• File

Iрина

Спеціаліст технічної підтримки

Considering positions:
Спеціаліст технічної підтримки, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Спеціаліст чата
Age:
30 years
City of residence:
Zhovti Vody
Ready to work:
Remote, Zhovti Vody

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ірина Прокопчук Освіта

Молодший спеціаліст вер 2012 - черв 2014
Жовтоводський промисловий коледж Дніпропетровського національного
університету ім. Олеся Гончара, Жовті Води
Спеціальність:Економіка підприємства

Бакалавр вер 2022 - Нинішній
Дніпровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро
Спеціальність: Право

Досвід роботи
Особисті дані
Менеджер оптової торгівлі січ 2015 - лип 2020
Ірина Прокопчук
ТОВ «АРІСТЕЙ КР», Кривий Ріг
Управління клієнтською базою.Формування, підтримка та розвиток
[open contact info](look above in the "contact info" section)
довгострокових відносин з постійними та потенційними оптовими
клієнтами.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Приймання та обробка замовлень.Координація процесу прийому
замовлень від клієнтів, їх обробка та відправка на виконання.
Україна Жовті Води Переговори та укладання контрактів.Проведення переговорів з
клієнтами, укладання угод на постачання товарів, обговорення умов
30 січня 1995 р. постачання, цін та строків.
Контроль за виконанням умов угод.Забезпечення виконання всіх умов
Жовті Води контрактів, контроль за своєчасною доставкою товару та вирішенням
можливих проблем.
Аналітика та звітність.Аналіз ринку та конкурентів, складання звітів про
Категорія В
обсяги продажів, прогнозування потреб клієнтів, складання комерційних
пропозицій.
Жіночий Координація доставки:
Взаємодія з логістичними компаніями для організації доставки товарів
Україна клієнтам.
Управління дебіторською заборгованістю:
Розлучений/розлучена Відслідковування платежів, ведення переговорів щодо погашення боргів
та контроль за фінансовими потоками.

Навички
Оператор контакт-центру лип 2020 - вер 2020
Впевнений користувач Global Bilgi, Дніпро
ПК: MS Office (Word,
Excel, PowerPoint), 1. Обробка вхідних запитів клієнтів:
спеціалізоване ПЗ. - Надання консультацій щодо тарифів, послуг та продуктів компанії lifecell.
- Допомога у вирішенні питань, що стосуються підключення та
Робота з налаштування послуг.
автоматизованими - Відповіді на запити щодо мобільного зв’язку, Інтернету та інших послуг.
системами виконавчого
провадження («АСК ВП», 2. Рішення проблем клієнтів:
реєстри, бази даних). - Виявлення і вирішення технічних та сервісних проблем, що виникають у
клієнтів (наприклад, проблеми з балансом, підключенням послуг).
Навички роботи з
- Консультації по оплаті рахунків, акціях та спеціальних пропозиціях.
офісною технікою.

Вміння ефективно 3. Інформаційна підтримка:
спілкуватися з - Надання інформації про нові послуги, акції, оновлення та зміни в тарифах.
представниками різних
соціальних груп і верств
населення. - Ініціювання і супровід процесу підключення нових послуг для клієнтів.

Професійна взаємодія з 4. Адміністративні функції:
фізичними особами, - Оформлення заявок, реєстрація запитів та створення тикетів у системі
представниками бізнесу для подальшого вирішення питань.
та державних органів. - Оновлення та підтримка бази даних клієнтів.

Досвід роботи з 5. Продажі та підтримка лояльності клієнтів:
урахуванням соціальних, - Пропозиція додаткових послуг, які можуть бути цікавими клієнту.
економічних та - Підвищення рівня задоволеності клієнтів шляхом надання якісного
культурних особливостей сервісу.
громадян.
6. Забезпечення виконання стандартів якості:
Навички адаптації стилю
- Дотримання стандартів обслуговування клієнтів, включаючи
спілкування до потреб і
професіоналізм та ввічливість під час спілкування.
рівня розуміння різних
- Виконання планових показників по кількості оброблених дзвінків і рівню
аудиторій.
задоволеності клієнтів.
Успішне вирішення
конфліктних ситуацій з
різними учасниками
Менеджер оптової торгівлі жовт 2021 - квіт 2023
процесу.
ТОВ «ІНТЕГРА», Дніпро
Дотримання етики - Презентація та продаж продукції компанії салонам краси, перукарням та
спілкування та косметологічним кабінетам.
конфіденційності у - Формування та підтримка клієнтської бази, залучення нових клієнтів,
взаємодії з клієнтами. ведення переговорів та укладання договорів.
- Консультація клієнтів щодо асортименту товарів, характеристик, переваг та
рекомендацій щодо використання продукції.
Мова - Організація та проведення демонстраційних заходів і тренінгів для
персоналу салонів з правильного використання продукції.
- Моніторинг ринку та конкурентів, збирання та аналіз зворотного зв'язку від
Українська
клієнтів, розробка стратегії збільшення продажів.
Англійська - Контроль дебіторської заборгованості, своєчасне виконання замовлень та
доставка продукції клієнтам.
- Підготовка звітності щодо результатів продажу та виконання планів.
Хобі Участь у рекламних акціях .

Спеціаліст жовт 2023 - жовт 2024
Участь у волонтерських Жовтоводсько-Пʼятихатський ВДВС, Жовті Води
ініціативах: Брала активну участь Підготовка та обробка виконавчих документів.
у волонтерських заходах, - Спілкування з боржниками, стягувачами, судами та іншими установами.
спрямованих на підтримку - Складання та оформлення процесуальних документів (постанови, акти,
соціально вразливих категорій звіти).
населення. Займалася - Здійснення обліку та контролю за виконанням судових рішень.
організацією та - Використання автоматизованих систем для обліку та зберігання
розповсюдженням гуманітарної документації.
допомоги, включаючи одяг, Надання інформаціі громадянам з питань виконавчого провадження.
продукти харчування, медичні
засоби та інші необхідні речі.
Базовий тренінг з першої Сертифікати
домедичної допомоги: Засвоїла
теоретичні основи та практично
Комунікація з людьми,які зазнали травми січ 2025
відпрацювала надання допомоги
внаслідок війни
за алгоритмом "Кров — Легені —
Академія НСЗУ
Серце", включаючи зупинку
кровотеч, СЛР. Кейс-менеджмент в процесі реабілітації січ 2025
Академія НСЗУ
Допомога у зборі та передачі
матеріальної підтримки для Державним службовцям про державну жовт 2024
Збройних Сил України, службу
включаючи тактичне Prometheus
спорядження, медикаменти та
продукти харчування.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: