• File

Олена

Консультант BAS

Considering positions:
Консультант BAS, Головний бухгалтер, Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Керівник відділу
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельник Олена Дмитрівна
Рік народження: 13 вересня 1990 року
Місце проживання: м. Київ, вул. Прирічна,
Телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мінімальна зарплата: 10 000 грн.
Освіта:
2009 року закінчила Київське вище професійне училище водного транспорту за професією секретар-керівника організації( підприємства, установи).
2015 року закінчила навчання в ДЕТУТ (Державний економіко-технологічний інститут транспорту) на факультет «Облік і аудит».

Досвід роботи:
Влітку 2008 року працювала Оператором на телефоні в фірмі «Кірбі», з
1 вересня 2008 року працювала секретарем -друкаркою в УЖХ Оболонського району.
8 вересня 2009 року процювала бухгалтером в ТОВ «ЕЛІС»
3 жовтня 2010 року по 2016 рік працювала бухгалтером в ТОВ «ВІХОЛ»
01 січня 2017 року по 01 лютого 2023 рік працювала бухгалтером в ТОВ «ТМ ПАРАДОКС»
01 грудня 2015 по 07.05.2025 року працювала бухгалтером за сувміцниством ТОВ «IMS-Group»

Посадові обов’язки:
- приймання і розподіл телефонних дзвінків;
- робота з оргтехнікою;
- ведення переговорів, презентація продукції;
- одержання і відправлення документації по регіонах;
- приймання дзвінків, факсограм і електронної пошти;
- ведення переписки зовнішньої і внутрішньої;
- складання ділових документів;
- виконання доручень керівника;
- робота з Call-центром;
- ведення бухгалтерського обліку
- ведення податкового обліку суб'єктів підприємницької діяльності – звичайна;
- ведення фінансових звітів та розподіл фінансових потоків;
- відкриття рахунків, проходження перевірок фін мониторінгів;
- складання та підписання договорів з нерезидентами;
- нарахування заробітної плати;
- ведення складського обліку;
- ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями
- складання, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського й податкового обліку;
- формування навантажувальних аркушів;
- реєструвала та підтягувала податкові накладні в MEDOK та контроль реєстрації ;
- ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
- проведення платежів в системі Клієнт – Банк.

Знання і навички:
- мови: російська, українська, англійська – переводжу зі словарем;
- комп'ютерна грамотність: Word, Ехсеl, Access, PowerPoint, Internet, Оutlоок Ехрrеss, 1С Управління Підприємством, 1С Кадри, 1С Бухгалтерія,1С Управління торгівлею, 1С Виробництво, 1С 8.2, 8.3, M.e.doc, OPZ т.д. Google таблиці;
- знаю діловодство і ділову документацією,
- знаю налоговий облік
- бухгалтерію
Особисті якості:
оперативна, гарна пам’ять, відмінна дикція (уміння переконувати й умовляти),комунікабельна, відповідальність, легко навчаюсь, ретельність, обов'язковість, активна життєва позиція, прагнення до професійного й особистого росту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: