• File

Ірина

Фахівець з закупівель

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Антонюк Ірина Дмитрівна
Дата народження:27.03.1977 р (47 років)
Контактний телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Громадянство Україна
Місто Київ, Дарницький район
Мета:Отримання посади фахівця з публічних закупівель (бажано зі сторони замовника)
Очікувана заробітна плата від 35000,00 грн
Вміння та навички
Впевнений користувач - пакет «MS Office», досвідчений користувачі Word, Excel.
Вміння працювати в Internet.
Досконале володіння офісною технікою.

Вміння працювати в електронних системах документообігу.
Досвід роботи з тендерними електронними майданчиками: E-tender.UA, SmartTender, ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (DZO), ProZorro.
Досвід роботи в 1-С

Освіта
Вища
(кваліфікація - бакалавр)1995 р2000 р.
Навчальний заклад
Київський національний економічний університет

Факультет Менеджмент
СпеціальністьМенеджмент у виробничій сфері


Вища2000 р. 2001р.
(кваліфікація - магістр)Навчальний заклад
Київський національний економічний університет

Факультет Менеджмент організацій
Спеціальність
Менеджмент малого бізнесу


Вища2000 р. 2001р.
(кваліфікація - магістр)Навчальний заклад
Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет Економіка підприємства (Фінанси)
СпеціальністьЕкономіст-фінансист


Досвід роботи
з 06.02.2018
по 27.11.2024Місце роботиУправління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації
ПосадаПровідний спеціаліст фінансової групи централізавоної бухгалтерії (спеціаліст тендерного відділу, уповноважена особа)
Обов’язки

Організація планування закупівель та формування річного плану закупівель, змін до нього.
Розробка, ведення та оформлення документації, пов’язаної з процедурою публічних закупівель товарів, робіт, послуг. (Відкриті торги з особливостями, відкриті торги, відкриті торги з публікацією англійською мовою, спрощені закупівлі, допорогові закупівлі)
Оприлюднення інформації про здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства.
Проведення процедур закупівель за предметами: будівництво, капітальний ремонт, поточний ремонт об’єктів будівництва, нагляд за будівельними роботами, послуги з ремонту і технічного обслуговування, охоронні послуги, послуги провайдерів, комунальні послуги (в т.ч. електрична енергія), послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень, меблі, телевізійне й аудіовізуальне обладнання, машини для обробки даних (апаратна частина), офісне устаткування та приладдя різне, продукти харчування, медичне обладнання, фармацевтична продукція та інш.
Розгляд пропозицій учасників, надання роз’яснень на вимоги, скарги, представлення інтересів підприємства в АМКУ.
Наданя інформації на запити стосовно процедур закупівель.
Ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства.

з 18.12.2000
по 16.01.2003 Місце роботиТовариство з обмеженою відповідальністю «ШАХ»
ПосадаГоловний бухгалтер
Обов’язки

Забезпечення ведення бухгалтерського обліку.
Забезпечення складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства.
Підготовка та поданні інших видів періодичної звітності.
Забезпечення перерахування податків та зборів.
Здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
Організація роботи вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних та інш.

з 15.09.1999р
по 18.12.2000 р.Місце роботиТовариство з обмеженою відповідальністю «Шеврон»
ПосадаБухгалтер
Обов’язки

Ведення бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій (облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, доходів і витрат тощо) з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення даних.
Здійснення приймання та контроль за правильністю складання первинної документації, що надходить до бухгалтерії із сторонніх організацій.
Забезпечення достовірного відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій.
За погодженням з керівником підприємства та головним бухгалтером подча до банківських установ документів для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, страхових внесків до фондів соціального страхування, платежів до банківських установ, заробітної плати робітників та службовців, інших виплат і платежів та інш.

З 09.01.1996 р.
По 11.05.1999 рМісце роботиВідкрите акціонерне товариство «Більшовик»
ПосадаІнженер-економіст планово-економічного відділу
З 09.12.1999 р. Інженер-економіст 2 категорії відділу техніко-економічних досліджень та організації управління
Обов’язки

Здійснення роботи з економічного планування на підприємстві, спрямованого на організацію раціональної господарської діяльності.
Розробка техніко-економічних нормативів матеріальних і трудових витрат для визначення собівартості та планово-розрахункових цін виробництва продукції.
Формування, ведення та зберігання бази даних планово-економічної інформації.
Додаткові відомості

Аналітичні здібності.
Легко навчаюсь.
Шкідливих звичок не маю,
Готова до роботи в режимі багатозадачності.
Комунікабельність
Високий темп роботи, стресостійкість, відповідальність.
Вміння працювати в команді.

Водійські права категорії «В»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: