- File
Олександр
Керівник управління
- Considering positions:
- Керівник управління, Директор з якості, Менеджер з транспорту, Керівник заводу, Інженер з якості, Директор виробництва, Керівник відділу технічного контролю
- Age:
- 49 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12256516/?puid=2724425
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 17.06.1976
моб. [
e-mail: [
[
Експертність
Аудитор систем менеджменту ISO9001, ISO14001, ISO45001, ISO37001, ISO50001, ISO22301, ISO39001, SA8000, ISO 3834
Консультант із впровадження систем менеджменту в бізнес-процеси підприємств та Ощадливого виробництва.
Лектор та тренер із підготовки менеджерів та аудиторів систем менеджменту.
Автор 16-ті наукових публікацій та 3-х посібників та методик.
Освіта
2011- ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Аспірантура. Стандартизація, сертифікація та метрологічне забезпечення.
2003- Університет економіки та права КРОК. Магістр за спеціальністю «Стандартизація, сертифікація та якість».
2001- Запорізька державна інженерна академія. Інженер з автоматизації
Підтримка компетенцій:
У період 2002-2024гг. взяв участь в понад 40-ка конференцій, семінарів, тренінгів, сімпозімов: ТОВ“УКРЕКСПЕРТИЗА”, ТЮФ Зюд, БЮРО ВЕРІТАС, ТЮФ НОРД, Інтерсерт, Українська асоціація якості тощо), в тому числі тренінгу з проектного менеджменту ULEAD з Європою / ULEAD with Europe.
Міжнародна підготовка:
TUV NORD AKADEMIE, Німеччина, м Гамбург (2004р.) Стажування провідних фахівців систем менеджменту в рамках програми «Розвиток систем менеджменту якості після сертифікації». Освоєння міжнародного досвіду функціонуючої системи менеджменту якості на Airbus.
ДОСВІД РОБОТИ
12.2023р. – п.ч.
Орган з сертифікації ТОВ “Всеукраїнська експертна служба “УКРЕКСПЕРТИЗА”
Начальник відділу сертифікації систем управління
Започаткував та впровадив системні документи щодо реалізації вимог стандарту ISO 3834 для зварювання металевих матеріалів.
Впровадив нові продукти із підготовки персоналу підприємств:
- менеджер-аудитор системи менеджменту за вимогами стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування
- менеджер-аудитор системи менеджменту за вимогами стандарту ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги
- внутрішній аудитор інтегрованої системи менеджменту ISO9001, ISO14001, ISO45001, ISO37001, ISO50001.
06.2022 р.-08.2023р. служив на посаді виконуючого обов’язки старшого помічника начальника штабу з кадрів та стройової частини. Функції - весь спектр кадрового менеджменту у ЗСУ, а саме:
- прийняття та документальне оформлення на службу (накази) мобілізованих солдат, сержантів та офіцерів, відповідно до штатного розкладу та їх військових спеціальностей,
- внутрішні та зовнішні переміщення солдат, сержантів та офіцерів та створення відповідних розпорядчих документів (накази, витяги тощо),
- ведення облікових книг щодо військових, які тимчасово відсутні у військовій частині (відрядження, лікарняні, відпустки, навчання) та оформлення необхідних направлені, відрядних документів,
- постійна комунікація з питань наявності особового складу із командирами підрозділів щодо їх потреб з забезпечення необхідної кількістю військовослужбовців,
- підготовка підсумкових документів для Генерального штабу ЗСУ, ТЦК та СП щодо штатного розкладу та фактичній наявності особового складу військовослужбовців,
- ведення особових справ військовослужбовців які служать за контрактом,
- оформлення необхідних документів для звільнення з військової службі,
- створення електронної бази щодо кадрового менеджменту військової частини,
- ведення справ щодо присвоєння чергових військових звань,
- діяльність з документального ліквідування та здачі документів до архіву МОУ,
- моніторинг змін законодавства щодо кадрового менеджменту в МОУ та підготовка узагальненого, аналітичного матеріалу командному составу військової частини
Військове звання – головний сержант.
12.2020р.-08.2023р. Запорізька обласна рада.
Головний спеціаліст Управління кадрового та організаційного забезпечення діяльності ради.
-Приймання, реєстрація та обробка документів
-Підготовка документів для оформлення нових співробітників
-Взаємодія зі співробітниками щодо вирішення робочих ситуацій, пов’язаних з організацією праці
-Ведення документообігу
12.2019р. – 12.2020р. Запорізька обласна рада
Помічник першого заступника голови Запорізької обласної ради
- підготував понад 20 рішень обласної ради;
- проведення прийому громадян та курування надання матеріальної допомоги;
- формування проектів з освоєння депутатського фонду (встановили 3 дитячих майданчика та одну спортивну в м. Мелітополь);
- формування громадської образу керівника;
- створення і розміщення матеріалів про діяльність керівника в публічній площині (FB, Instagram, YouTube, Telegram, особистий сайт);
- координація взаємодії керівника і ЗМІ (газети, ТВ, радіо);
- формування стратегії у виборчих кампаніях (2019г.- охоплення 400 тис. Чол.), (2020г.- охоплення близько 200 тис. Чол.);
08.2018р. - 12.2019р. Запорізька обласна рада
Начальник відділу міжнародних відносин та інвестицій Запорізької обласної ради
- формування і проведення лекцій для організації Запорізької обласної ради з питань отримання грантової допомоги, понад 250 осіб пройшли навчання;
- координація робіт з отримання грантової, донорської допомоги підприємствам, організаціям і установам Запорізької обласної ради (більше 100 грантових заявок);
- організація і проведення переговорів з міжнародними, приватними інвесторами, донорами про надання допомоги Запорізькому регіону (7 зустрічей).
- організація і проведення Інко-Форуму 2018-2019г. (Понад 400 учасників, понад 10 000 відвідувачів щорічно).
- кадровий менеджмент, а саме: підбір та адаптація спеціалістів відділу, розробка лекційного матеріалу для нових спеціалістів, створення бази знань.
08.2017р. - 08.2018р. Запорізька обласна рада
Помічник першого заступника голови Запорізької обласної ради
- підготував понад 10 рішень обласної ради;
- формування проекту по освоєнню депутатського фонду (встановили міні стадіон (футбол, баскетбол, настільний теніс в м.Запоріжжя);
- координація взаємодії керівника і ЗМІ (газети, ТВ, радіо);
- проведено понад 15 переговорів з представниками депутатських фракцій;
- проведення більш 10 переговорів з громадськими організаціями.
04.2013р.-08.2017р. ПАТ «Запоріжсталь»
Провідний спеціаліст по стандартизації, сертифікації та якості
- формування операційних управлінських процесів функціонування системи менеджменту якості, екології, охорони праці та енергоефективності (запропоновано до впровадження більш 150 заходів, які стосувалися зниження випуску невідповідної продукції (на 2,9% від 3,2 млн. тонн Прокату сталі) і отримання браку на (1,2% від 3,7 млн. тонн сталі). За 4 роки економія склала близько 100млн. дол. США;
- підготовка персоналу комбінату за основними аспектами міжнародних стандартів систем менеджменту (охоплення навчання 95-97% від 15 000 працюючих);
- подав і реалізував з причетними службами пропозицію СПП «Інформування персоналу про зміни в технологічних інструкціях через смартфон» - охоплення 100% інженерів і робітників, що дало зниження невідповідної продукції на 0,01%;
- розробив систему ключових показників ефективності для всіх робочих спеціальностей та інженерів, створив і впровадив окремий стандарт підприємства;
- розробив комплекс з більш 150 заходів управлінських процесів для цільової моделі підприємства;
- участь в перехресних аудитах між компаніями Метінвест Холдингу;
- договірна робота з компаніями БЮРО ВЕРІТАС, ТЮФ Зюд;
- стажування в управлінні корпоративних комунікацій 2015р .;
- ведення бюджетування всіх проектів кампанії «МИ - ЦЕ МІСТО»;
- курування реалізації «складних» проектів «МИ - ЦЕ МІСТО»;
- сформував більше 10 пропозицій щодо розвитку Корпоративної соціальної відповідальності для комбінату.
12.2009р.-04.2013р. ВАТ «Запоріжсталь»
Начальник бюро по впровадженню міжнародних стандартів систем менеджменту і аудиту
- перевів всі стандарти підприємства в електронний вигляд понад 90 Стандартів;
- сформував електронну базу управлінських і технологічних документів - близько 1000 найменувань;
- координація робіт з проведення внутрішніх аудитів понад 250 - щорічно;
-створення, впровадження і розвиток лекційного матеріалу для всіх рівнів персоналу комбінату (для новоприбулих працівників - 1 година, для діючого персоналу - 1,5 години, інженера - 3 години),
- кадровий менеджмент, а саме: підбір та адаптація спеціалістів відділу, розробка лекційного матеріалу для нових спеціалістів, створення бази знань.
12.2005р.-12.2009р. ВАТ «Запоріжсталь»
Виконуючий обов’язки начальника бюро по впровадженню міжнародних стандартів систем менеджменту і аудиту
- створив базу знань на внутрішньокорпоративному сайті, доступ - 98% працюючих;
- проведення аудитів постачальників, до 10 аудитів на рік;
- розробив і апробував методику «Ризик появи критичних невідповідностей по пунктам міжнародного стандарту ISO 9001» (2005р.);
- розробив і впровадив «Методичний посібник з виявлення причин появи невідповідностей в функціонуючої Інтегрованої системи менеджменту якості, екології і охорони праці для металургійного підприємства (2009р.);
- автор майстер - класу по темі: «Моделювання цілей в області якості, екології та охорони праці на підставі ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001» (2010-2012рр.);
- організація документальної підтримки функціонування системи менеджменту.
06.2002р.-12.2005р. ВАТ «Запоріжсталь»
Інженер - технолог, інженер - технолог 3-1 категорій
- розробив 10 стандартів підприємств системи менеджменту якості;
- участь у внутрішніх аудитів, більше 80 щорічно;
- участь у проведенні міжнародних аудитів ТЮФ НОРД і БЮРО ВЕРІТАС;
- розробив і впровадив «Методику аналізу незадоволених заявок» (2004р.).
08.1993р.-06.2002р. ВАТ «Запоріжсталь»
Слюсарь-ремонтник ЦХП-1, проходження служби в ЗСУ, Оперативний працівник ОВВО, Підручний сталевара мартенівського цеху.
ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Молодіжна організація в ВАТ «Запоріжсталь»
Створив і ввів в роботу молодіжну організацію цеху - 150 чол.
Організація і участь в міжнародній науково-технічній конференції молоді в період 1997-2012гг. (Призер і переможець).
Організація і проведення конкурсу професійної майстерності 2000-2002рр. більше 100 чол. щорічно брало участь, більш 30 працівникам було підвищено розряди, всі учасники премійовані в розмірі 20-40% від окладу.
ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Робота в керівному складі дільничної та територіальної комісіях (2014 року, 2015гг.).
Організаційний супровід виборів ОТГ в Запорізькій області в 2017р.
Кандидат в народні депутати в 2019 р. і кандидат до міської ради в 2020р.
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички: впевнений користувач.
Мовні навички: українська, російська - рідна, англійська - середній.
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, акуратність, ввічливість, уважність, порядність, багатозадачність, вміння працювати в команді, вміння планувати свій час, впевненість в собі, націленість на результат, прагнення до розвитку і зростання, здатність до навчання, працьовитість, вміння викликати прихильність до себе.
Посвідчення водія, категорії - B, D.
Similar candidates
-
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
30000 UAH, Kyiv, Zhytomyr -
Директор відділу з продажів
50000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник управління
Kyiv, Irpin , more 3 cities