• File

Ольга

Медичний реєстратор

Considering positions:
Медичний реєстратор, Діловод, Організатор, Начальник відділу кадрів, Адміністратор, Спеціаліст з інформаційних технологій, Інспектор з контролю, Спеціаліст з персоналу, Офіс-менеджер, Завідувач
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лелик – Пороткова Ольга Василівна
Дата народження – 12.03 1989 р., вік – 35 років
Сімейний стан – заміжня, маю доньок 11 (одинадцяти) та 2 (двох) років
Адреса- м. Київ, вул. Комбінатна 25 – А, кв. 78
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section),
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2014 р. – 2007 р. Київський національний механіко-металургійний технікум.
2007р. – 2011 р. Київський інститут економіки та менеджменту.
2020р. – пройшла курс навчання від НПУ ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Ділова англійська мова», де прослухала курс «Діловодство , кадрове діловодство, архівна справа, та ділова англійська мова», про що отримала свідоцтво.

Досвід роботи:
З 2007 р. по 04.11.2019 р. – Державна енергетична компанія (секретар керівника та фахівець відділу діловодства та контролю.)
З 2021 р. по 2022 р. – Асоціація українських банків
З 2022 р. по 2023 р. – Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (Головний фахівець Відділу документального забезпечення)
Приймання та реєстрація вхідної та вихідної документації;
Приймання та реєстрація електронної пошти;
Складання фінансового плану та кошторису витрат для потреб відділу;
Складання плану – графіку закупівель товарів, робіт, послуг, здійснення контролю за виконанням договорів;
Забезпечення збереження , ведення обліку проходження документів і контроль терміну їх виконання;
Здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильним оформленням;
Оформлення наказів і посвідчень на службові відрядження працівників апарату управління;
Реєстрація документів працівників, які прибувають у відрядження на підприємство;
Прийняття участі у плануванні, організації і вдосконаленні діяльності роботи канцелярії;
Приймання участі в розробці нормативної та методичної документації з метою вдосконалення організації діловодства;
Введення електронного документообороту на підприємстві та робота в ньому (LSDOK);
Співпраця з «Укрпоштою» та іншими організаціями (відправка/отримання листів), закупівля конвертів та марок для потреб організації, ведення обліку та списання матеріальних цінностей відділу;
Заключення договорів;
Досконале володіння оргтехнікою, ПК, в тому числі міні АТС;
Досконале володіння державною мовою.
Особисті якості – ініціативність, організованість, пунктуальність, відповідальність, обізнаність, дипломатичність, працездатність, охайність.
Віддам перевагу роботі на неповний робочий день/тиждень або гібридний графік роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: