• File

Володимир

Завідувач складу

Age:
35 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Колєсніченко Володимир Миколайович

Дата народження: 14 квітня 1990 року, вік: 34 роки
Сімейний стан: Одружений
Адреса: м. Одеса, вул. Марсельська 5
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2005 р. – 2009 р. Механіко – технологічний технікум Одеської національної академії харчових технологій – Автоматизація технологічних процесів.

2009 р. – 2012 р. Одеська державна академія холоду – Автоматизоване керування технологічними процесами.

Досвід роботи:

2010 – 2012 р. Приватний підприємець. Надання приватних та групових занять із здорового способу життя та харчування (теорія, практика, продаж).

2012 р. – 2015 р. Приватний підприємець та власник мережі магазинів із продажу товарів господарського призначення.

2015 р. – 2016 р. Вантажник – Комплектувальник на складі Госп. товарів. До обов'язків входило:
• Збір товару за накладними;
• Упаковка та відвантаження на транспорт;

За півроку призначили комірником, а ще за півроку заступником начальника складу.

До обов'язків входило:
1.Прийом та відвантаження товару;
2.Котроль роботи складу та організація роботи;
3.Інвентаризації.

20.06.2016 р. – 10.11.2016 р. Комірник складу канцелярських товарів. До обов'язків входило:
1. Складання товарів за накладними;
2.Перевірка зібраних замовлень;
3.Контроль вантажно-розвантажувальних та розташування товарів на складі;
4.Інвентаризація складу;

15.11.2016 р. – 10.08.2017 р. Комірник на заводі будівельних сумішей Майстер.
До обов'язків входило:
1. Приймання готової продукції із заводу;
2. Розміщення продукції за правилами FiFo на складі готової продукції згідно з планом зберігання та відвантаження;
3. Відвантаження товарів за накладними на автотранспорт силами вантажників та навантажувачів, оформлення супутніх документів;
4. Контроль якості готової продукції на заводі;

15.08.2017 р.- 20.09.2018 р. Радіаторний завод СанТехРай посада Випробувач на Герметичність деталей після зварювання, виявлення не відповідності та передача їх для подальшої перевірки.

1.10.2018 р. – 1.06.2019 р. Термінал ГК «Імперіал» на посаді інспектор з якості. Посадові обов'язки:
1. Огляд контейнера на наявність пошкоджень та справності обладнання.
2. Вимірювання та перевірка вивантажених піддонів на температуру, вагу та відповідність якості, яка зазначена в супровідних документах.
3. Фото фіксація та занесення в програму 1С.
4.Оформлення протоколу про прийом продукції.

2.07.2019 р.- 10.05.2022 р. Робота за міждержавною угодою між Україною та Ізраїлем у будівельному секторі на посаді будівельника з внутрішніх робіт. Участь у державному проекті Ізраїлю з будівництва гідроелектростанції спільно з китайським підрядником SINOHYDRO and China Power.

20.09.2022 р. - 25.07.2023 р. Компанія з продажу мобільних аксесуарів та техніки "REDI". Працював на посаді Комірник. До моїх обов'язків входило:

1. Збір позицій згідно з планом відправлення;
2. Переміщення товару у програмі 1С;
3. Прийом повернень з торгових точок та обробка у програмі 1С;
4. Розподіл, упаковка, відправка товару новою поштою;

21.09.2023 і на цей час. Компанія ТОВ «Трейд Граніт Інвест» зберігання та постачання замороженої, охолодженої продукції (М'ясо, риба, овочі, фрукти, вершкове масло, яйця, сир тощо).

Спочатку працював на посаді обліковця у базі 1С. Через півроку перевели на посаду Комірника та за короткий час став Зав. Складом. До моїх обов'язків входило:

1. Оприбуткування всієї вхідної продукції;
2. Друк ордерів на складання та контроль виконання;
3. Друк документів на відвантаження, повернення продукції;
4. Контроль вантажно-розвантажувальних робіт;
5. Проведення інвентаризацій та контроль залишків на складі;
6. Робота з менеджерами з продажу та відділом закупівлі;
7. Закупівля всіх необхідних розхідників для складської та адміністративної роботи.

Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася та самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, чесність, комунікабельність, наполегливість і прагнення до професійного зростання, орієнтованість на результат.

Професійні навички та знання мов: Досвід успішного спілкування з людьми, вибудовування партнерських відносин, організація групи людей для досягнення поставленої мети.
Навички роботи з комп'ютером: Впевнений користувач.
Володіння іноземними мовами: Українська, Російська, Англійська А1

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: