- File
Олена
Продакт-, бренд-менеджер
- Age:
- 35 years
- City of residence:
- Shchaslyve (Kyiv Region)
- Ready to work:
- Boryspil, Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12285329/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Маркетолог, продукт-менеджер, бренд-менеджер, трейд-маркетолог
Графік роботи: віддалена робота, гібридний варіант «віддалена – офіс», проєктна
робота
Контакти:
Телефон: [
E-mail: [
Дата народження: 13.08.1989р.
Сімейний стан: заміжня, маю сина 3 років
Освіта
2006-2011- Київський національний торговельно-економічний університет. Менеджмент зовнішньоекономічної
діяльності. Магістр.
Додаткова освіта
2017 – курс для керівників «Сильна ланка»
2016 – Smile School - Школа англійської мови
2013 - Trainings for business - «Успішна презентація та навички публічних виступів»
2012 – «Golden Staff» - Навчальний центр, курс «Маркетинг»
2012 - Trainings for business - «Ефективна модель переговорів»
Навички та вміння
- Впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point, Outlook, 1С: Підприємство 8.2;
- Навички переконання і робота з запереченнями;
- Техніка проведення ефективних переговорів;
- Контролінг та тайм-менеджмент
Досвід роботи
2018 – 2024 – ТОВ «Еталон К»
Керівник відділу продакт-маркетингу
- Продукт: формування конкурентного продуктового портфелю відповідно до конюнктури ринку
- Комунікації з фабриками (Іспанія, Італія, Німеччина, Україна) на рахунок умов співпраці
- Аналіз ринку (вивчення конюнктури ринку та конкурентів)
- Ціноутворення: формування конкурентної цінової політики. Контроль її дотримання. Оперативне реагування на
зміни та запити ринку.
- Формування складського залишку. Контроль норми складу та своєчасного поповнення.
- Аналітична робота: аналіз первинної та вторинної звітності (категорійний аналіз, P&L, аналіз закупівель, річне
та поточне планування продажів та закупівель, маржі, річне та поточне бюджетування, звітність згідно метриків)
- Регулярний та своєчасний контроль виконання планів продажів та закупівель, плану маржинальності та
прибутку, бюджетів
- Підготовка, організація та проведення маркетингових активностей відповідно до потреби (просування,
оптимізація, вивід, іміджевих заходів). Основна ціль маркетингових активностей – підвищення рівня продажів та
збереження допустимого рівня маржі.
- Підготовка контент-плану для соц. мереж
- Підготовка, проведення переговорів та презентацій, навчання співробітників переваг та особливостей товару;
організація та участь у конференціях та виставках.
- Мерчандайзинг: розробка виставкового обладнання. Робота з дизайнерами.
- Інтернет ресурси (соц.мережі та сайт): контроль наповнення, постійний аудит сервісів та подання технічного
завдання на удосконалення згідно запитам з ринку
- Організація ефективної роботи відділу для своєчасного досягнення поставлених цілей.
Листопад 2016 – 2018 – ТОВ «Еталон К»
Продакт-менеджер напрямку «італійська керамічна плитка»
- Формування стретігії наповнення конкурентного асортиментного портфелю.
- Робота з асортименом від моменту підбору до моменту виведення з портфеля
- Аналіз складських залишків
- Аналіз ринку (вивчення конюнктури ринку та конкурентів)
- Формування та контроль дотримання цінової політики
- Робота з аналітичними даними (категорійний аналіз, формування планів, бюджетів, формування та аналіз
ефективності маркетингових активностей).
- Підготовка, організація та проведення маркетингових активностей для підвищення збуту.
- Підготовка, проведення переговорів та презентацій, навчання співробітників переваг та особливостей товару;
організація та участь у конференціях та виставках.
- Мерчандайзинг: розробка виставкового обладнання. Робота з дизайнерами.
Березень 2012 - 2016 - ТОВ «Імпорт-офіс Україна»
Бренд-менеджер ТМ Buromax
- Успішна робота в сфері В2В, розвиток комунікацій з партнерами.
- Формування іміджу та позиціонування ТМ.
- Збір інформації, аналіз кон’юнктури ринка для формування конкурентної пропозиції.
- Робота з аналітичними даними (ціноутворення, S.W.O.T. аналіз, формування планів, бюджетів, формування та
аналіз ефективності маркетингових активностей).
- Формування та просування нового асортименту, виходячи з потреб споживачів.
- Підготовка, організація та проведення маркетингових активностей для підвищення збуту.
- Підготовка, проведення переговорів та презентацій, навчання співробітників переваг та особливостей товару;
організація та участь у конференціях та виставках.
- Розробка POS-матеріалів (в т.ч. каталогів), торгово-рекламного обладнання. Робота з дизайнерами.
Серпень 2011 – Березень 2012 - ТОВ «Імпорт-офіс Україна»
Менеджер зі збуту (оптовий збут канцтоварів)
- Збір інформації за станом кон'юнктури ринку, конкурентної активності.
- Робота з постійними клієнтами, пошук нових.
- Виконання поставлених планів продажів.
- Контроль і формування платіжної дисципліни покупців.
- Збільшення якісної і кількісної дистрибуції.
Мови
Українська – рідна
Російська - вільна
Англійська - Upper-Intermediate
Якості
Активна, позитивна, люблю посміхатися.
Маю високий рівень самоорганізації та відповідальності. Працюю на результат.
Для мене важливо самовдосконалюватися, не зупиняюсь перед труднощами. Командний гравець.
Додаткова інформація
Маю водійські права категорії В
Similar candidates
-
Product Marketing Manager
Kyiv -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Kyiv -
Артдиректор, інтернет-маркетолог, бренд-менеджер
Kyiv -
Спеціаліст з маркетингу
65000 UAH, Kyiv -
Marketing manager
40000 UAH, Remote -
Асистент маркетолога
Remote