• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12317621/

Direct-менеджер

Considering positions:
Direct-менеджер, Контент-менеджер, Копірайтер, Менеджер інтернет-магазину, Оператор чата, Менеджер служби підтримки, Менеджер з соціальних мереж, Сервіс-менеджер
City:
Cherkasy

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Артем Грищенко [open contact info](look above in the "contact info" section)
Україна, м. Черкаси
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Direct manager
Особисті якості:
Ввічливий, старанний та націлений на досягнення результатів.
Вміння планувати робочий час, керувати контент-планом і
дотримуватись дедлайнів.

Досвід роботи: Знання та навички:
Контент менеджер/ Тестувальник Ведення CRM
05.2023 - теперішній час Canva
CapCut
Наповнення сайту контентом: Додавання текстів, зображень, ChatGPT
та іншого контенту відповідно до затвердженого плану. Вміння вирішувати
Оновлення інформації: Регулярне оновлення описів товарів, конфліктні ситуації
послуг чи статей для актуалізації даних. Вміння працювати в
Аналіз трафіку: Відстеження статистики відвідувань, взаємодії команді
користувачів та результативності контенту. Впевнений користувач
Планування контенту: Розробка контент-плану, календаря ПК
публікацій та координація їх виконання.
Модерація коментарів: Управління відгуками, коментарями та
запитаннями користувачів на платформі. Знання мов:
Створення описів: Підготовка текстів для карток товарів,
Англійська - А2
блогів, новин чи інших розділів сайту.
Контроль якості: Перевірка текстів на граматику, орфографію,
структуру та стиль.
Сповіщення технічного відділу про баги або інші технічні
проблеми

Оператор Сall-центра • Київстар
03.2022 - 05.2023

Обслуговування клієнтів: Надання консультацій щодо послуг,
тарифів та акцій Київстар
Розв'язання проблем клієнтів: Допомога в усуненні технічних
неполадок та вирішення питань щодо роботи мережі.
Обробка звернень: Прийом вхідних дзвінків, електронних
запитів чи чатів клієнтів.
Продаж додаткових послуг: Пропонування та продаж
додаткових тарифних планів, послуг чи підключення пакетів.
Ведення бази даних: Заповнення CRM-системи, фіксація
деталей розмови та оновлення інформації про клієнтів.
Інформування клієнтів: Повідомлення про нові продукти, акції,
зміни у тарифах чи умовах обслуговування.
Покращення сервісу: Збір зворотного зв'язку від клієнтів для
вдосконалення роботи кол-центру та компанії загалом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: