• PRO

Ольга

Діловод

Considering positions:
Діловод, Кадровик
Employment type:
full-time
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст

from 11.2007 to now (17 years 9 months)
Головне управління Держгеокадастру, Київ (Державні організації)

Ведення звітної бухгалтерської та кадрової документації, ведення кадрового діловодства, підготовка проєктів наказів з кадрових питань, формування особових справ, ведення обліку відпусток, ведення звітності з кадрових питань, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції з подальшим перерозподілом між структурними підрозділами, досвід роботи в електронних системах документообігу.

Education

Міжнародна академія управління персоналом

Фінанси, Чернігів
Higher, from 2004 to 2007 (3 years)

Чернігівський державний механіко-технологічний технікум

Молодший спеціаліст, Бухгалтерський облік і аудит, Чернігів
Unfinished higher, from 1995 to 1997 (2 years)

Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

Проєкт Україна-Норвегія«Перепідготовка ВС та членів їх сімей в Україні»:Підприємництво у сфері оздоровчо-рекреаційної діяльності

2020, 4 місяці

Knowledge and skills

  • Дисциплінованість
  • Неконфліктність
  • Саморозвиток
  • Комунікативні навички
  • Уважність
  • Бажання працювати
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • MS Excel
  • MS Word
  • Акуратність
  • Ділове спілкування
  • Толерантність

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Досвід роботи в державній установі в відділі кадрів (робота з наказами з кадрових питань, відпустки, ведення табелю робочого часу) та відділі документообігу (робота з вхідною документацією і розподілення її між структурними підрозділами). Досвід секретаря.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: