• PRO

Ірина

Administrator (Wiki), Chats Group Lead, організатор зовнішнього навчання, Text and chat support manager, 30 000 UAH

Considering positions:
Administrator (Wiki), Chats Group Lead, організатор зовнішнього навчання, Text and chat support manager, Асистент керівника, Бізнес-аналітик, Менеджер інтернет-магазину, Технічний керівник, Супервізор, Логіст, Супервайзер кол-центру, Керівник відділу, Тимлід
Employment type:
full-time
Age:
33 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Організатор зовнішнього навчання для співробітників компанії

from 03.2023 to 12.2024 (1 year 9 months)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- обробка запитів від замовників для організації навчання (перевірка наявності бюджету, отримання апруву від керівника замовника, уточнення деталей);
- комунікація з провайдерами для організації навчання (запит договору та рахунку для оплати);
- запуск і контроль процесу узгодження і підписання договору;
- запуск процесу узгодження рахунку і оплати;
контроль оплати;
- комунікація з замовником і провайдером про подальші дії;
збір закриваючих документів і передача їх в бухгалтерію (акт виконаних робіт, сертифікат про проходження курсу, фото білетів і бейджів, якщо була оплачена участь у конференції);
- ведення звітності;
- інструменти, які використовувалися в роботі: Tezis, 1С, GoogleSheets, GoogleDocs, таблиці.

WIKI Administrator

from 12.2022 to 12.2024 (2 years)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- відстеження змін в процесах і продуктах школи;
- створення і актуалізація статей та бізнес-процесів;
- публікація новин про зміни та оновлення (пости у внутрішньому месенджері компанії);
- створення, наповнення та актуалізація, нових баз знать з внутрішніми бізнес-процесами команд;
- створення та актуалізація інструкцій FAQ для учнів та викладачів;
- створення та актуалізація шаблонів для відповідей чат-бота;
- створення зображень для кнопок в базі знань;
- review баз знань інших відділів;
- інструменти, які використовувалися в роботі: Confluence, Figma, Directus, Miro, CRM, Jira, Time Table, GoogleSheets, GoogleDocs, GoogleForms, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці, Redash і т.д..

Chats Group Lead

from 07.2020 to 12.2022 (2 years 5 months)
skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- підбір персоналу в команду, організація навчання і атестація (після завершення навчання);
- управління групою більше 20ти людей;
- щомісячне планування розкладу на майбутній місяць, з урахуванням фактичного та прогнозованого навантаження;
- підготовка і проведення особистих та загальних зустрічей з командою;
- формування метрик команди, ґрунтуючись на метриках компанії / відділу / продукту, їх коригування за потребою;
- установка і коригування KPI співробітників;
- організація та актуалізація дашборду метрик команди;
- підрахунок окладу та бонусної частини винагороди, заповнення відомості;
- формування планів на команду, розрахунок тимчасових, матеріальних та людських ресурсів;
- підтримка в актуальному стані бізнес-процесів команди, узгодження та написання нових бізнес-процесів;
- вирішення нестандартних проблем та завдань, допомога колегам у вирішенні нестандартних питань;
- інструменти, які використовувалися в роботі: AutoFAQ, Tableau, Grafana, Miro, CRM, Confluence, Time Table, GoogleSheets, GoogleDocs, GoogleForms, презентації, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці, Redash і т.д..

Наставник групи підтримки в чатах і листах:

from 03.2020 to 06.2020 (3 months)
skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- допомога менеджерам у вирішенні нестандартних питань;
- навчання нових співробітників;
- обробка вхідних листів від учнів школи;
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, Confluence, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..

Text and chat support manager

from 12.2018 to 03.2020 (1 year 3 months)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- обробка вхідних листів і чатів від учнів школи;
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, Confluence, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..

Менеджер персонального супроводу клієнтів (для групи – 500 учнів)

from 08.2018 to 12.2018 (4 months)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- обробка вхідних звернень від учнів школи (листи, дзвінки, чати, звернення у особисті месенджери, запити на вихідні дзвінки);
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- нагадування учням і контроль повторних оплат (при закінченню уроків на балансі);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..

Супервайзер call-центру

from 08.2018 to 12.2018 (4 months)
Skyeng, Дистанційно (Освіта, наука)

- допомога менеджерам у вирішенні нестандартних питань;
навчання нових співробітників;
- управління групою (більше 20ти співробітників);
- щомісячне планування розкладу на наступний місяць, з урахуванням фактичного та запланованого навантаження;
- установка і корегування KPI співробітників;
- вирішення нестандартних ситуацій і задач, допомога колегам;
- підрахунок окладу та бонусної частини винагороди, заповнення відомості.

Оператор call-центру

from 07.2016 to 08.2017 (1 year 1 month)
Skyeng, онлайн-платформа для вивчення англійської (Україна), Дистанційно (Освіта, наука)

- обробка вхідних звернень від учнів школи (листи, дзвінки, чати, запити на вихідний дзвінок);
- консультація по всім питанням і продуктам школи (від початку навчання до завершення);
- інструменти, які використовувалися в роботі: CRM, Time Table, адмінка промокодів, адмінка по розстрочці і т.д..

Супервайзер call-центру

from 08.2015 to 02.2016 (6 months)
Дельтакомпані, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

- набір персоналу;
- навчання набраної групи;
- контроль рівня знань і навиків;
- управління групою операторів (11 чоловік);
- контроль якості консультацій;
- проведення зворотного зв’язку, коучинг;
- постановка цілей і виконання встановленої системи KPI групою.

Оператор call-центу

from 11.2014 to 08.2015 (9 months)
Дельтакомпані, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

- прийом вхідних звернень від клієнтів банку;
- консультація клієнтів по продуктам банку;
- виконання системи KPI.

Спеціаліст із залучення клієнтів

from 07.2014 to 10.2014 (3 months)
Forward Bank, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

Education

Криворізький національний університет

Фінанси та кредит, Кривий Ріг
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Knowledge and skills

  • Сумлінність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Лідерство
  • Копірайтинг
  • Гнучкість
  • Уміння аналізувати
  • Ведення звітності
  • Тайм-менеджмент
  • Орієнтація на результат
  • Організованість

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: