• File

Наталія

Економіст, бухгалтер

Age:
23 years
City of residence:
Selydove
Ready to work:
Dnipro, Pavlohrad, Shakhtarske (Dnipro Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Хіміч Наталія Дмитрівна
Дата народження: 21.12.2001
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

вересень 2017 р. – червень 2020 р., Селидівський гірничий технікум, спеціальність «Облік і оподаткування», диплом з відзнакою молодшого бакалавра (денна форма навчання);
вересень 2020 р. – липень 2023р., ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування», диплом бакалавра (денна форма навчання);
вересень 2023 р. – грудень 2024р., НТУ «Дніпровська Політехніка», фінансово-економічний факультет , спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», ступінь магістра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

Помічник бухгалтера
липень 2020 р. – серпень 2021 р. ПрАТ «АПК-ІНВЕСТ», м. Покровськ.
Функціональні обов’язки:
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- виставлення рахунків клієнтам;
-укладання договорів.
Головний економіст в фінансовому відділі
листопад 2022 р. – листопад 2024 р. ДП «Селидіввугілля», м.Селидове.
Функціональні обов’язки:
- ведення аналітичного обліку розрахунків з фондами соціального страхування;
- проведення щоденного збору інформації щодо отримання та використання
грошових коштів від інших джерел по відокремленим підрозділам підприємства;
- готування документів для перерахунку бюджетних коштів;
- по закінченню кварталу, року брати участь у прийманні та складанні звітів
про фінансово-господарську діяльність.

Професійні навички:

-володію комп’ютером (Знання MS Office);
-володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
-досвід формування платіжних доручень і вимог;
-досвід укладення, систематизації і архівації договорів;
-грамотна письмова і усна мова;
-знання мов: українська - рідна; англійська - базовий рівень.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість, уміння працювати в команді, уважність, цілеспрямованість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: ні.
Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: