• File

Діана

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
27 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ТОМИН ДІАНА АНДРІЇВНА

Дата народження: 17 вересня 1997 року
Місто: Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА

ЧНУ ім. ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА 09.2014 – 01.2020
У 2018 році закінчила Юридичний факультет
Ступінь вищої освіти «Бакалавр», напрям підготовки «Правознавство»
У 2020 році здобула кваліфікацію: Ступінь вищої освіти «Магістр», спеціальність «Нотаріат».
ДОСВІД РОБОТИ

СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ 09.2020 – 05.2022

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЕНТУС ЛІЗИНГ»
Обов'язки:
• Підготовка, перевірка, підписання договорів фінансового лізингу, купівлі-продажу, поруки,
факторингу і т.д.;
• Розгляд звернень, консультація та супровід всіх діючих клієнтів;
• Підготовка звітності керівництву;
• Формування та відправка всім клієнтам щомісячні рахунки на чергові платежі, контроль оплат
клієнтів;
• Комунікація з менеджерами зі збору інформації в рамках поточних проєктів;
• Забезпечення належного виконання умов договору;

КЕРІВНИК ДОГОВІРНОГО ВІДДІЛУ 08.2022 – 09.2024

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «А ФІНАНС»
Обов'язки:
• Керівництво та організація роботи відділу, планування і розподіл завдань серед працівників;
• Контроль і супровід договорів щодо надання фінансових послуг (лізингу, кредиту, факторингу),
в тому числі супровідних договорів (купівлі-продажу, поруки, переведення прав та обов'язків
тощо);
• Узгодження та оформлення будь-яких змін до договору, в тому числі зміни графіка платежів,
здійснення розрахунків, передача у власність об’єкту лізингу у зв’язку з закриття договору та
підготовка всіх супутніх документів;
• Консультація та повний супровід всіх діючих клієнтів згідно умов договору та законодавства
(особисто, в телефонному режимі, та у месенджерах viber, telegram, і т.д.);
• Ведення реєстру укладених та виконаних договорів, подання щомісячної звітності;
• Комунікація з партнерами компанії, укладення угод про співробітництво;
• Розробка та впровадження ефективних процесів роботи з договорами лізингу, включаючи
стандартизацію процедур та документації;
• Контроль належного підписання угоди, коректність та повноту пакету документів, узгодження
з відповідальними підрозділами в рамках поточних проєктів;
• Координація роботи з обліку договорів фінансового лізингу, забезпечення ведення архіву.

ДОСЯГНЕННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ: Впровадження системи підготовки документів, що суттєво
вплинуло на швидкість роботи відділу, правильність підготовки договорів та їх подальше
виконання, в результаті чого клієнтська база за останній рік збільшилась в х10, прибутки компанії
- х3.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ

• Знання Законодавства України;
• Досвід роботи з 1C. Підприємство та Бухгалтерія, Bitrix, MS Excel, Word, PowerPoint, Google
таблиці, Outlook;
• Володіння етикою ділового спілкування;
• Знання мов: українська – носій, англійська – В2;
• Водійське посвідчення категорії В.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Відповідальність, максимальна самовіддача, знання нормативної документації та чинного
законодавства, досягнення запланованого результату у стислі терміни, здатна швидко навчатися
новим видам діяльності, дружелюбність та вміння ефективно працювати у команді, вміння
працювати з великими об’ємами інформації в умовах багатозадачності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: