• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1228268/

Економіст, 30 000 UAH

Considering positions:
Економіст, Економіст з планування, Бізнес-аналітик, Аналітик
Employment type:
full-time, part-time
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-аналітик

from 01.2025 to now (7 months)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

Самостійно розробляю прототип системи управління бізнес-процесами, призначеної для автоматизації та оптимізації операційної діяльності.
Є ініціатором та розробником стартап-проекту на ранній стадії, мета якого – створення гнучкої системи для візуального моделювання та автоматизації бізнес-процесів. Моя роль включає розробку: від початкової ідеї та системного аналізу до детального проектування архітектури бази даних (моделювання даних, нормалізація, реалізація в MS Access) та розробки ключових алгоритмів для ядра автоматизації. Мої завдання:
•Проектування бази даних: Створив з нуля нормалізовану реляційну схему даних в MS Access для зберігання інформації про процеси, події, ієрархічних учасників (суб'єктів), об'єкти та їхні користувацькі характеристики.
•Моделювання даних: Реалізував зв'язки, включаючи ієрархію (процес-підпроцес, група-підгрупа) та відношення "багато-до-багатьох" через проміжні таблиці.
•Розробка логіки автоматизації: Визначив бізнес-логіку ядра автоматизації ("рушія"). Проектую та реалізую ядро системи на основі подієвої моделі. Розробив алгоритми для автоматичної зміни статусів та розрахунку планових дат залежних завдань на основі типу залежності (FS, SS та ін.) та часових затримок.
Технології: AI Gemini, SQL, MS Access, VBA, (опціонально: Python, SQLAlchemy для моделювання та генерації схем).

Керівник економічного відділу

from 07.2020 to 02.2022 (1 year 7 months)
ВІКОРД, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Загальне керівництво економічним відділом, постановка завдань, підбір персоналу, координація роботи з бухгалтерією, комерційним відділом, іншими підрозділами та підприємствами, що входять у холдинг, у тому числі виробничими.
- Планування, аналіз бюджету підприємства та віддалених підрозділів (підприємств), оптимізація процесів бюджетування, планування виробництва тощо.
- Автоматизація фінансово-економічних розрахунків.
- Підготовка звітів - Бюджетів, CashFlow на підприємствах, що входять до холдингу.
- Постановка задач для IT (налаштування конфігурації 1С, баз даних, інтернет-магазинів).

Досягнення: Налаштована автоматизація звітів та розрахунків, таких як: обмін даними між 1С - Excel із застосуванням макросів та інструментів підбору параметра (сценаріїв рішень) з метою розрахунків руху коштів, цін, бонусів та інших економічних показників. У своїй практичній діяльності я неодноразово стикався з необхідністю створення складних інструментів аналітики та автоматизації на базі Excel. Наприклад, мною була розроблена багаторівнева формула з понад 700 символів, що реалізує умовну логіку з десятками перевірок, виконує динамічні розрахунки, звертається до інших аркушів, обробляє помилки пошуку (ВПР), масштабує значення через коефіцієнти тощо. Такий підхід дозволяв будувати адаптивні моделі розрахунку винагород, планів, бонусів, що реагують на зміну будь-якого вхідного параметра.

Заступник начальника відділу забезпечення транспортування та транзиту аміаку

from 02.2017 to 06.2017 (4 months)
ДП “Укрхімтрансаміак”, Київ (Транспорт, логістика)

- аналіз та участь у розробці бізнес-процесів, побудова моделей діяльності підприємства (MS Visio).
- аналіз та оптимізація процесу бюджетування підприємства та віддалених підрозділів.
- автоматизація фінансово-економічних розрахунків (Excel)
- підготовка звітів CashFlow підприємства та звітів Кабінету Міністрів України

Директор підприємства

from 10.2012 to 01.2014 (1 year 3 months)
Всеукраїнська громадська організація “ВСЕУКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО З АВТОРСЬКИХ І СМІЖНИХ ПРАВ”, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- управління фінансово-економічною діяльністю компанії;
- розробка стратегії розвитку компанії;
- планування та побудова бізнес-процесів;
- створення системи розподілу, обліку та контролю за виплатами роялті;
- проведення ділових переговорів та зустрічей

Повірений на території України

from 11.2011 to now (13 years 9 months)
Фінанси, банки, страхування

- взаємодія з міжнародними фінансовими установами, фондами, іноземними банками щодо залучення іноземних інвестицій в економіку України, підготовка фінансово-юридичних схем з контролю за використанням коштів інвесторів, ведення переговорів щодо укладання угод,
- розробка фінансово-юридичних схем фінансування проектів, аналіз макроекономічної ситуації в Україні;
- співробітництво з підприємствами реального сектору економіки за програмами залучення іноземних інвестицій.

Директор підприємства

from 06.2011 to 08.2012 (1 year 2 months)
ТОВ «Порада Консалт», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- управління фінансово-економічною діяльністю компанії;
- розробка стратегії розвитку компанії;
- планування та побудова бізнес-процесів;
- управління ціновою та податковою політикою компанії,
- взаємодія з Міністерством охорони здоров'я України щодо реєстрації, сертифікації та ліцензування виробів медичного призначення.

Досягнення: Запуск роботи підприємства з нуля. Виграно державний тендер з розробки науково-технічної документації на суму 20 млн. гривень.

ФОП

from 05.2009 to 05.2011 (2 years)
ФОП Соловйов М.К., Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надання консалтингових послуг у галузі сертифікації та ліцензування медичної техніки.

Директор підприємства

from 02.2007 to 02.2008 (1 year)
ТОВ «Інтелматік», Київ (Енергетика)

- контроль фінансової, бухгалтерської та господарської діяльності компанії;
- проведення переговорів та укладання договорів з контрагентами підприємства з господарських та фінансових питань;
- розробка стратегії розвитку компанії;
- планування та побудова бізнес-процесів;

Керівник планово-економічного відділу

from 06.2001 to 02.2008 (6 years 8 months)
ТОВ «Селком», Київ (Енергетика)

- активна участь у реалізації проекту з модернізації систем живлення атомних станцій України;
- розробка, контроль та оптимізація бізнес-процесів підприємства;
- робота із зовнішньоекономічними контрактами;
- управління товарними та грошовими потоками підприємства;
- планування та оптимізація податкового навантаження;
- участь у розробці та впровадженні програмного забезпечення з планування руху ТМЦ підприємства.

Досягнення: Брав безпосередню участь у великому проекті з постачання та введено в експлуатацію перетворювального обладнання на суму понад 100 млн. $

Education

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Економіст. Факультет Фінанси та кредит., Харків
Higher, from 1994 to 1998 (4 years)

Additional education and certificates

Консалтингова компанія «КІМО» Тренінг - управлінський облік та впровадження бюджетування на підприємстві.

2006

Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості Курси підвищення кваліфікації. Отримано навички складання бізнес-пл

2008

TÜV Rheinland Украина Пройдено Навчальний семінар "Відповідність Директиві 2007/47/ЄС".

2012

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • 1С:Бухгалтерія
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С УТП
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

English — average

Additional information

УМЕНИЯ И НАВЫКИ
- Знання ПК: пакет MsOffice; відмінне знання Excel, навички роботи з базами даних; BAS (1C), ChatGPT.
- Посвідчення водія: В, водійський стаж більше 20 років.
- Закордонний паспорт.
- Особисті якості: Порядність. Розвинуті якості лідера.
- Активна життєва позиція.
- Високий ступінь самоорганізації, аналітичні навички.
- Маю вміння координувати роботу всіх служб та підрозділів підприємства для досягнення поставленої мети.
- Здатний оперативно приймати рішення, нести відповідальність та ефективно працювати у стресових ситуаціях.
- Готовий до переїзду.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: