• File

Зорян

Юрист

Age:
40 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Долинний Зорян Володимирович

09.07.1985 р.н., місце проживання та реєстрації: м. Бровари., вул. Фонтене́-су-Буа́ 60/1,
т. [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section), освіта вища, (магістр) спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист, Київський університет права Національної академії наук України.
Невійськовозобов’язаний.
Українська –вільно
Англійська – початковий рівень
PC – впевнений користувач (Word, Excel, MS-Office, Internet, Ліга-Закон)
Водійські права категорії: А, А1, В, В1. стаж керування ТЗ з 2011 року.
Особисті якості: відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, вмію працювати з командою та в команді, логічно та раціонально мислити, розподіляти пріоритети та здійснювати контроль за виконанням завдань.

Досвід роботи:

З 11/ 2006 до 08/2007р.р. юрист СП ТОВ «Екометал»:

- вирішення організаційних питань; підготовка документів для керівника; оформлення та введення документації; документальне ведення договорів та супровідної документації; представлення інтересів компанії в державних органах та взаємодія з ними шляхом переговорів та здійснення переписки; участь у підготовці статутних документів та змін до них.

З 11/2007 до 05/2011р.р. провідний спеціаліст Управління нотаріату Головного управління юстиції у м. Києві:

- аналітично-методичне забезпечення діяльності нотаріату; підготовка пропозицій щодо вдосконалення діяльності установ нотаріату, участь у роботі з удосконалення законодавства, у розробці проектів нормативно-правових актів; узагальнення нотаріальної практики та підготовка для нотаріусів роз’яснень щодо застосування чинного законодавства з питань вчинення нотаріальних дій; розгляд звернень громадян та органів державної влади, підприємств, установ; здійснення перевірок державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів.

З 05/2011 року провідний спеціаліст відділу акредитації центрів сертифікації ключів Управління функціонування центрального засвідчувального органу Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України:

- перевірка інформації, необхідної для акредитації/реєстрації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; здійснення видачі, переоформлення та анулювання відповідних свідоцтв; взаємодія відповідно до компетенції зі структурними підрозділами центрального апарату Мін’юсту, підприємствами, що належать до сфери його управління, робота з накопичення, обробки, аналізу статистичної інформації з основних напрямів діяльності Управління; підготовка наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, іншої письмової інформації та документів; надання консультації з питань, пов’язаних із використанням електронного цифрового підпису; забезпечення виконання доручень органів влади вищого рівня, листів, звернень та запитів громадян, народних депутатів України, юридичних осіб.

З 11/2016 головний спеціаліст відділу реєстрації, акредитації засвідчувальних центрів, центрів сертифікації ключів та переакредитації акредитованих центрів сертифікації ключів Департаменту державної реєстрації та нотаріату:

- видача, переоформлення та анулювання свідоцтв про акредитацію; підготовка проектів наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу; забезпечується робота постійно діючої комісії з питань акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України; виконання і подальший супровід доручень та інших документів, які готуються у Відділі; надання центрам консультацій з питань, пов'язаних з використанням електронного цифрового підпису;

З 2019 року по 28.02.2020 головний спеціаліст відділу з питань реалізації державної політики у сфері електронних довірчих послуг Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України:

- підготовка та надання в установленому порядку інформації за запитами на публічну інформацію, адвокатськими запитами, своєчасний та належний розгляд запитів і звернень народних депутатів України, інших листів, звернень громадян, юридичних осіб з питань, що належать до компетенції центрального засвідчувального органу;
- підготовка матеріалів для надання суб'єктам відносин у сфері електронних довірчих послуг консультацій з питань, пов'язаних з наданням електронних довірчих послуг;
- розгляд матеріалів для забезпечення надання адміністративної послуги шляхом внесення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які мають намір надавати електронні довірчі послуги, до Довірчого списку, визначеного Законом України «Про електронні довірчі послуги», отримує та перевіряє необхідну для цього інформацію;
- підготовка проектів наказів, розпоряджень, рішень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу;
- розгляд матеріалів та підготовка до погодження розроблених надавачами електронних довірчих послуг порядків синхронізації часу із Всесвітнім координованим часом (UTC);
- розгляд матеріалів та підготовка до погодження планів припинення діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
- розгляд пропозицій (зауважень) суб'єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг щодо удосконалення державного регулювання сфери електронних довірчих послуг;
- розгляд матеріалів для проведення оцінки стану розвитку сфери електронних довірчих послуг за результатами проведення аналізу інформації про діяльність надавачів електронних довірчих послуг та засвідчувального центру;
- розгляд матеріалів для забезпечення взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг;
- підготовка матеріалів для інформування контролюючого органу про обставини, які перешкоджають діяльності центрального засвідчувального органу;
- за дорученням керівництва брав участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України;
- забезпечував функціонування системи обміну інформацією між Міністерством та підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
- за дорученням керівництва здійснював інші заходи (відповідно до повноважень центрального засвідчувального органу) у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, визначені Законом України «Про електронні довірчі послуги»;

З 09/2020 по березень 2023 року – ТОВ «The WooD»
Реалізація проєкту з деревообробки. Виконання обов’язків виконавчого директора.
Бізнес стартап з інноваційними технологіями (Компанія була на етапі створення, офіційно на посаду не був призначений)

З 02/2024 по 04/2024 Головний сервісний центр МВС

Призначений на посаду адміністратора територіального сервісного центру РСЦ ГСЦ МВС в Київській області

З 06/2024 по 09/2024 -Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний спортивний фаховий коледж"

Призначений на посаду юрисконсульта, господарська діяльність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: