- File
Мирослава
Керівник контакт-центру
- Age:
- 28 years
- City of residence:
- Vyshhorod
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12196621/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
02 грудня 1996
Регіон:
Київ
Телефон(и):
[
E-mail:
[
Керівник напрямку по роботі з клієнтами
Ключова інформація
Кваліфікація:
• Багаторічний досвід управління персоналом
• Знання законодавства в частині надання фінансових послуг та обслуговування клієнтів
• Лідерські та менеджерські навики доведені багаторічною успішною кар’єрою
Навики:
• Створення структурних підрозділів в тому числі з написанням всієї необхідної документації
• Робота в умовах кризових ситуацій
• Організація процесу ефективної віддаленої роботи персоналу
• Набір, підготовка, ведення та звільнення персоналу
Досвід роботи
Керівник відділу з підтримки клієнтів
червень 2019 – листопад 2024 (5 років 5 міс)
MONEY4YOU (МАНІФОЮ)
Обов’язки:
• Створення підрозділу по роботі з клієнтами
• Створення та ведення нормативної документації по підрозділу
• Пошук сервісів для покращення робочого процесу
• Написання технологічних завдань для їх реалізації IT відділом в CRM системі в частині специфіки роботи відділу
• Розробка, затвердження та постійне вдосконалення системи мотивації
• Створення та ведення систем контролю персоналу
• Забезпечення необхідної кількості персоналу на етапі росту компанії
• Співпраця з іншими структурними підрозділами з метою налагодження ефективних процесів і процедур для успішного розвитку компанії
• Пошук, працевлаштування та адаптація нових співробітників
• Встановлення планів та контроль за їх виконанням
• Аналіз та прогнозування результатів роботи відділу
• Розрахунок заробітної плати згідно з виконаними планами
• Виконання завдань поставлених вищим керівництвом
• Сприяння розвитку компанії
Досягнення:
• Створено відділ по роботі з клієнтами
• Успішно налаштовано процес підбору та працевлаштування персоналу
• Розроблено та затверджено нормативну документацію відділу (тех. карти, посадові інструкції, положення тощо)
• Розроблено та задокументовано всі необхідні вимоги для розробки CRM системи (робоча область по роботі з клієнтами)
• Повністю налаштовано чат для обробки звернень клієнтів
• Прийняття участі в налаштуванні автоматичної телефонії (в т.ч. IVR, дайлер, голосові повідомлення тощо)
• При пандемії організовано ефективний процес віддаленої роботи персоналу
• В часи стрімкого розвитку компанії проведено реорганізацію відділу. Створено наступні сектори:
◦ Преколекшн
◦ Телемаркетинг
◦ Вхідна лінія
◦ Регламенти
• Впроваджено програми мотивації співробітників
• Робота по напрямку підвищення кваліфікації співробітників
• Налагоджено комунікацію між співробітниками та відділами
• Участь у розробці додаткових інструментів для покращення робочого процесу
• Постійна комунікація зі співробітниками з приводу робочих процесів
• Розробка, ведення та контроль графіків роботи
• Постійний аналіз та прогнозування результатів роботи відділу
• Проведення на постійній основі аналізу роботи сайту та внесення пропозицій щодо його покращення
Менеджер (управитель) зі збуту
січень 2019 – червень 2019 (5 міс)
AUTOMONEY (Авентус Лізинг)
• Проведення роботи по залученню клієнтів
• Обробка заявок із сайту та консультація щодо умов лізингу
• Ведення роботи з потенційними та поточними клієнтами
• Проведення переговорів з клієнтами
• Робота з партнерами компанії
• Проведення ділових зустрічей і презентацій
• Підготовка, погодження та укладання договорів
• Контроль за виконанням умов лізингових угод
Оператор з підтримки клієнтів
листопад 2017 – січень 2019 (1 рік 2 міс)
Credit Plus (Авентус Україна)
• Прийом вхідних дзвінків
• Надання інформації по продуктам, послугам та акціям компанії
• Консультування та допомога клієнтам у вирішенні питань
• Фіксування інформації по клієнтам в базі даних
• Ведення телефонних продажів
• Здійснення вихідних інформаційних обдзвонів
Менеджер по роботі з підрядниками
березень 2017 – листопад 2017 (9 міс)
ADV Group (RAZOM GROUP)
• Ведення ділової переписки
• Контроль оформлення договорів та додаткових угод з клієнтами та підрядниками
• Підготовка звітів (виконаних робіт) для клієнтів: погодження з керівником, юристами, представниками клієнтів
• Підготовка платіжних документів (рахунки-фактури, акти виконаних робіт)
• Організація та контроль наявності документообігу по проєктам
• Контроль оплати рахунків
• Внесення даних у фінансові програми компанії
• Формування звірок з клієнтами та контрагентами компанії
Секретар-діловод
жовтень 2015 – лютий 2017 (1 рік 5 міс)
Економічний коледж ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
• Прийом відвідувачів
• Ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції
• Направлення кореспонденції до відповідних структурних підрозділів
• Прийом телефонних дзвінків
• Ведення журналів реєстрації обліку проходження документальних матеріалів
• Обробка, контроль та зберігання документів, які супроводжують діяльність підприємства
• Обробка звернень на електронній пошті підприємства
• Підготовка та здача до архіву підприємства документальні матеріали
Освіта
1. Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (Київ)
Рік закінчення 2020
Спеціальність – Фінанси, банківська справа та страхування
Освітня програма – Митна справа
Професійна кваліфікація - магістр
2. Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (Київ)
Рік закінчення 2018
Спеціальність – Фінанси і кредит
Освітня програма – Кредит
Професійна кваліфікація - бакалавр
3. Економічний коледж ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (Київ)
Рік закінчення 2015
Спеціальність - Оціночна діяльність
Професійна кваліфікація - молодший спеціаліст
4. Спеціалізована середня загальноосвітня школа I-III ступенів №307 (Київ)
Рік закінчення 2012
Володіння мовами
Англійська - середній
Українська - вільно
Можу проходити співбесіду
Російська - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат Tempus(Київ)
Рік закінчення 2015
Освітня програма "Підприємництво: створення та ведення власного бізнесу", проведеної за підтримки Віденського університету економіки та бізнесу в рамках проекту EC Tempus
Сертифікат IMB Academy (Київ)
Рік закінчення 2019
Курс Digital Marketing
Тренінг «Техніка телефонних продажів: алгоритми, методи, прийоми» (Київ)
Рік закінчення 2019
Тренінг «Продажі по телефону: перетворюємо слова в гроші» (Київ)
Рік закінчення 2020
Додаткова інформація
Особисті якості
Стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді, націленість на результат, організованість, оперативність.
Водійське посвідчення
Категорія «В», власне авто
Similar candidates
-
Керівник контакт-центру
70000 UAH, Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Remote -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Керівник call-центру
65000 UAH, Kyiv