• PRO

Анна

Економіст, бухгалтер, офіс-менеджер, 30 000 UAH

Considering positions:
Економіст, бухгалтер, офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Скарбник, Керівник напрямку, Адміністратор, Бізнес-аналітик, Керівник відділу продажу, Фінансовий менеджер, Менеджер проєктів, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст у фінансовому відділі

from 06.2024 to 01.2025 (7 months)
Київський квартирно-експлуатаційне управління при ЗСУ України, Київ (Державні організації)

Посадові обов’язки:
✅️Робота з казначейством.
✅️Підготовлення і заключення договорів.
✅️Робота з документацією,
фінанасами та платіжними в 1С.
✅️Підготовка інформації, презентацій і звітів.
✅️Ведення договорів, фінансів і документів для спецфонду, та оплати: КЕКВ 2240 "Оплата послуг",КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", комунальних КЕКВ 2274 "Газ", КЕКВ 2271 "Теплопостачання", КЕКВ 2112 "Грошове забезпечення військовослужбовців" та КЕКВ 2120 "Нарахування на оплату праці".
➡️В 1С та відправлення в Державну казначейську службу України

Провідний спеціаліст

from 09.2019 to 10.2021 (2 years 1 month)
Асоціація "Укртеплоелектроцентраль:, Київ (Енергетика)

Посадові обов'язки:
✅️Адміністративний супровід зустрічей, нарад конференцій, преговорів.
✅️Робота з договорами та іншими документами, піготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів.
✅️Підготовка інформаціі, презентацій, звітів.
✅️Організація нарад та ділових зустрічей.
✅️Ведення ділового листування.
✅️Організація та супровід службових відряджень.
✅️Обробка та розподіл кореспонденці, що надходить до керівника.
✅️Оперативна передача документів.

Education

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів. Спеціальність – “Менеджмент”, Київ
Higher, from 2021 to 2023 (2 years)

Wyzsza Szkola Ekonomii i lnnowacji w Lublinie (University of Economics And Innovation in Lubiin)

Інститут економіки і менеджменту. Кафедра менеджменту персоналу та адміністрування: Спеціалізація – “Управління бізнесом”., Lublin/Люблін
Higher, from 2016 to 2019 (3 years)

Knowledge and skills

  • Гнучкість
  • Аналітичне мислення
  • Клієнт-Банк
  • MS Word
  • MS Office
  • Організація конференцій
  • Організація заходів
  • Тайм-менеджмент
  • Доброзичливість
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • BAS Бухгалтерія
  • Ведення документації
  • Ініціативність
  • Адаптивність
  • Лідерство
  • Управлінські навички
  • Управління командою

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Polish — above average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: