- File
Олена
Менеджер з продажу
- Considering positions:
- Менеджер з продажу, Агроном, Помічник логіста, Бухгалтер з первинної документації
- Age:
- 43 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12175996/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Біла Олена
Дата народження: 18.06 1982р.
Адрес, телефон: 42341, Сумський р-н,
моб. [
E-mail: [
Сімейний стан: Заміжня.
Освіта: Сумський Національний Аграрний Університет, факультет “Агрономічний”. Отримала диплом за спеціальністю “Агрономія” за кваліфікацією магістр в галузі агрономії та біології, денна форма навчання, рік закінчення – 2004 р.
Досвід роботи:
Липень 2021 – , ТОВ «ХАУ», вагар, бухгалтер по зерну (неофіційно).
З 01 жовтня 2024р. - (неофіційно) бухгалтер по зерну.
- ведення обліку зерна, облік і оформлення операцій із зерном
- формування реєстрів, актів про надання виробничих послуг, рахунків на оплату та виставляння рахунків контрагентам
- заповнення та реєстрація: складського свідоцтва, подвійного складського свідоцтва, простого складського свідоцтва, Актів-розрахунків, Актів зачистки.
- приймання участі у інвентаризації
- підготовка даних до фінансових звітностей (щоденна, щомісячна, річна)
- підготовка оброблених документів, реєстрів і звітностей на зберігання.
Липень 2021р. – , вагар
- зважування машин, вагонів (прийом, відпуск), оформлення супровідних документів, облік зважених вантажів.
- ведення документації (журнали, реєстри, жд накладні…)
- підготовка документів та передача до архіву
- ведення табеля робочого часу працівників підприємства
- підготовка та друк особистих заяв працівників підприємства, друк наказів, ознайомлення під підпис та передача діловоду.
Вересень 2018 р. – липень 2021 р., ТОВ «ЗЕРНЕ», адміністратор офісний, бухгалтер (631 рахунку -неофіційно) діловод, секретар директора.
липень 2020 р. – липень 2021р. Діловод, секретар директора.
- прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи
- відповідно до резолюцій керівників підприємства передача документів на виконання
- відправлення відповідної документації адресатам
- ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву
- підготовка і здача до архіву підприємства документів, закінчених діловодством
- забезпечення зберігання службової документації
- ведення діловодства (підготовка наказів по підприємству, ознайомлення з наказами працівників господарства)
- прийом документів і особисті заяви на підпис директора підприємства
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи директора підприємства
- складання листів за дорученням директора, запити, інші документи, підготовка відповідей авторам листів
- підготовка засідань і нарад на підприємстві (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення і оформляє протоколів засідань та нарад встановленого зразка
- забезпечення робочого місця директора підприємства необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям
- друк службових матеріалів, необхідних для роботи
- організація прийому відвідувачів
- копіювання документів на персональному ксероксі
- виконання окремих службових доручень керівника
липень 2018 р. – липень 2020р. Адміністратор офісний.
- прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів
- ведення документообігу та ділової переписки
- підготовка звітів про роботу
- виконання завдань керівника
- організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами
жовтень 2019р - липень 2020р., за сумісництвом, бухгалтер (631 рахунку - неофіційно)
- внесення до обліку первинної документації, систематизація інформації відображеної в цих документах
Жовтень 2017р. - вересень 2018 р., Новосуханівська сільська рада, Завідувач,
«Новосуханіським об’єктом дозвілевої роботи».
- керівник гуртків
- ведення документації
- звітність (щоденна, місячна, річна)
- складання планів (день, місяць, рік)
- складання сценаріїв, проведення вечорів.
На даній посаді була матеріально відповідальна особа
Вересень 2012р. – жовтень 2017р., Новосуханівська сільська рада, Завідувач господарством Новосуханівського ДНЗ “Ластівка”
- робота з постачальниками (закази продуктів, перевірка ТТН, перевірка якості продуктів)
- ведення документації
- звітність (місячна, річна)
На даній посаді була матеріально відповідальна особа
Листопад 2008р. — грудень 2010р. Прат «Райз-Максимко» Степанівський елеватор,
Технік — лаборант, пробовідбірник (неофіційно).
- відбір проб
- проведення аналізів по якості зерна
- ведення документації
Лютий — березень 2009р. підвищення кваліфікації в Харківському Національно технічному Університеті сільського господарства ім. Петра Василенка “Технік — лаборант, лаборант підприємств в галузі хлібопродуктів”.
Вересень 2008р. — листопад 2008р., ДП “Новосуханівський спирт завод”, Хімік.
- відбір проб
- проведення аналізів по якості сировини
- ведення документації
Серпень 2005р. - березень 2007р., Степанівський цукровий завод, Агроном мікробіолог.
- відбір проб для розрахунків урожайності
- проведення розрахунків планової врожайності
- ведення документації
- ведення табелю робочого часу працівників відділу.
Серпень 2004р. — серпень 2005р., Прат “Райз - Агро” Підліснівської філії, Лаборант насіннєвого заводу.
- відбір проб
- зважування машин, оформлення супровідної документації
- проведення аналізів по визначенню якості зерна
- ведення документації (журнали, реєстри).
Серпень 2003р. - липень 2004р. СНАУ, Лаборант кафедри захисту рослин.
- підготовка матеріалів до занять
Додаткова інформація.
Технічні навики.
- володіння комп’ютерними навиками, на рівні впевненого користувача (Word, Ex. 1C, Іnternet, електрона пошта).
Інтереси: читання книг, вишивання.
Особисті якості: відповідальна, серйозний підхід до роботи, цілеспрямована, комунікабельна, креативна, маю організаційні здібності.
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Sumy -
Менеджер з продажу
Sumy -
Менеджер з продажу
Sumy -
Адміністратор сайту, web-аналітик, СЕО, менеджер з обробки заявок
35000 UAH, Sumy, Kyiv, Okhtyrka -
Менеджер з закупівель, збуту
Sumy -
Менеджер з продажу
Sumy