• File

Ольга

Рекрутер

Age:
31 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОЛЬГА
ЮДІНА
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Instagram: @оlya_dragunova_
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Менеджмент персоналу: підбір кадрів, організація роботи, розвиток команди.
Рекламна діяльність: створення та просування оголошень на платформі OLX.
Розвиток власного інтернет-магазину: обслуговування клієнтів, просування.
Упаковка профілів у соціальній мережі (Instagram): оформлення шапки профілю,
написання текстів, оформлення контенту.

ДОСВІ РОБОТ: ОСВІТА:
Криворізький коледж економіки та
управління 2010-2013 роки. Спеціальніст:
Продуктовий ритейл ТОВ «Омега»
діловодство.
Менеджер з персоналу 2020 рік:
Підбір та адаптація співробітників. ДВНЗ “Криворізький національний
університет” 2013-2018 роки.
ФОП Юдіна Антоніна Магіст. Спеціальність: “Науки про Землю”.
Рекламний спеціаліст в агенції нерухомості
2021-2023 роки: Пройшла низку курсів та тренінгів по
Розміщення оголошень та просування введенню та просуванню Instagram.
об’єктів на OLX.
НАВИЧКИ:
Партнер мережевої компанії Обслуговування клієнтів
Власний косметичний інтернет-магазин 2020- Робота з додатком ОLX
2024 роки: Оформлення контенту
Просування магазину через соціальні мережі Написання текстів
та платформу OLX. Розробка стратегії Введення блогу, інтернет-магазину
продажів та клієнтської підтримки. в Instagram
Створюю смішні рілз, один набрав
Зараз у декретній відпустці, сину майже рік. майже мільйон перегляді.
Шукаю роботу віддалено, з гнучким графіком
роботи.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: