• File

Христина

Керівник відділу

Age:
33 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Христина Шкаврін
Комунікабельна, вмію працювати в команді, володію високим рівнем організації та
відповідальності, а також готова до швидкого навчання. Шукаю вакансію, яка дозволить мені
розвиватися та підвищувати свої кар'єрні перспективи.

Досвід роботи

Особисті дані Керівник відділу "Служба сервісу по роботі з пацієнтами" лип 2023 - лис 2024
БО "БФ "Суперлюди", м.Винники
Ім'я Організація роботи відділу "Сервісу по роботі з пацієнтами". Розподіл обов'язків між
Христина Шкаврін працівниками відділу.
Адреса Організація внутрішньої адміністративної координації та інформаційних зв'язків.
Львів Вживання заходів для вдосконалення форм і методів роботи персоналу.
Номер телефону Разом із завідувачами відділень брала участь у перспективному та поточному плануванні
[open contact info](look above in the "contact info" section) відповідно до загальної стратегії розвитку медичного центру.
Email Контроль та організація госпіталізації та виписки пацієнтів.
[open contact info](look above in the "contact info" section) Організація консультацій пацієнтів з фахівцями та спеціалістами інших партнерських
Дата народження закладів.
19-09-1991 Координація маршруту пацієнта.
Вирішення конфліктних ситуацій між пацієнтами та медичним персоналом.
Інтереси Розробка стандартних операційних систем.
Створення та впровадження іноваційних сервісів та функцій у МІС "DoctorEleks" для
Читання художньої літератури, підвищення якості обслуговування пацієнтів і оптимізації роботи медичного персоналу.
волонтерство, йога.
Оператор диспетчерської служби вер 2014 - лип 2023
Мови Львівська міська рада, Львів
Прийом та обробка вхідних дзвінків,електронних запитів від громадян, надання
консультативної підтримки.
Українська Рідна мова
Надання громадянам необхідної інформації щодо міських послуг, подій, екстрених ситуацій
Англійська B1 або інших питань.
Роз'яснення процедур і правил, що стосуються міських ресурсів чи послуг.
Оперативна передача інформації відповідним службам (поліції,швидкій,пожежній,аварійній).
Взаємодія з іншими відділами для швидкого вирішення проблем, що вимагають термінового
реагування.
Швидке реагування на звернення у випадках надзвичайних ситуацій, спрямовання запиту
до відповідних служб.
Запис і збереження інформації про кожен виклик, внесення даних в інформаційну систему
та підготовка звітів про роботу диспетчерської служби.

Головний спеціаліст житлового відділу вер 2012 - вер 2014
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради, Львів
Забезпечення дотримання житлового законодавства,стандартів і норм у сфері житлових
відносин.
Участь у підготовці проектів рішень для розгляду на сесіях міської ради.
Проведення інспекцій і перевірок стану житлових будинків і квартир.
Співпраця з органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами та іншими
установами для вирішення житлових питань.
Участь у нарадах, комісіях та робочих групах, що стосуються житлової політики.
Розгляд та надання відповіді на звернення громадян.
Розгляд та оперативне вирішення питань, що надходили на гарячу лінію міста.
Надання консультацій громадянам щодо їх прав та обов'язків у сфері житлових відносин.

Логіст вер 2011 - вер 2012
ФОП "Бойко В.С", Львів
Пошук вантажів для перевезення. Організація та планування маршрутів для перевезення
вантажів, забезпечення своєчасного виконання графіків доставки.
Взаємодія з водіями та замовниками для координації руху транспортних засобів.
Обробка запитів на перевезення,прийом та реєстрація замовлень на вантажі.
Моніторинг місцезнаходження вантажних автомобілів, контроль за їхньою продуктивністю
та дотриманням графіків.
Вирішення запитів та проблем клієнтів, що виникають у процесі транспортування.
Аналіз витрат на перевезення, пошук можливостей для оптимізації процесів.
Ведення обліку документів пов'язаних із перевезенням (накладні,акти,договора).

Освіта і кваліфікації

Спеціаліст вер 2011 - вер 2012
Львівський національний університет ім.І.Франка, Львів
Спеціальність "Банківська справа"

Бакалавр вер 2009 - вер 2011
Львівська комерційна академія, Львів
Спеціальність "Фінанси та кредит"

Навички

Володіння ПК,microsoft
world,excel,goole таблиці

Користувач системи
документообігу Almexoft

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: