• File

Юлія

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор стоматології, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Фахівець банку
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Буманська Юлія Василівна
м. Одеса
тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Заміщення вакантної посади з метою застосування здобутих знань та досвіду в умовах Вашого підприємства.

Особисті дані: громадянство України, 1983 року народження, одружена, маю сина 2012р.н.
Освіта: 2001 - 2005 рр. – Одеський технічний коледж, отримала диплом бакалавра за спеціальністю "Інженер-технолог кондтерського виробництва".
2005 - 2006рр. – Отримала диплом Одеського національного технологічного університету за спеціальністю за спеціальністю "Інженер-технолог кондтерського виробництва".

Досвід роботи:
2006-2008р.р. – оператор абонентського відділу, спеціаліст по обслуговуванню клієнтів ТОВ "Фарлеп-Інвест" м. Одеса.
Серед виконуваних обов’язків:
• персональне обслуговування клієнтів - фізичних та юридичних осіб;
• обслуговування та ведення клієнтської бази;
• укладання договорів на підключення, переоформлення, та на інші додаткові -послуги;
• прийняття оплати та формування фінансових документів;
• контроль виконання робіт та відпрацювання заявок технічними службами;
• ведення архіву та допомога організації прийому клієнтів керівництвом.
2008-2017рр.- фахівець групи по роботі з рекламаціями в ПФ ВАТ "Фарлеп-Інвест", м. Одеса.
Серед виконуваних обов’язків:
• робота з усними та письмовими скаргами клієнтів: прийом, збір інформації, аналітика, узгодження та формування позиції компанії, підготовка офіційної відповіді;
• робота з юридичними документами, чинним законодавством у сфері телекомунікацій;
• організація перевірок з контрагентами, взаємодія з операторами зв'язку для проведення цих перевірок;
• допомога в організації прийому клієнтів керівництвом;
• ведення абонентського архіву.
• робота з конфліктними ситуаціями, скаргами в тому числі через мережу Інтернет (чати, форуми, сайти);
2018-2024рр - реєстратор медичний "Медичний центр "Медікап".
Серед виконуваних обов’язків:
• прийом вхідних дзвінків;
• надання інформації щодо продуктів та послуг компанії;
• обробка запитів клієнтів з веб-сайту;
• підготовка звітів про виконаний обсяг роботи;
• контроль ведення клієнтської бази.
2024 - по теперішній час - адміністратор стаціонарного відділення в "Медичний центр "Медікап".
Серед виконуваних обов’язків:
• запис пацієнтів до спеціалістів клініки, зустріч пацієнтів, розміщення в палаті, спілкування з ними;
• надання рахунків та контроль надходження платежів за медичні послуги;
• контроль за дотриманням чистоти, справністю освітлення та відповідного офісного обладнання;
• ведення облікової документації за встановленою у клініці формою;
• інформування головного адміністратора про наявні недоліки в організації розміщення, стаціонарного перебування пацієнтів; організація заходів щодо усунення недоліків; контроль за виконанням медичним персоналом вказівок керівництва клініки;
• вирішення конфліктних ситуацій, робота з запереченнями;
• облік та замовлення господарчих товарів, необхідних для функціонування відділення.

Додаткові відомості: Маю досвід роботи з PPO, ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: MS Office та OpenOffice.
Приймала участь у тренінгах з продажу послуг, та обслуговування клієнтів.
Володію англійської (читаю та перекладаю). Здатна швидко навчатися новим видам діяльності, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: