції
- вирішення кадрових питань
- взаємодія з органами влади щодо питань, пов’язаних з функціонуванням підприємства
- робота зі збільшення земельного банку підприємства
ГРУПА КОМПАНій «агрейн»
Агрохолдинг (120 тис. га в обробці на територіях Чернігівської, Черкаської, Житомирської, Київської, Харківської та Одеської областей)
2006 – 2018
Виконуючий обов’язки заступника директора з виробництва
Керівник напрямку матеріально-технічного забезпеченні та логістики
Основні обов’язки:
ПЛАНУВАННЯ
- стратегічне планування, створення планів сівозмін на наступні 5 років
- планування та визначення разом з агрономічною службою сівозмін, технологічних циклів та операцій
- створення річних планів та графіків здійснення польових робіт в рамках виробничого циклу
- бюджетування, складання разом з іншими підрозділами річного бізнес-плану, написання CASH-FLOW
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ВИРОБНИЧНИХ ПЛАНІВ ТА ДОТРИМАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ
- доведення до керівництва кластерів виробничих планів-графиків
- впровадження системи звітування щодо виконання виробничих планів
- здійснення щоденного контролю за виконанням виробничого плану
- вирішення позаштатних ситуацій
- виїзд на місця з метою перевірки дотримання технологій та якості виконання с/г робіт
- щоденна комунікація з керівниками та головними агрономами кластерів, головним інженером та головним агрономом Холдингу
- розподілення власної та найманої с/г техніки між підприємствами Холдингу
- проведення тендеру та вибір постачальників послуг по виконанню сільськогосподарських робіт (вбирання врожаю, грунтообробітку, посіву, внесенню ЗЗР та добрив та перевезенню готової продукції та ТМЦ)
- здійснення контролю за якістю виконаних робіт
- здійснення контролю за документальним оформленням угод
- рішеннях інших поточних організаційних питань, що можуть виникнути протягом виробничого циклу підприємства
- організація розрахунків з постачальниками
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТМЦ, ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ТЕХНІКИ
- створення річних планів-графиків перевезень готової продукції та власної с/г техніки
- доведення планів-графиків та комунікація з службою головного інженера та власною логістичною компанією Холдингу
- вибір (проведення тендеру та документальне оформлення угоди) та організація робіт сторонніх перевізників
- щоденний контроль за здійсненням перевезень
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ЦИКЛУ ТОВАРНО-МАТЕРАЛЬНИМИ ЦІННОСТЯМИ
- проведення тендерів
- вибір постачальників
- здійснення контролю за документальним оформленням угод
- здійснення контролю за надходженням ТМЦ на склади підприємств
- ведення обліку залишків ТМЦ
- організація контролю якості отриманих ТМЦ
- робота з рекламаціями
- організація розрахунків з постачальниками
ПОШУК ТА ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПРОДУКТІВ
- постійна комунікація з виробниками ТМЦ в Україні та за кордоном
- організація приймання участі в конференціях та робочих зустрічах з представникам агрохолдингів, органами влади та виробниками ТМЦ по питанням впровадження новітніх технологій, систем обліку та інших питань, пов’язаних з виробничим циклом
- постійний пошук нових сортів рослин, що мають місце в сівозміні Холдингу
- розробка нових технологічних карт та бізнес-процесів з метою оптимізації та підвищення ефективності виробничого циклу в складі робочих груп з агрономічною та інженерною службами
СПІВПРАЦЯ З СЛУЖБОЮ БЕЗПЕКИ ЩОДО ВИЯВЛЕННЯ КРАДІВНИЦТВА НА МІСЦЯХ
ЩОДЕННЕ ЗВІТУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОМУ ДИРЕКТОРУ ТА ВЛАСНИКУ АГРОХОЛДИНГА
ДОСЯГНЕННЯ:
- створення системи контролю за виконанням планів-графиків виконання с/г робіт та дотриманням технологічних вимог
- розробка системи внутрішньохолдингового документообігу
- оптимізація процесу постачань ТМЦ (виключення ризику не поставки або несвоєчасної поставки ТМЦ)
- отримання мінімально можливих цін та додаткових преференцій від виробників та дистриб’юторів ТМЦ
- впровадження низки заходів щодо викоренення крадівництва на всіх етапах виробничого циклу
- вибір та впровадження системи GPS-контролю та систем точного землеробства
- разом із службою головного агроному вибір нових технологій вирощування, що призвело до зростання врожайності по культурах від 30 до 100 відсотків та зниженню ризику недоотримання врожаю, збільшення мінімально можливої врожайності в зонах з ризикованим землеробством
- розробка та впровадження оптимальної сівозміни з урахуванням географічного розміщення посівних площ
- покращання іміджу Холдингу
ЗАТ «Евротек»
2005-2006
Спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення виробництва
Основні обов’язки:
- забезпечення ТМЦ зерносховищ (елеваторів та ХПП) та маслоекстракційних заводів ТМ “Олія Стожар”
- річне бюджетування та планування
- проведення тендерів на постачання ТМЦ
- документальний супровід угод
- здійснення контролю за постачанням ТМЦ
- здійснення контролю за якістю ТМЦ, що постачаються
- робота з рекламаціями
- організація розрахунків з контрагентами
ДП «НАПОЇ»
2004-2005
Менеджер з постачання
Основні обов’язки:
- забезпечення ТМЦ для виробництва соку ТМ “Смак” “Фрутіко”
- річне бюджетування та планування
- проведення тендерів на постачання ТМЦ
- документальний супровід угод
- здійснення контролю за постачанням ТМЦ
- здійснення контролю за якістю ТМЦ, що постачаються
- робота з рекламаціями
- організація розрахунків з контрагентами
- пошук та вибір нових продуктів для виробництва соків (концентрати, пюре, ароматизатори)
- розробка нових рецептур та смаків разом з виробничим відділом
ООО «УкрросВугІЛля»
01.07-28.10.2003
Виконавчий директор
ДПА УКРАЇНИ
Департамент РОЗВІТКУ та модернізації дпс України
2002-2003
Головний державний податковий інспектор управління проектування інформаційної системи ДПС України
Similar candidates
-
Директор елеватора
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник агропідприємства
Kyiv -
Керівник агропідприємства
Kyiv, Odesa -
Керівник агропідприємства
Kyiv, Lviv , more 2 cities -
Директор елеватора
Kyiv, Dnipro, Cherkasy -
Керівник елеватора
Kyiv, Lviv, Odesa