- PRO
Ірина
Кондитер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1239077/
Work experience
Бренд-шеф кондитер
from 11.2024 to 05.2025
(6 months)
Готельний комплекс, Арменія, Ереван, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Запуск кондитерського цеху з нуля:
- Розробка десертного меню ресторану (торти, десерти, випічка);
- Розробка технологічних карток згідно з десертним меню ресторану;
- Підбір обладнання та інвентаря кондитерського цеху;
- Підбір персоналу кондитерського цеху;
- Складання графіків та планів роботи персоналу кондитерського цеху;
- Складаня закупочних листів для кондитерського цеху.
Кондитер
from 01.2023 to 08.2024
(1 year 7 months)
Амара Клаб Марин, Анталья, Туреччина, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).
Виготовлення мусових десертів.
Виготовлення десертів: моті, вагасі.
Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.
Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.
Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.
Збір тортів, тістечок, десертів.
Декорування тортів, тістечок, десертів
Підготовка готових виробів до продажу.
Вироблення та підготовка десертів до шведської лінії готелю.
Кондитер
from 10.2021 to 12.2022
(1 year 2 months)
Готель Amaris, Сонячний берег (Готельно-ресторанний бізнес)
Виготовлення кондитерських виробів з різного виду тіста (бісквітне, заварне, пісочне, листкове).
Зберігання напівфабрикатів і готової продукції.
Приготування та зберігання різних видів кремів, наповнювачів і начинок.
Виготовлення кондитерських виробів згідно з рецептурами та технологіями даних виробів.
Збір тортів, тістечок, десертів.
Декорування тортів, тістечок, десертів
Підготовка готових виробів до продажу.
Начальник відділу управління персоналом
from 06.2019 to 03.2021
(1 year 9 months)
Виробництво, Одеса (Харчова промисловість)
1. Пошук, підбір персоналу відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Аналіз ринку праці.
5. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
6. Звітність за результатами виконаної роботи.
7. Розробка адаптаційного тренінгу для персоналу.
Начальник відділу персоналу
from 03.2018 to 06.2019
(1 year 3 months)
Логістика, Одеса (Транспорт, логістика)
1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Розробка та проведення навчального тренінгу для персоналу з питань кадрової політики.
5. Розробка адаптаційного тренінгу.
6. Аналіз ринку праці.
7. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
8. Звітність за результатами виконаної роботи.
Начальник служби управління персоналом
from 09.2015 to 03.2018
(2 years 6 months)
Готель, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
1. Пошук, підбір персоналу на відкриті вакансії (від керівників до лінійного персоналу).
2. Проведення співбесід, оцінка кандидатів.
3. Адаптація нових працівників.
4. Проведення навчальних тренінгів для персоналу.
5. Аналіз ринку праці.
6. Ведення кадрового діловодства:
- оформлення прийомів, переказів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства;
- ведення графіка та табеля обліку робочого часу;
- складання графіків відпусток;
- складання штатного розкладу;
- розробка посадових інструкцій;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок.
7. Звітність за результатами виконаної роботи.
Менеджер з персоналу
from 09.2012 to 07.2015
(2 years 10 months)
ПП "Алла", Одеса (Роздрібна торгівля)
Ведення кадрового діловодства:
- ведення табеля обліку робочого дня;
- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
- оформлення відряджень;
- оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;
- складання графіків відпусток;
- формування договорів та наказів;
- формування особових справ;
- консультації для працівників з питань трудового законодавства.
-нарахування заробітної плати.
Психолог, інспектор з кадрів
from 01.2009 to 04.2012
(3 years 3 months)
ДУЗ, Одеса (Освіта, наука)
1.Турбота про психічне здоров'я особистості, участь у створенні для неї розвиваючого, психологічно комфортного середовища.
2. Проведення регулярних масових обстежень з метою контролю за ходом психічного розвитку, визначення осіб, які потребують психологічної допомоги, здійснення їх обліку та контролю.
3. Проведення необхідних психолого-педагогічних вимірів, обробки результатів, підготовки психологічних висновків та рекомендацій.
4. Ведення просвітницької роботи серед дітей, батьків, викладачів. Ведення консультаційної роботи.
5. Надання допомоги сім'ї у налагодженні мікроклімату, ефективному вихованні дітей, у вирішенні внутрішньосімейних конфліктів.
6. Здійснення роботи з розвитку здібностей дітей, формування психологічної культури особистості, навчання адекватним взаємовідносинам.
7. Проведення психодіагностичної роботи, участь у поглибленому вивченні дітей із залученням дефектологів, лікарів та інших спеціалістів.
8. Формування банку даних про досягнення наукової та практичної психології, психологічні обстеження педагогів, дітей, нові методики діагностики.
9. Ведення кадрового діловодства.
Менеджер з персоналу
from 03.2005 to 01.2008
(2 years 10 months)
Компанія з виробництва світлопрозорих конструкцій, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення кадрового діловодства:
- ведення табеля обліку робочого дня;
- Оформлення співробітникам довідок про трудову діяльність;
- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
- Оформлення листків непрацездатності;
- Оформлення відряджень;
- облік особового складу, складання штатного розкладу; оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників;
- постановка та ведення військового обліку підприємства;
- Розробка посадових інструкцій;
- Складання графіків відпусток;
- формування договорів та наказів;
- формування особових справ;
- консультації для працівників з питань трудового законодавства;
- підготовка документів для здавання до архіву.
1. Планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийом, ін.).
2. Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організація зустрічей, переговорів; ін.)
3. Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших документів по ходу та результату зустрічей, переговорів.
4. Здійснення зв'язку з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, позначених керівником та які не потребують безпосередньої участі керівника.
5. Погодження, за дорученням керівника, окремих питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень керівника.
6. Здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів для керівника.
Бармен
from 10.2003 to 08.2004
(10 months)
Круїзна компанія, Багами (Туризм)
1. Прийом замовлень від відвідувачів.
2. Консультування відвідувачів із питань замовлення напоїв.
3. Обслуговування відвідувачів за барною стійкою, готовими до вживання безалкогольними та алкогольними напоями.
4. Приготування безалкогольних та алкогольних коктейлів.
5. Грошові розрахунки із відвідувачами.
6. Оформлення вітрини та барної стійки.
7. Складання заявок на необхідну кількість та асортимент напоїв.
8. Одержання напоїв зі складу.
Головний спеціаліст
from 10.2002 to 06.2003
(8 months)
Одеська обласна державна адміністрація, Одеса (Державні організації)
1. Прийняття заяв про надання статусу біженця.
2. Оформлення документів надання статусу біженця.
3. Ведення обліку осіб, які подали заяви про надання статусу біженців.
4. Ведення обліку осіб, яким було надано статус біженця.
5. Надання необхідних консультацій особам із статусом біженця.
Головний спеціаліст
from 12.1998 to 10.2002
(3 years 10 months)
Одеська міська державна адміністрація, Одеса (Державні організації)
1. Здійснення захисту особистих, житлових, майнових прав та інтересів дітей.
2. При виявленні порушення прав дітей прийняття участі у спрямуванні зусиль усіх причетних структур на відновлення прав дітей, у разі потреби - звернення з позовом до суду.
3. Захист інтересів дітей у суді за позовами інших осіб.
4. Здійснення прийому громадян, надання громадянам практичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту та профілактики правопорушень серед дітей.
Education
Державний центр зайнятості
Курси кондитерів, Одеса
Specialized secondary, from 2021 to 2021 (меньше 1 года)
Південноукраїнський Державний Педагогічний Університет ім. К.Д. Ушинського
Психологія, практичний психолог, Одеса
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)
Additional education and certificates
Інститут сучасних професій – Бухгалтерський облік, 1С
2013, 8 місяців
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent