- File
Ольга
Керівник відділу продажу
- Considering positions:
- Керівник відділу продажу, Директор з продажу, Регіональний директор, Регіональний менеджер
- Age:
- 45 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12291287/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 26 жовтня 1979
Регіон: Одеса
Можливість
переїзду: Ні
Телефон(и): [
E-mail: [
Бажана посада: керівник, директор
Заробітна плата: від 60000 грн/міс
Досвід роботи
ТОВ “Inter Cars Ukraine”
Представник з регіонального розвитку, торгівля запчастин до легкового,
вантажного транспорту та спецтехніки
квітень 2024 — т.ч.
- робота з клієнтами
- аналіз ринку, конкурентів, розширення бази SKU та кількості клієнтів
- договірна компанія
- робота із запереченнями
- вирішення поточних питань з логістикою, складом та інші
- інші питання, що пов’язані з процесом реалізації товарів та послуг
Аналітик, менеджер із закупівель
червень 2023 – грудень 2023
ТОВ «Техномир»
- робота в сфері закупівель автозапчастин та рідин для автотранспорту
- аналітика продажів за попередні періоди, визначення основних показників для
планування закупівель на майбутні періоди
- формування та направлення замовлень основним постачальникам
- робота з діючими постачальниками, проведення переговорів щодо умов
співпраці, надання знижки, покращення умов і термінів постачання
- планування закупівель на майбутні періоди з урахуванням поточних продажів
та цін на ринку
- робота з постачальниками з різних регіонів: США, Корея, ОАЕ, Сінгапур,
Німеччина та інші.
Керівник відділу закупівель обладнання і комплектуючих
квітень 2022 – червень 2023
ДП НВКГ "Зоря"-"Машпроект"
- робота в сфері закупівлі продукції для забезпечення потреб виробництва та
поточних замовлень (обладнання згідно технічних завдань відповідних підрозділів
комплексу, покупних комплектуючих, що необхідні для виробництва кінцевої
продукції, по різним напрямкам);
- проведення переговорів з постачальниками (резиденти та нерезиденти) щодо
планування виробництва необхідної продукції, укладання відповідних договорів і
контрактів на виробництво та постачання продукції;
- організація роботи між відповідними відділами щодо погодження освоєння та
виготовлення нової продукції по програмі імпортозаміщення та з урахуванням
підприємств, що призупинили свою роботу;
- підготовка та оформлення документів, сертифікатів кінцевого споживача тощо, для
подальшого отримання постачальниками дозволів та відвантаження продукції за
межами іншої держави;
- планування бюджету закупівель на майбутній період, згідно з планами виробництва;
- подання заявок на тендер для забезпечення потреб у покупній продукції;
- аналіз цін та ринку постачальників необхідної продукції;
- отримання продукції з оформленням всієї супутньої документації;
- видача зі складу та забезпечення підрозділів підприємств необхідною продукцією;
- аналіз потреби, формування дефіциту, пошук нових постачальників закриття
проблемних питань;
- планування графіка платежів та подання на оплату після формування повного пакета
документів з придбаної продукції;
- планування роботи відділу на майбутні періоди та контроль за виконанням
поставлених задач;
- проведення претензійної роботи сумісно з юридичною службою, вирішення
проблемних питань із заборгованістю та своєчасним постачанням оплаченої
продукції;
- розробка нових проектів, пов’язаних з переоснащенням виробництва;
- контроль відповідності продукції, що поставляється, сумісно зі службою якості на
відповідність технічним характеристикам і нормативним документам підприємства,
вирішення питань, що виникають при прийомі продукції.
Результати роботи\досягнення:
- Поновлена робота комісії по підбору альтернативної номенклатури в замін
продукції рф та продукції, виробники якої припинили своє існування;
- Освоєння нової номенклатури з вітчизняними виробниками;
- Збільшення асортименту по альтернативним виробникам (за останні 4 місяці
по підшипниковій продукції ,що входить до складу основних виробів нараховує
понад 15 позицій);
- Поновлення роботи комісії ефективності використання активів підприємства з
метою зменшення складських запасів з терміном зберігання більше 2х років;
- Налагоджена робота саме з виробниками продукції або офіційними
дистриб’юторами (резидентами та нерезидентами) для отримання якісної продукції в
заплановані терміни;
- Забезпечення підприємства якісною продукцією;
- Налагоджена співпраця з різними підрозділами підприємства: служба якості,
служба конструкторів, служба технологів ,юридична та фінансова служби. Завдяки
цьому термін вирішення питань скоротився в рази;
- Структурний підхід до проробки запитів маркетингу надає можливість виявити
позиції, що складні до закупівлі і потребують додаткових проробок, оперативне
формування актуальної ціни та термінів забезпечення продукцією;
- Аналіз залишків на складах, надання пропозиції на розгляд комісії щодо
подальшої реалізації продукції тривалого зберігання та без потреби у подальшому у
використанні;
- Проведення інвентаризації, підготовка та супровід оформлення відповідних
документів на утилізацію бракованої продукції;
- Проведення переговорів з постачальниками для вирішення питань поставок,
скорочення термінів забезпечення, надання додаткових знижок через довгу співпрацю
або збільшення об’ємів закупівель.
- Проведення переговорів з новими підприємствами щодо постачання
необхідної продукції або розширення асортиментного ряду з перевіреними
постачальниками.
Фахівець із закупівель, економіст, аналітик
січень 2013 – червень 2022
ДП НВКГ "Зоря"-"Машпроект"
- робота в сфері закупівлі продукції для виробництва та допоміжних підрзділів;
- проведення переговорів з постачальниками (резиденти та нерезиденти) щодо
планування виробництва необхідної продукції, укладання відповідних договорів і
контрактів на виробництво та постачання продукції;
- організація роботи між відповідними особами щодо погодження освоєння та
виготовлення нових креслень підшипникової продукції;
- підготовка та оформлення документів, сертифікатів кінцевого споживача тощо, для
подальшого отримання постачальниками дозволів та відвантаження продукції за
межами іншої держави;
- планування бюджету закупівель на майбутній період, згідно з планами виробництва;
- подання заявок на тендер для забезпечення потреб у покупній продукції;
- аналіз цін та ринку постачальників необхідної продукції;
- отримання продукції з оформленням всієї супутньої документації;
- видача зі складу та забезпечення підрозділів підприємств необхідною продукцією;
- аналіз потреби, формування дефіциту, пошук нових постачальників закриття
проблемних питань;
- планування графіка платежів та подання на оплату після формування повного пакета
документів з придбаної продукції.
- робота в електронній системі закупівель Прозоро;
- опрацювання заявок підрозділів підприємства;
- опрацювання технічних характеристик та основних параметрів закупівель, які
плануються;
- аналіз підприємств-учасників торгів.
- здійснення роботи з формування інвестиційного плану підприємства на
середньострокову перспективу (далі - ІП);
- аналіз та розрахунки інвестиційних проектів;
- ведення бюджету капітальних вкладень та необоротних активів у розрізі бюджету
малоцінних необоротних матеріальних активів;
- збір даних та виконання розрахунків економічної ефективності за проектами ІП;
- розрахунки економічної ефективності інвестиційних проектів, грошових потоків,
динаміки фінансових показників, аналіз ризиків запровадження ІП.
- ведення процедури закупівлі від надходження заявки служби-замовника до
публікації звіту про проведення закупівлі на сайті Вісника державних закупівель;
- формування документів для проведення процедури закупівлі та подання їх для
публікації на сайті Вісника державних закупівель відповідно до законодавчої бази
державних закупівель;
- робота з нормативною базою для правильності оформлення вимог щодо товарів,
робіт і послуг, що закуповуються.
Результати роботи\досягнення:
- Поновлена робота з постачальниками-виробниками підшипникової продукції:
Schaeffler Aerospace GmbH (FAG), Kugel und Rollenlagerwerk Leipzig GmbH (KRW);
- Погодження освоєння нових типів підшипників підвищеної якості SKF
Eurotrade Aktiebolag (SKF);
- Збільшений асортимент на виготовлення продукції з компанією Luoyang
Bearing Corp. (Group) (LYC);
- Відмова від продукції вторинного ринка підшипників виробництва ЕПК, рф;
- Збільшення переліку підшипників по альтернативній зіміні;
- Переговори з компанією IMET-AKE p.r.o. щодо своєчасного забезпечення
продукцією, незважаючи на затримку в планових платежах, знайомство з
виробництвом, дослідження етапів виготовлення продукції, проведення переговорів
щодо подальшої співпраці, планування завантаження виробництва на підставі
потреби нашого підприємства;
- Аналіз залишків на складах ,пропозиція щодо реалізації продукції тривалого
зберігання та без потреби у подальшому у використанні;
- Проведення інвентаризації та підготовка відповідних документів на утилізацію
бракованої продукції;
- Проведення переговорів з постачальниками для вирішення питань поставок,
скорочення термінів забезпечення, надання додаткових знижок через довгу співпрацю
або збільшення об’ємів закупівель.
- як результат системного підходу до аналізу закупок – збільшення кількості
відпрацьованих заявок підрозділів підприємства, порівняно з іншими працівниками
аналогічних категорії;
- аналіз процедури закупівлі та вивчення нюансів даного процесу надало
можливість проводити закупівлі товару, що більш відповідає вимогам замовника та
зменшити можливість приймати участь постачальникам ,що не мають відповідної
кваліфікації, або планували участь з метою зниження ціни без подальшої співпраці;
- пошук нових постачальників;
- проведення переговорів з метою отримання комерційної пропозиції згідно
технічних вимог;
- запрошення постачальників до участі у тендерних процедура або у процедурах,
що відбуваються по спрощеній системі закупівель.
- аналіз та сформований принцип системного підходу для оперативного
формування ІП підприємства на майбутні періоди;
- розроблені шаблони розрахунків окупності інвестиційних проектів;
- розроблені та реалізовані разом з програмістами алгоритми аналізу та захисту
бюджетів підрозділів підприємства на майбутні періоди;
- спрощення обгрунтування доцільності закупівлі на підставі аналітичних даних
минулих періодів;
- сформована бази постачальників, що пройшли кваліфікаційну процедуру в ДП
«Укроборонпром», для подальшої співпраці на предмет забезпечення продукцією.
Керівник торгівельної команди (супервайзер)
листопад 2010 - листопад 2011
Компанія "Вітмарк-Україна" (ТМ JAFFA)
- ведення переговорів та укладання договорів з замовниками;
- планування продажів, відстеження залишків, формування квот для клієнтів
відповідно до залишків дистриб'ютора;
- забезпечення виконання всіх показників (продаж, фінанси, маркетинг, логістика,
ін.);
- підбір персоналу, навчання, контроль та оцінка роботи персоналу (у
підпорядкуванні 15 осіб);
- ведення звітної та аналітичної документації;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
- проведення планових акцій виробників.
Керівник торгівельної команди (супервайзер)
листопад 2005 - травень 2009 (3 роки 7 міс)
ТОВ "НЕСТЛЕ УКРАЇНА"
- ведення переговорів та укладання договорів;
- планування продажів, відстеження залишків, формування квот для клієнтів
відповідно до залишків дистриб'ютора;
- забезпечення виконання всіх показників (продажу, фінанси, маркетинг, логістика,
ін.);
- підбір персоналу, навчання, контроль та оцінка роботи персоналу (у
підпорядкуванні 15 осіб);
- ведення звітної та аналітичної документації;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
- проведення планових акцій виробників
Освіта
Херсонський національний технічний університет (Херсон)
Рік закінчення 2021. Факультет інформаційних технологій та дизайну, кафедра
дизайну, спеціалізація: дизайнер одягу. Ступінь - Магістр
Херсонський національний технічний університет (Херсон)
Рік закінчення 2008. Факультет “Перепідготовки та підвищення кваліфікації”
Менеджер – економіст. Ступінь - Спеціаліст
Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова, м.
Миколаїв (місто Миколаїв (Миколаївська область))
Рік закінчення 2005. Факультет "Програмне забезпечення автоматизованих систем"
Інженер - програміст. Ступінь - Спеціаліст
Володіння мовами
Англійська – рівень В1
Російська - рідна
Українська - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Консалтингова компанія «Бізнес-консультант» (Київ)
Рік закінчення 2014
семінар – тренінг «Основи інвестиційного менеджменту: оцінка ефективності
інвестиційного проекту»
Навчання в рамках Академія Inter Cars Ukraine
- Технічні тренінги
- Тренінги по роботі з клієнтами
- Щоквартальна атестація
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
категорія В
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ
- Windows, MS Office, Internet, IT — Підприємство, CorelDRAW, Clo3D, ProCreate,
CRM, Navision
- знання технологічних процесів на підприємстві, залежність розподілу виробничих
витрат у тимчасовому проміжку та за типами витрат;
- навички проведення переговорів, укладання договорів;
- формування команди;
- планування роботи та контроль виконання, аналіз виконання роботи;
- прийняття управлінських рішень
Громадська діяльність
Голова батьківського комітету дитячого садка вересень 2001-серпень 2005
Голова батьківського комітету класу у школі вересень 2005-травень 2011
Голова батьківського комітету дитячого садка вересень 2011-серпень 2015
Особисті якості
Комунікабельність
Цілеспрямованість
Пунктуальність
Спрямованість на результат
Тайм менеджмент
Допитливість
Лояльність
Наукова діяльність
Участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції "Соціокультурні тенденції
розвитку сучасного дизайну та мистецтва", м. Херсон
Участь у Міжнародній науково-практичній конференції "Молодь - наука і
виробництво - 2021: Інноваційні технології легкої промисловості"
Участь у VII Міжнародній науково-практичній конференції "Соціокультурні
тенденції розвитку сучасного дизайну та мистецтва", м. Херсон
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Odesa -
Керівник відділу продажу
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Odesa, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу продажу
50000 UAH, Odesa, Remote -
Начальник відділу продажу
Odesa, Kryvyi Rih -
Начальник комерційного відділу
35000 UAH, Odesa