Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12301496/
Спеціаліст з документообігу
- Considering positions:
- Спеціаліст з документообігу, Спеціаліст з розвитку
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
РЕЗЮМЕ
Пащенко Ольга Василівна
Дата народження: 10 серпня 1961 року
Адреса: м. Київ, вул. Данила Щербаківського, буд. 57 А, кв. 15
Контактний телефон: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
2024р.-2025р. - Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, ст. лаборант кафедри редакційно-видавничих технологій і продюсування.
Функціональні обов`язки: формування навантаження професорсько-викладацького складу кафедри, секретар комісії захисту бакалаврських та магістерських робіт здобувачами освіти інституту.
2024р.-2024р. – Головне Управління Державної Податкової Служби у Київській області, головний державний інспектор.
Функціональні обов’язки: забезпечення ведення діловодства в системі електронного документообігу «Управдок», відправка документів реєстрами «Укрпошти», ведення протоколів засідання управління, контроль за своєчасним виконанням документів, звернень, інформаційних та адвокатських запитів.
2018р.-2024р. - Запорізька обласна державна адміністрація.
Функціональні обов’язки: забезпечення ведення діловодства: реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, ведення контролю за своєчасним та належним виконанням документів, реєстрація наказів з основної діяльності, забезпечення обліку звернень громадян, які надійшли з Урядової гарячої лінії, обласного контактного центу облдержадміністрації, підготовка звітів зі звернень громадян, звітів щодо реєстрації нормативно-правових актів до міжрегіонального управління Міністерства юстиції, робота з документами для службового користування.
2015р.- 2018р. – Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області, провідний документознавець, контент-менеджер.
Функціональні обов’язки: ведення діловодства Головного управління, складання планів роботи, контроль виконання Регламенту, наказів та інструкцій, підготовка наказів з організаційної діяльності та відряджень, підготовка та розміщення інформації на веб-сторінці Головного управління офіційного веб-порталу Державної казначейської служби України.
2013р.- 2015р. Районна адміністрація Запорізької міської ради по Заводському району – головний спеціаліст відділу економічного розвитку та підприємництва.
Функціональні обов’язки: підготовка програми економічного розвитку району, участь у роботі тендерного комітету, член адміністративної комісії районної адміністрації.
2003р.- 2012р. ТОВ «Термінал» - директор, агентство нерухомості - директор.
Функціональні обов’язки: організація роботи підприємства, робота з контролюючими органами, реєстрація змін у статутних документах підприємства. Реєстрація підприємства у Державного реєстратора.
1984р.-1993р. Приморська сільська рада народних депутатів Василівського району Запорізької області, голова виконкому сільської ради народних депутатів, нотаріус.
Функціональні обов’язки: організація роботи виконавчого комітету сільської ради. Реєстрація актів громадянського стану. Реєстрація всіх видів нотаріальних дій.
Освіта. Вища. 1978р.-1983р. Запорізький державний педагогічний інститут, фізико-математичний факультет, спеціальність математика та фізика.
Пащенко Ольга Василівна
Дата народження: 10 серпня 1961 року
Адреса: м. Київ, вул. Данила Щербаківського, буд. 57 А, кв. 15
Контактний телефон: [
Електронна адреса: [
Досвід роботи:
2024р.-2025р. - Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, ст. лаборант кафедри редакційно-видавничих технологій і продюсування.
Функціональні обов`язки: формування навантаження професорсько-викладацького складу кафедри, секретар комісії захисту бакалаврських та магістерських робіт здобувачами освіти інституту.
2024р.-2024р. – Головне Управління Державної Податкової Служби у Київській області, головний державний інспектор.
Функціональні обов’язки: забезпечення ведення діловодства в системі електронного документообігу «Управдок», відправка документів реєстрами «Укрпошти», ведення протоколів засідання управління, контроль за своєчасним виконанням документів, звернень, інформаційних та адвокатських запитів.
2018р.-2024р. - Запорізька обласна державна адміністрація.
Функціональні обов’язки: забезпечення ведення діловодства: реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, ведення контролю за своєчасним та належним виконанням документів, реєстрація наказів з основної діяльності, забезпечення обліку звернень громадян, які надійшли з Урядової гарячої лінії, обласного контактного центу облдержадміністрації, підготовка звітів зі звернень громадян, звітів щодо реєстрації нормативно-правових актів до міжрегіонального управління Міністерства юстиції, робота з документами для службового користування.
2015р.- 2018р. – Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області, провідний документознавець, контент-менеджер.
Функціональні обов’язки: ведення діловодства Головного управління, складання планів роботи, контроль виконання Регламенту, наказів та інструкцій, підготовка наказів з організаційної діяльності та відряджень, підготовка та розміщення інформації на веб-сторінці Головного управління офіційного веб-порталу Державної казначейської служби України.
2013р.- 2015р. Районна адміністрація Запорізької міської ради по Заводському району – головний спеціаліст відділу економічного розвитку та підприємництва.
Функціональні обов’язки: підготовка програми економічного розвитку району, участь у роботі тендерного комітету, член адміністративної комісії районної адміністрації.
2003р.- 2012р. ТОВ «Термінал» - директор, агентство нерухомості - директор.
Функціональні обов’язки: організація роботи підприємства, робота з контролюючими органами, реєстрація змін у статутних документах підприємства. Реєстрація підприємства у Державного реєстратора.
1984р.-1993р. Приморська сільська рада народних депутатів Василівського району Запорізької області, голова виконкому сільської ради народних депутатів, нотаріус.
Функціональні обов’язки: організація роботи виконавчого комітету сільської ради. Реєстрація актів громадянського стану. Реєстрація всіх видів нотаріальних дій.
Освіта. Вища. 1978р.-1983р. Запорізький державний педагогічний інститут, фізико-математичний факультет, спеціальність математика та фізика.
Similar candidates
-
Юрист, юрисконсульт, документознавець, діловод
Kyiv, Vyshhorod -
Фахівець з документообігу
25000 UAH, Kyiv -
Діловод
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Діловод
35000 UAH, Kyiv -
Діловод
Kyiv