• File

Ян Veteran

Директор з маркетингу

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гусак Ян Євгенійович
Директор з маркетингу (СМО)

КОНТАКТИ Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) Місто: Київ
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРОФЕСІЙНИЙ Експерт у стратегічному маркетингу з понад 10-річним досвідом у розробці й
ПРОФІЛЬ реалізації маркетингових стратегій для великих компаній у різних галузях, зокрема
фінансовій сфері. Високі досягнення в управлінні командами, просуванні брендів та
реалізації омніканальних кампаній. Спеціалізуюся на впровадженні
клієнтоцентричних стратегій, оптимізації бюджетів та досягненні бізнес-цілей через
інноваційні підходи до маркетингу.

ДОСВІД Начальник відділу креативного маркетингу | 04.2024-12.2024
АТ Укрпошта
Розробка та впровадження комунікаційної стратегії компанії.
Створення та управління командою з 6 фахівців: розвиток компетенцій,
постановка KPI, контроль виконання.
Реалізація телевізійної рекламної кампанії: організація зйомок і запуску 3
рекламних роликів, які вперше за 4 роки транслювалися на національному
телебаченні.
Розробка «Відділення майбутнього»: створення нового формату зовнішнього та
внутрішнього оформлення відділень.
Робота з ключовими партнерами: розробка рекламних матеріалів для
колаборацій із Rozetka, OLX, Mastercard, Jusk, Ева.
Організація тендерів та контроль співпраці з продакшн-агентствами, з
забезпеченням економії бюджету.

Військова служба у лавах ЗСУ | 03.2022 – 09.2023
В\ч А-1556, 128 гірсько штурмова бригада, учасник бойових дій.
Звільнений в запас.

Керівник відділу реклами та дизайну | 09.2012-02.2022
ТОВ Споживчий центр (ТМ ШвидкоГроші)
Реалізація рекламної та маркетингової діяльності, розробка та впровадження
комунікаційної стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету,
реалізація рекламних і маркетингових заходів, аналіз ефективності
маркетингових активностей.
Контроль маркетингових показників, аналітика рекламних кампаній.
Впровадження інтегрованих комунікаційних кампаній:
- Digital: SEO, SMM, Google Ads, Facebook, email-розсилки.
- Offline: телебачення, радіо, зовнішня реклама.
- Колаборації з блогерами для просування бренду.
Одночасний запуск ефективних рекламних кампанії в мережі інтернет та в 93
містах України.
Проведення ребрендингу: створення нового бренд-буку, редизайн сайту,
мобільного застосунку та торгових точок.
Участь у розробці та підтримка впізнаності бренду, який станом на 2022 рік був
синонімом «швидкого кредиту».
Retention: розробка стратегії роботи з інструментами масових розсилок (email,
web push, sms, чат-боти, viber та інші месенджери), аналіз даних розсилок та
прийняття рішення на їх основі.
Створення та розміщення відеороликів в онлайн-кінотеатрах, YouTube, та на
телебаченні.
Розробка key visual для рекламних кампаній, створення брифів для сценаріїв
аудіо, відео реклами, контроль інклюзивності бізнесу, та контроль відповідності
креативів законодавчим нормам України.
Проведення нейромаркетингових досліджень для оцінки ефективності
рекламних креативів.
Розробка стратегії маркетингових промо-акцій - ідея, механіка, написання
офіційних правил (розробка юридичної документації умов акцій).
Робота з показниками NPS, CSAT для покращення клієнтського досвіду.
Використання персоналізованих пропозицій і маркетингу на основі даних
клієнтів.
Впровадження стратегії виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції
для клієнтів та співробітників компаній.
Контроль роботи з понад 60 підрядниками, включаючи креативні агентства,
продакшн-компанії та медіа-байєрів.
Забезпечення рекламними матеріалами 285 відділень по всій Україні з постійним
оновленням сюжету (кожні 3 місяці).

Керівник відділу продажів | 06.2012 – 09.2013
Рекламне агентство «Vikso»

Менеджер з продажів | 12.2011 – 06.2012
Рекламне агентство «Nokan»

ОСВІТА Дніпропетровський національний університет ім. Л. Гончара | 2006-2011

Факультет систем та засобів масової інформації, спеціальність «Менеджер організації
реклами та PR»

ДОДАТКОВА
Projector | 2024 КАМА | 2024
ОСВІТА
Creative Direction Digital Marketing

КЛЮЧОВІ Стратегічний маркетинг: розробка стратегій з акцентом на клієнтоорієнтованість.
НАВИЧКИ Digital-маркетинг: SEO, PPC, SMM, аналітика даних.
Управління брендом: ребрендинг, побудова іміджу компанії.
PR і комунікації: кризовий PR, робота з медіа.
Клієнтський досвід (CX): покращення NPS, впровадження програм лояльності.
Аналіз ефективності: ROI, CPA, CTR, використання Power BI, Google Analytics.
Лідерство: управління командами, розвиток фахівців.
Управління бюджетами: планування та оптимізація бюджетів.

ВОЛОДІННЯ
МОВАМИ Українська - рідна
Російська - вільно
Англійська - Upper Intermediate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: