• File

Світлана

Фахівець з документообігу

Age:
60 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Козинець Світлана Анатоліївна

Дата народження: 13.07. 1965
Місце проживання: м. Львів
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: svitlana.kozynec@gmail,com
Пенсіонер за втратою годувальника

Освіта:
2006 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом магістра.
2005 р. - НУ «Львівська політехніка», факультет «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра.

Додаткова освіта:
2000 р. – Львівський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України, спеціальність «Бухгалтерський облік».
1996 р. – Український освітній центр менеджменту та підприємництва, спеціальність «Оператор і користувач комп’ютерів».

Досвід роботи:
березень 2024 р-н.ч – не працюю
березень 2019р-березень 2024р – приватні компанії м .Львів, фахівець з документообігу
жовтень 2004 р. – березень 2013 р. – ТОВ «Корпорація Колійні ремонтні технології», м. Львів, директор, віце-президент з регіонального розвитку.
березень 2004р.-жовтень 2004р. – ТзОВ «НВП «Колійні ремонтні технології», м. Львів, заступник директора;
лютий 2002р.- березень 2004 р.- приватні компанії м. Львів, заступник директора;
червень 2000р– лютий 2002р. – приватні компанії м. Львів, секретар-референт;

Професійний досвід:
Віце-президент з регіонального розвитку:
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами з метою подальшої співпраці.
Організація участі підприємства у виставках, в тому числі міжнародних.
Створення дочірніх підприємств (філій) в інших регіонах України та по-за ії межами

Директор, заступник директора:
Забезпечення стабільної, безперебійної роботи підприємства.
Організація й контроль роботи та ефективної взаємодіі всіх структурних підрозділів підприємства.
Взаємодія з організаціями-розробниками технічної документації, органами сертифікації з метою забезпечення відповідності продукції вимогам технічної документації та задоволення потреб замовників і споживачів
Підбір кадрів.
Організація та контроль ведення документації.
Контроль виконання договорів та контрактів із закупівлі сировини та постачання виготовленої продукції.
Пошук нових ринків збуту та ведення переговорів з потенційними партнерами під час заключення контрактів.

Секретар-референт:
робота з документами (діловодство); листування; прийом і розподіл дзвінків, участь в організації різноманітних масових заходів;
підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
робота з оргтехнікою, міні АТС;
облік робочого часу співробітників;
оформлення відряджень співробітників;
забезпечення життєдіяльності офісу.
Фахівець з документообігу:
реєстрація, обробка вхідної/вихідної документації;
контроль забезпечення документального супроводу всіх господарських операцій підприємства;
відправка документів та контроль їх повернення;
систематизація зберігання та забезпечення легкого пошуку документів;

Професійні навички:
вміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word)
вміння працювати з офісною технікою
досвід щодо організації та контролю діяльності підрозділів підприємства;
досвід проведення сертифікації продукції в системі УкрСЕПРО,
досвід розробки та впровадження систем управління якістю ISO9001:2001, TUV;
досвід діловодства, листування;
знання мов: українська – вільно, англійська – зі словником.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до дрібниць, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність до навчання і сприйняття інформації, аналізаторські здібності, необхідні для знаходження шляхів вирішення проблем.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: вдова інваліда війни
Можливість відряджень: так
Шкідливих звичок немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: